1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Xbox Live met 3G ?

Discussie in 'Games' gestart door 1989, 23 dec 2011.

  1. 1989

    1989 Keeping it real

    Berichten:
    163
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit de komende 3 a 4 weken zonder internet, vanwege de overstap naar een andere leverancier.

    Nu is dat geen ramp, aangezien gewoon een tablet heb en dus m'n behoefte aan internet redelijk kan compenseren dmv 3G-abbo bij KPN.

    XBL daarintegen zit er niet in, dacht ik totdat ik vandaag een dongel van iemand kreeg die beweerde dat ik via de dongel gewoon kon gamen.

    Tis niet de handigste/slimste/goedkoopste manier, maar het zou moeten lukken.

    Nu ben ik al ruim 2 uur bezig met de dongel, maar nog steeds geen succes.

    Weet iemand hoe je dit oplossen ??

    Alvast bedankt
     
  2. 4sake

    4sake Active Member

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor xbox live heb je breedband nodig toch? en dat is een dongel denk ik niet haha.
    Maar waarom niet gewoon proberen? Soms kom ik op xbw de meest rare vragen tegen.. zoals mijn oma altijd zei: Eerst kijken(/proberen?) en dan vragen ;)
    edit: na wat beter lezen zie ik dat je het al meerdere malen hebt geprobeerd ja, ik denk dat de dongel rechtstreeks in je xbox sowieso niet gaat werken maar misschien kan je het proberen via je laptop en dan zo'n netwerk brug (o.i.d?) te maken.. Zo doe ik dat ook met mijn macbook maar dan via wifi uiteraard.
     
    Laatst bewerkt: 23 dec 2011
  3. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Je kan via 3G gamen maar dan heb je wel een router nodig met 3G ondersteuning.

    Er zijn 2 soorten routeren te koop.
    1. Router met ingebouwde 3G modem.
    2. Router waarop je een usb-dongele (3G) kan aansluiten.

    De Xbox360 verbind je via een normale netwerkkabel met de router.

    Voorbeeld de Siteom WLR-2002
    [​IMG]
     
  4. GrEyFoX1987

    GrEyFoX1987 Derp.

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    Steek dongle in PC
    Verbindt Xbox met PC door middel van een cross-cable
    Ga naar je network center in windows
    Share je verbinding (geef aan met iedereen)

    Schieten maar!

    Heb het pas ook moeten doen ivm overstap issues ;)

    EDIT: Het kan alleen wel zo zijn dat vanuit je ISP bepaalde services worden geblocked, dus misschien werkt het alsnog niet.
     

Deel Deze Pagina