windows media player kheb geen verstand van zie geen tabblad privacy staan videos worden opgeslagen in media bibliotheek dan bij laatst afgespeeld rechter muisknop uit lijst wissen werkt niet komt nl terug toen ik andere video kijktte kwam dat laatste video te staan bij laatst afgespeeld. Maar wie weet waar die videos die ik allemaal heb bekeken, staan? En of iemand ze kan vinden bij het zoeken.. laat weten
Ik snap niks van je post, kan je wat meer gebruik maken van interpunctie en wat beter lopende zinnen? Bovendien kan je je vraag hier beter stellen, ik denk dat je daar ook meer reacties krijgt.
oke fappert, je kan ook windows media player opnieuw installeren he als je het niet kan vinden. Download voortaan VLC voor je behoeftes......
dan maar betrapt worden , ik snap niks van computers als ik nu wat ga doen. mol ik mijn computer ik zie dat filmpje niet ik zie een nu meer beschaafdere filmpje erop haha ik hoop dat die filmpje uit smeerlappensite verdwenen is
interpunctie Uitspraak: ɪntərˈpʏŋksi de -woord (vrouwelijk) Zelfst. Naamw. (het zetten van) punten, komma's en andere tekens in een tekst `Het ontbreken van interpunctie maakt een tekst moeilijker leesbaar.`
Hehe, schitterend speurwerk...... Maar geeft niet hoor TS, weet zeker dat menig xbw'r die yoghurt plemper wel eens door z'n knuistjes laat gieren.