1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] [MMORPG] Star Wars: The Old Republic

Discussie in 'Games' gestart door Heroic, 2 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.056
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Vreemd: Zat net even in de game. Had alles toch al op low staan, maar nu sluit die wel normaal en snel af.

    Misschien ligt het er wel aan of je een lange tijd achter elkaar door speelt.
     
  2. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Ook zorgen dat je de laatste drivers hebt to be sure. En 4(+) GB ram helpt altijd flink bij een mmo.

    En over dat sorcerergedoe last page; even kijken op darthhater of torhead voor info over respecs. En ze kjken nog/zijn bezig met dualspec of zoiets. Dus niet te vaak respeccen vooralsnog.
     
    Laatst bewerkt: 25 dec 2011
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.056
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Noobvraag: Hoe kan ik het beste de laatste drivers installeren?

    Ik ben A technisch soms als het op dit soort dingen aankomt.

    Misschien heb je een goede tip voor me om dit snel op te lossen.
     
  4. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.957
    Welke videokaart heb je?
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.056
    Leuk Bevonden:
    4.705
    N Vidia G Force 8800 GT. :thumbs:
     
  6. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Nvidia.com en download -> drivers of zo.
    Je kunt zo je videokaart/serie kiezen en drivers downloaden of met zo'n automatisch proggie doen. Install maybe restart en klaar.
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.056
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Had net via Google de site van Nvidia gevonden. Meteen uit de lange lijst met videokaarten de juiste driver bij de juiste kaart(en) gezocht en ik kon downloaden.

    Bleek dat mijn configuratiescherm en alles van Nvidia niet meer normaal werkte. :x Die driver fixte het een en ander voor 126 MB.

    Ik zal het zo gelijk testen. Bedankt voor de hulp!
     
  8. Shinobi of the Wind

    Shinobi of the Wind I'm Good Money

    Berichten:
    315
    Leuk Bevonden:
    0
    zit erg te twijfelen tussen de jedi gaurdian en de jedi sentinal. Heb absoluut niets met dual lightsaber wielding. Nijg dus vooral naar de gaurdian. Aan de andere kant wil ik een soort obi wan/mace windu, en het feit dat de gaurdian van die zware armor heeft vind ik wel weer minder. Echte jedi's horen gewoon robes te dragen vind ik, is veel meer badass.
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.056
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Morgen maar eens kijken naar een nieuwe videokaart. Misschien dat ik dan wel mijn hele PC volprop met nieuw spul, mocht dat nodig zijn als ik een nieuwe videokaart wil.

    Het mocht trouwens ook wel na bijna 4 jaar met die G Force 8800 GT te hebben gedaan.

    Borderlands draait daar overigens wel super soepel op.
     
  10. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Grappig, heb de zelfde kaart. Kan je me vertellen hoe goed de game draait?
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.056
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Matig tot op heden. Heeft even niks met de drukke servers te maken, want ondanks dat speelt die dan wel redelijk.
    Ik heb vooral problemen met het afsluiten van de game, wat hier ook al eens besproken is.
    Als ik afsluit blijft die hangen met een zwart beeld en de cursor van de game nog in beeld.
    Ik heb ook de specificaties gelezen; mijn PC voldeed daar ook niet echt meer aan.

    Morgen ga ik naar een computershop in de stad en dan zal ik me eens laten informeren. Die kaart die ik nu heb kostte me destijds wel een paar bankjes, maar zoiets wil natuurlijk wel weer.
    Mocht het dan nodig zijn om ook andere onderdelen te vervangen. Moederbord bijvoorbeeld, dan doe ik dat ook meteen. Als het betekent dat XP de nieuwe onderdelen niet ondersteunt, vervang ik dat ook meteen door Windows 7, met al het behoud van mijn bestanden geliefde Internet Explorer favorieten. :+
     
  12. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.957
    Als je een zwart scherm ervoor krijgt moet je even CTRL+ALT+DELETE proberen, misschien kan je via dat scherm hem dan wel afsluiten.

    Ik ben trouwens op het moment level 22, gaat opzich vrij snel, alleen moet ik nu naar Alderaan waar de recommended level 4 levels hoger is.. Dan maar even wat sidequesten doen om te levelen :+, ook nog even geld sparen voor de Speeder skill, gelukkig heb ik zelf al een speeder, scheelt weer wat geld.

    Spacemissies leveren ook nog aardig wat XP op, je hebt binnen 30 minuten iets van 30.000 XP binnen, ook wel mooi.
     
  13. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    ben nog altijd level 23:p Kon helemaal niet spelen vorige week beetje klote. maarja vanavond gaan we weer verder:p nu nog even op Nar SHadda, best een klote wereld, veel lopen... als ik de 24 hit ga ik daar ook gelijk weer weg:p te veel zoeken en overal omheen lopen etc vrij irritant. Space missies vind ik echt moeilijk:confused: krijg alleen de eerste gehaald... ik word fcking veel geraakt etc, waar kan ik upgrades kopen? miss dat dat helpt:eek:
     
  14. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Buiten de spaceports ergens staat vaak/altijd een vendor. Of ergens in de fleet uiteraard.
     
  15. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    thnx
     
  16. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Heb ook een 8800GT gehad, zojuist geupgrade naar een Radeon 6950, is nu best een goedkope kaart met prima specs.

    Als je PC al 4jaar oud is (was die van mij ook) dan zou ik toch over een flinke upgrade nadenken als ik jou was. Een nieuwe mobo + 8gig ram kost niet meer dan 150eu, dan een intel i5 2500K (wel de K nemen!) voor 170 eu en een radeon voor 230 eu en je PC is weer flink up to date.
     
  17. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Pff uurtje kunnen spelen, gisteren gekocht en gedownload, vanochtend ingelogd met direct de melding server maintenance van 10 tot 4!! :mad:
     
  18. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Kom ik aan met mijn meer dan 4 jaar oude PC die makkelijk The Old Republic draait, ik heb dan wel een 8800GTX, een wat duurdere kaart, maar meestal ligt het probleem toch bij je processor waarom de PC zo langzaam is.
     
  19. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    En minimaal 4gb ram is wel de standaard tegenwoordig
     
  20. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    10 tot 5. ;)

    (Over de tijd van de maintenace is duidelijk niet over nagedacht)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina