jeej, thnx@ iedereen.
Hoe kan het grootser opgezet worden dan? Het heeft al op de frontpage gestaan. Meer kun je niet doen voor een community GOTY. Heb ook flink mijn best gedaan om het topic hoog te houden.
De tijd om te stemmen was dit jaar korter en toch hebben we 100+ mensen aangetrokken, maar net iets minder dan vorig jaar toen er 111 man was (of was dat het jaar daar voor...). Ik had het wel langer kunnen laten lopen, maar ik vind dat de tijd van lijstjes tussen kerst en nieuwjaar ligt. Niet in januari.
Maar goed, ik had Sloober al toegezegd dat hij het topic volgend jaar weer mocht 'hebben'. Ik had het dit jaar gestolen terwijl hij eigenlijk al had gezegd het te gaan doen (ik ben te gemakkelijk te beinvloeden! Stomme mensen in het 2011 topic!) Dus als hij nog wilt en me niet haat is het volgend jaar gewoon weer in handen van hem (niet dat het dan niet grootser opgezet kan worden natuurlijk, maar dan gaat het niet via mij)
(voor de mensen die de afgelopen 2 dagen dronken bij de familie zijn geweest; check de startpost; de resultaten zijn bekend)
edit: Wel jammer dat een hoop van de vaste clique in de Mile bang is om daarbuiten te kijken. Anders hadden we nog een hoop extra stemmen kunnen krijgen denk ik.
Laatst bewerkt: 27 dec 2011