1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Battlefield 3 [Deel 5]

Discussie in 'Games' gestart door Jorrie, 6 dec 2011.

  1. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    LT naar beneden drukken that is ;)

    Zo kan je ook gewoon mid-air stoppen. Blijf het ook zeggen ; Maar de F-35 is echt een onding vergeleken met bijv. de Frogfoot of flanker.

    LT naar beneden dus. Verder als je in de lucht zit en je drukt dan ook de LT naar beneden dan blijf je hoveren zodra je teveel snelheid verliest. Maar dan ben je naar mijn mening een enorme schietschijf waarop een onzichtbaar bord op staat ; "schiet op mij schiet op mij". Enige reden waarom ik mid-air inene zou hoveren is als ik in een dogfight zou zitten en de vijandige jet zit recht achter me. Die vliegt je dan gewoon voorbij :+

    Nog 3 airwarfare ribbons en ik heb de medal jeuj! :b:
     
    Laatst bewerkt: 26 dec 2011
  2. Phantom X

    Phantom X Active Member

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben gewoon opgelicht door Bart smit. Se hebben mij de verkeerde code gegeven waardoor ik een standaard editie nu heb. En er staat op de bon dat er games met een eenmalige opstartcode niet geruild mag worden. Lekker is dat seg :mad:
     
  3. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb bij Bart smit nooit een limited edition zien staan.

    Staat er wel LE op het hoesje?
     
  4. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Enne, je mag wel wat vaker de 'z' gebruiken ipv de 's' :+
     
  5. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoals Camo al zei ; Staat er wel limited edition op het doosje?

    Was hij daarnaast gewoon gesealed? Want als dat het geval is én er staat LE op het doosje dan moet je bij EA zelf aan kloppen om het recht te zetten. Anders is het natuurlijk zuur dat je extra centen neer moet leggen om de back to karkand expansion te kunnen spelen.
     
  6. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je hem in de winkel haalt bij Bart shit zijn ze bijna nooit gesealed. Meestal krijg je het hoesje uit het schap en hun doen die pass en dvd erin.

    Online verkopen ze al geen eens limited editions en in de winkel volgens mij ook niet..

    Denk dat jezelf een beetje in de war bent met je aankoop.
     
    Laatst bewerkt: 26 dec 2011
  7. Phantom X

    Phantom X Active Member

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry de 's' knop is bij mij kapot gegaan maar ik sal so spoedig mogelijk een nieuwe toetsenbord kopen. Maar ik sie toch echt duidelijk linksboven, in het oranje met witte letters dit staan: Includes acces to en met swarte letters staat daaronder:
    Battlefield 3: Back to Karkand Expansion pack. En in het midden staat er Battlefield 3 en daaronder staat er Limited Edition.

    Heb het wel voor deselfde prijs gehaald als die van een normale editie bij bart smit. Dat was ook de reden waarom ik hem gelijk gekocht had. Hoop dat ik niet in de war ben maar als dit so duidelijk erop staat dan weet ik het wel seker dat dit een battlefield 3 le is. En ook op de bon staat het dat dit LE is. Misschien dat ik toch naar Bart Smit terug moet gaan? Hoop alleen dat se niet moeilijk gaan doen om het feit dat dit een code is dat alleen maar 1x gebruikt kan worden :mad:.
     
    Laatst bewerkt: 26 dec 2011
  8. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Dan hebben ze je idd de verkeerde online pass mee gegeven



    ik heb mijn LE ook gewoon bij de BS gehaald , gesealed en al
     
  9. Phantom X

    Phantom X Active Member

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is inderdaad wel netjes, de mijne was niet eens gesealed en bij mij werd ook echt gesegd dat dit spel niet meer geruild kan worden omdat er een code in sit. Vandaar dat ik dit misschien gewoon voorbij moet laten gaan gewoon..
     
  10. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Hun hebben een fout gemaakt door jouw de verkeerde inhoud te geven van de normale editie.

    Denk dat je gewoon screwed bent maar je kan altijd proberen om als nog die goede pass te krijgen.

    Weet niet hoe goed hun service is, misschien kan je 1200 ms punten los peuteren.
     
    Laatst bewerkt: 26 dec 2011
  11. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt gewoon recht op de juiste code. Dat hun een fout hebben gemaakt is niet jouw probleem. Neem aan dat je nog gewoon een bonnetje heb? Zo ja gewoon terug gaan ermee. Anders zou je wat, 1200 MS oid neer moeten leggen om alsnog back to karkand expansion te kunnen spelen terwijl je er gewoon recht op heb?
     
  12. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is een beetje lastig te bewijzen.

    Jouw woord tegen de die van hun...
     
  13. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik zou het toch proberen, want het is wel gewoon waar.
     
  14. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    eindelijk de 2de engineer assignment binnen :9
     
  15. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Hoezo lastig te bewijzen? Hij heeft misschien die kaart met die code erop nog, en als op die kaart staat aangegeven dat het de code voor de gewone versie is, dan is het duidelijk dat die verkeerd is...
     
  16. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon ff een mailtje naar ea sturen met een kopie van de bon/code , dan kunnen hun zien dat die niet op zijn gamertag is geregistreerd en krijg je een nieuwe code :)
     
  17. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Kut voor je, ze hebben je gewoon de verkeerde CD meegegeven.


    Hopelijk wordt het opgelost... moet wel.
     
  18. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Niet de verkeerde CD maar de verkeerde code..

    Ik speel het al een tijdje niet meer.. The Old Republic neemt al mijn gaming tijd in beslag :9, van de week maar weer even spelen.. Mag natuurlijk niet achterblijven :+
     
  19. LeeSpacey

    LeeSpacey Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Iedereen fijne kerst gehad ? Ik hoop het. Ik wel iig. Vandaag maar weer eens paar potjes bf3 spelen. Elke keer ga ik voor die assignment met die repair torch tank slopen. Maar tot nu toe nog geen geluk gehad. Maar maakt niet uit. ik heb het erg naar me zin op de B2K maps.
     
  20. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Toch wel de verkeerde CD.... als hij de LE cd had kon je het zo downloaden (want Xbox/EA herkent het dat je de LE editie hebt en dus karkand mag downloaden). Of hij kreeg inderdaad een gewone CD en de foute code.
     

Deel Deze Pagina