NTSC games op je PAL

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door life_is_4_fun, 11 jun 2003.

1. Krijg volgende week een NTSC loader voor men xbox.
    hij komt uit amerika en dan kan je ook NTSC games spelen op je xbox zonder dat er zo'n klote chip in moet.

als ik em heb dan zal ik jullie meer info geven of heeft mischien een van jullie al zo'n ding!

2. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    nou jah, als je een chip gebruikt voor import games vind ik het niet zo erg, of dat je een ntcs xbox koopt, maar wist nog niet dat er zo een loader voor de xbox was, hoe duur is ie eigenlijk dan?

3. DeYous

DeYous xbox rules

Leuk Bevonden:
    1
    ik wist ook niet dat zo'n ding bestond

4. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    als ze er meer publiciteit over maken wordt ie denk goed verkocht, en helpt t ook mee aan illegale handel. Denk dat er veel mensen zijn die games snel willen hebben als ie in amerika uit is en hier nog niet.

domme vraag: waarom moet een ntcs loader uit amerika komen, als daar alles ntcs is zou je zeggen dat ze in pal regios ntcs dingen maken. maar mischien maken we hier wel pal loaders:D (bijna niet nodig omdat hier bijna alles later uit is)

5. XBOXLIVE!

XBOXLIVE! Guest

'Zijn NTSC loaders illigaal?

6. Samonsuke

Samonsuke ==========

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, ze zijn niet illegaal. Maar volgens mij bestaat er helemaal niet zo'n ding voor de xbox wel voor de gamecube (freeloader). Bedoel je niet zo'n converter waar je alle regio's van dvd's mee kan kijken, die bestaat wel namelijk. Maar voor games niet, voor zover ik weet:). Heb je geen plaatje of een site waar er iets over staat?

7. The Pulser

The Pulser Taking Back Sunday

Leuk Bevonden:
    0
    --> dvd region X

maar inderdaad voor import heb ik ook nog nooit van gehoord

ik snap trouwens ook niet waarom je het zou willen voor die 2 verkrijgbare ntsc spellen in nederland en dan betaal je er ook nog eens dik voor. maar ja voor de liefhebbers denk ik dan maar

Laatst bewerkt: 11 jun 2003
  8. Hoegieboegie

Hoegieboegie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ken wel een cd maarmee je DVDs uit andere regio's kan afspelen, maar geval maarmee je NTSC games kan afspelen ken ik niet.

Ow sorry is al gezegt:confused:

Laatst bewerkt: 11 jun 2003
  9. nielzo

nielzo Guest

zal wel rete zuur zijn

10. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Ding bestaat niet voor de xbox, dvd region x is ook nog niet uit en de release date daarvan word alleen maar uitgesteld en dat ding werkt indeed alleen met dvd´s en niet met spellen.

11. DS The Best

DS The Best Whitepoison

Leuk Bevonden:
    0
    Als ie (topicstarter) hem heeft zou hij meer info geven, dus ik w8 af.....

12. /Mod Bericht drastisch ingekort, je kunt ook gewoon één iemand quoten hoor:{

wat hier staat is onzin, er bestaat wel een ntsc loader. Heb er zelf een, gekregen van vriend uit U.S.A.

13. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    d'r zijn betere manieren om te quoten....(als dat echt zo nodig is....:))

/sorry voor de offtopic....

14. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    and your point is:confused:
    maar zoveel later komen de spellen ook weer niet uit hier, Halo 2 bijvoorbeeld komt echt niet maanden later uit in europa

15. err0r

err0r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er zou een reden voor mij zijn om een freeloader of hoe het ook heet om te kopen en dat is THPS2X!

dus ik hoop dat ik meer info hoor want zover ik weet bestaat hij niet (zoals die andere gasten al zeggen)

16. ik heb em nog niet volgende week en als ik em dan heb.
    dan zl ik wel een filpmje maken en op men server posten

17. err0r

err0r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    great, heb je nu een link ofzo naar een foto/product pagina?

18. hattrickrulez

hattrickrulez FootballFreestyler

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan dan US games importeren zodat je de spelen een paar maanden eerder hebt.

19. sgaapy

sgaapy Professioneel Grazer

Leuk Bevonden:
    0
    Hoeveel moest je voor die lader betalen?

Lijkt me zeker chill ook omdat de games in de VS goedkoper zijn dus dat scheelt ook weer.

20. The Pulser

The Pulser Taking Back Sunday

Leuk Bevonden:
    0
    GOHHH JE MEENT ET

men punt is dat die spellen niet zoveel eerder daar worden uitgebracht, dat er maar bar weinig ntsc spellen zijn in nederland (geimporteerd dus slimmerik) en dat je er ook nog eens tering veel voor moet betalen terwijl spellen al veel te duur zijn

hmmmm zie mijn eerste post-->

ik snap trouwens ook niet waarom je het zou willen voor die 2 verkrijgbare ntsc spellen in nederland en dan betaal je er ook nog eens dik voor. maar ja voor de liefhebbers denk ik dan maar

Nu duidelijk genoeg?

Wat trouwens nog wel even grappig is om te zeggen is dat Morrowind geen regio code heeft elke versie in de wereld is dezelfde namelijk NTSC en word door alle xboxen ondersteunt maar dat terzijde

Laatst bewerkt: 12 jun 2003

Deel Deze Pagina