1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Wifi connectie faalt

Discussie in 'Games' gestart door Shar, 23 dec 2011.

  1. Shar

    Shar Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo hallo,

    Gisteren een Xbox 360 aangeschaft...
    enige probleem is dat we hem noway connected krijgen met de WIFI..

    als we bij de netwerkconnecties gaan kijken zien we de router netjes staan,
    we kunnen alles invoeren, maar hij blijft telkens weergeven dat het wachtwoord fout is ingevoerd (wat dus niet zo is).

    Al verschillende dingen dmv google uitgeprobeerd blijft het nog niet doen.

    (Nu hadden we gisteren wel verbinding maar was het zo instabiel dat ik de gehele router opnieuw heb ingesteld...maar nu werkt het dus helemaal niet meer)

    300n sitecom wireless sitecom router.
    windows 7 pc...
    en xbox 360...

    WIE O WIE helpt ons online?!
     
  2. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Heb je de Sitecom terug gezet naar de fabriekskinstellingen ?

    Kijk even in het menu van de router wat de WEP/WPA encryptie (wachtwoord) is.
    Had namelijk het zelfde probleem met de Sitecom van mijn zusje , daar bleek dat de Sitecom een andere encryptie (wachtwoord) had gekregen dan die wat onderop de router staat.
     
  3. Shar

    Shar Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat heb ik gisteren allemaal al geprobeert...including nieuwe key maken..werkt allemaal niet :'-(
     
  4. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Wat gebruik je als Encryptie WEP , WPA of WPA2.

    De Asus van mijn zusje weigerde om via N verbinding te maken met WPA/WPA2 met de Sitecom.
    Nadat ik de WPA heb veranderd naar WEP met een simpele 10 getallen code kreeg ik ineens wel verbinding.

    Je kan ook eerst even proberen door de uitzendkanaal op handmatig te zetten , bijvoorbeeld kanaal 1.
     
  5. Shar

    Shar Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook dit lijkt niet te werken...
    ben nu maar handmatig 't MAC adres aan 't invoeren...hij probeert al ruim 2 minuten te connecten tot op heden nog niets...:lol:

    wat een zooitje zeg :confused:
     
  6. TDF GANGSTER NL

    TDF GANGSTER NL STB MEMBER

    Berichten:
    138
    Leuk Bevonden:
    0
    Probeer eerst eens zonder wachtwoord. Dus beveiliging uit. Als die het dan wel doet dan ligt het aan je encryptie en doe je toch wat fout.

    Om geen anderen op je netwerk toe te laten terwijl je dit probeert zou je SSID broadcast uit kunnen zetten en dan handmatig de routernaam in kunnen geven in de XDOOS.

    *Je moet ook precies dezelfde encryptie aanklikken op de xbox als die jij ingesteld hebt op je router. (zal je wel gedaan hebben maar toch)

    Ook is het verstandig om toch de code nog eens opnieuw op te schrijven of goed te lezen. Heb ook al eens 10x achter elkaar de verkeerde code (1 letter of cijfer omgedraaid) gelezen hahaha.

    :thumbs:

    Fijne feestdagen
     
    Laatst bewerkt: 25 dec 2011
  7. GrEyFoX1987

    GrEyFoX1987 Derp.

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij zijn die keys trouwens case-sensitive ;-)
     
  8. Shar

    Shar Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Even goed bedankt voor de extra opties :p helaas allemaal al geprobeert,

    lijkt erop dat het echt gewoon een typisch probleempje router is..dus we gaan straks voor een nieuw all-in modem kijken.
     

Deel Deze Pagina