1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Battlefield 3 [Deel 5]

Discussie in 'Games' gestart door Jorrie, 6 dec 2011.

  1. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Jammer genoeg is er geen duidelijke functie om bij newbies te beginnen.
    Op de PC versie schijnen er bepaalde newbie servers te zijn ; alleen deze worden zo goed als misbruikt door sommige veterans om gewoon te newbie bashen (a.k.a. lekker stats hoeren).
    In hoeverre dit daadwerkelijk klopt zou ik niet durven zeggen, dit soort dingen zie ik voorbij komen @ reddit.

    Verder kun je aardig uit de voeten komen, zelfs op level 1. Het is inderdaad zo dat je veel dingen nog moet unlocken ; maar wat dit betreft is het de aanhouder wint.
    Op een gegeven moment krijg je je classes door en weet je beter wat je het beste kunt doen om meer punten te kunnen behalen. Op een gegeven moment leer je ook vanzelf hoe de vehicles werken en unlock je van alles vrij ; Alhoewel ik wel erbij moet zeggen dat ik het nog steeds jammer vind dat er geen "training" functie in zit om rustig, alleen te kunnen leren oefenen om te vliegen met jets of heli's want hier zit wel een grote learning curve aan vast).

    Wat je ook kunt doen is inderdaad proberen om samen met andere te spelen en het liefst uiteraard met headset op zodat mensen jou kunnen ondersteunen.

    Er zijn ook tal van newbie guides welke je door kan lezen en/of kijken om beter te snappen waarom bepaalde acties zo gewaardeerd worden of zoveel punten opleveren.
    Of je stelt je vragen gewoon hier natuurlijk ;)

    Het is heel wat om in één keer in BF3 te komen, maar als je vol blijft houden word je naar mijn inziens zeker getracteerd op een geweldige ervaring. Om maar lekker even cliché te doen ; het komt wel goed!

    Toegegeven ; Als je nog geen unlocks heb voor de voertuigen is het klote erin komen. Als heli zijnde ben je altijd een vrijwel sitting duck (afgezien van davamand peak met de little bird, daar kun je zo weg vliegen achter de bevrgen) dus of je nu flares heb of niet je bent toch wel de spreekwoordelijke lul.

    Jets hebben maar tv guided missles en laser guided missles. Maar voor de eerste heb je maar één raket waardoor je nooit in één keer een tank kan opblazen en voor de tweede moet je maar het geluk hebben dat iemand de tanks met een laser "paint". Rocket pods zijn degene waar je bang voor moet zijn ; een goede jet pilot heeft binnen 5 sec. een tank van 100% health naar 0% gebracht zonder de bestuurders uberhaupt een kans te hebben gegeven om uit te stappen.

    Maar dan nog heb je nog zeker wel een fighting chance.

    Ja dingen unlocken vergt tijd. Ja dingen unlocken kán erg frustrerend zijn. Maar uiteindelijk heb je wel een gevoel dat je iets bereikt heb zodra je dat eenmaal heb gedaan. Dice kan nooit iedereen pleasen.

    Wat betreft Assault Conquest en normale conquest waarbij je niet kan kiezen geef ik je gelijk in. Het is jammer dat we niet meer keuzes hebben. Meer map roulatie, vehicle only mappen etc. etc.

    Mines zijn praktisch nutteloos geworden gezien ze nu gespot kunnen worden. Je ziet die dingen al van mijlenver aan komen. En was het nu ook al niet zo dat zodra je dan dood gaat dat de mines verdwijnen? </not sure>
     
    Laatst bewerkt: 25 dec 2011
  2. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Vind ik altijd jammer bij de BF games. In het begin hebben de mensen die langer spelen een enorm voordeel. Om heatseekers te halen voor de Jets wordt je toch een hoop keren afgeschoten. Zeker als je nog geen flares hebt.
     
  3. Phantom X

    Phantom X Active Member

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    0
    Wel jammer dat je geen extra content dan krijgt bij de Limited Edition. Eigenlijk verschilt het haast niks met de normale editie. Maar goed dat mag de pret niet bederven. Ik ga het vandaag voor het eerst spelen... can't wait.

    Ik ga ook meteen voor die battlelog inschrijven zodat ik eigen squads kan maken :D.
     
  4. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Je krijgt toch extra content bij de LM?
     
  5. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    Gister de game ook gekocht. Hmm en idd online valt niet mee maar toch ging ik nog redelijk mee. Alleen nu flink oefenen en skills opbouwen.
     
  6. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Als eerder BF games gespeeld op de console?

    Ik kon redelijk goed meekomen. Heb al de MVP1 en MVP3 achievement in de eerste potjes gehaald. MVP ribbon al een paar keer zelfs.

    Speel trouwens alleen conquest. Daar kun je snel veel punten scoren.
     
  7. Phantom X

    Phantom X Active Member

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm ik zag net dat de multiplayer update die je nodig hebt om Karkland te spelen op 99% was bleven hangen. Wat stom van mij zeg :9. Heb de download maar ffe opnieuw gestart. Ik denk dat de Karkland dan wel gewoon gratis is voor de Limited Edition.

    Het zal denk ik ook wel even wenne worde om BF3 te spelen. Ben COD gamestijl gewend ook al heb ik jaren dat spel niet meer aangeraakt, vond het namelijk een beetje saai om in kleine levels mensen snel neer te knallen of neergeknald te worden. Het gaat wel eve wennen worden denk ik met al die voertuigen om mij heen maar dat is een pluspunt :D. Ik vind het ook niet erg als de levels groter zijn en dat je dan naar je vijanden op zoek moet gaan, dat maakt het allemaal juist wat realistischer allemaal voor mij.
     
    Laatst bewerkt: 25 dec 2011
  8. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ja die is gratis. Zodra je de online pass van de LM hebt ingevoerd heb je ook meteen toegang tot Karkand. Je moet daarvoor wel de update 100% downloaden ;)
     
  9. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Gisteren 2 leuke vehiclewarfare potjes gehad ^^

    Operation Firestorm (tank) 32 kills waren met de tank

    [​IMG]

    Noshar Canals (Tunguska) 38 kills met de Tunguska, eigenlijk is deze wel OP hoor. :9

    [​IMG]
     
  10. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha ja tunguska is baas!
    Ik had toen ook een streak van 29 met dat apparaat :)
     
  11. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Haha zekers, mijn streak was 32.

    Alleen ik snap dat Nemesis Kill Streak niet echt. Want na afloop van dat potje stond er bij Nemesis Kill Streak 8 kills (of 12, weet het meer precies), en als ik dan bij de algemene stats in het hoofdmenu kijk staat bij Nemesis Kill Streak gewoon 0... :confused:

    Weten jullie hoe dat komt? :9
     
  12. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Lekker hoor. Ik moet nog wat upgrades halen voor de Tank. Nu verlies ik vaak terwijl ik eerder aanval. Moet ik uitstappen om te repairen of snel een RPG vuren om hem af te maken.

    Speel je trouwens op de PC?

    Tunguska nooit tegen gekomen of is dat een wapen?

    In BFBC2 lukte het mij ook niet om die Nemesis pin te halen. Je moest dacht 5 Avenger en 5 Nemesis ribbons halen. Ben nooit verder dan 5/5 en 1/5 gekomen.
     
  13. Phantom X

    Phantom X Active Member

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    0
    Echt vreemd ik heb hem dit keer helemaal gedownload en ik kan nog steeds geen Karkand spelen :mad:. Er staat dat ik de content nog moet kopen in de store...
     
  14. Vato G

    Vato G Ben Howard

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan heb je waarschijnlijk, net als ik, niet de limited edition
     
  15. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Sommige upgrades kunnen net dat verschil maken inderdaad.
    Zo heb ik in slot 1 een upgrade voor sneller reload met de main gun. In slot 2 heb ik Zoom Optics (erg fijne zoom) en in slot 3 heb ik als secundary gun een soort van shotgun. Schiet superveel kleine kogels af en is echt ideaal voor dichtbij.

    Nope ik speel op de x360.
    De Tunguska is een Mobile AA, ik speel Rush en daar is hij sowieso op Noshar Canals als defender zijnde te vinden.

    [​IMG]

    En over die Nemesis pin: ik had echt precies hetzelfde. Ik kreeg hem maar niet gehaald. :9
     
  16. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Dat ding staat ook op Wake island bij Conquest. Bij B ergens in een hangar.

    Wat een monsterachtige gun zit daar op, echt lachen om daarmee een jeep oid onder vuur te nemen
     
  17. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Heatseekers zijn over-rated. Die zijn zo te ontwijken :b:
    Als je CoD gewend bent is het zeker even omschakelen. De snelheid ligt vele malen lager en tactisch gezien heb je veel meer mogelijkheden. Daarnaast zul je veel minder ego trippers zien en al helemaal minder "mic bashers" van 12 tegen komen. Een verademing al zeg ik het zelf ;)

    Dat je op Operation Firestorm zo lang nog overleeft als tank zijnde. Waren de jets aan het slapen?

    Operation Firestorm vind ik het heerlijk om als verdediger @ rush in de Frogfoot te zitten. Zoveel tanks en jeeps om neer te maaien.... Pprrr!

    Meestal ook wel goede test of je een goede vijandige jet piloot tegen je heb. Zodra de ronde is begonnen meteen richting de vijandige spawn vliegen en zo minimaal één, wellicht twéé, tanks mee nemen in één fly-by. Als de vijandige jet je zo voorbij vliegt en je hem meteen in zijn rug kan pakken dan weet je al dat het een easy jet potje gaat worden :+
     
  18. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Lol ik heb vandaag pas m'n eerste (2 stuks) jetkills gemaakt. Was op Wake Island met de F-35, dus die achievement van een kill met de BTR-90/DPV/F-35 heb ik nu ook eindelijk.

    Het vliegen met een jet gaat steeds beter en ik begin er nu ook een betere feeling voor te krijgen. Wake Island vind ik dan weer een fijne map (conquest) omdat het een wijde omgeving is waar je kunt vliegen en er ook veel te raken valt. :9
     
  19. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
    Is dat niet de ene die verticaal kan opstijgen?
    Ik snap nog steeds niet hoe je verticaal opstijgt en stil in de lucht hangt :confused:
    Ook maakt hij lange bochten/loopings waardoor ontwijken veel minder word.
     
  20. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Lt is verticaal opstijgen
     

Deel Deze Pagina