1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] probleem met XBOX LIVE

Discussie in 'Games' gestart door hocksie72, 23 dec 2011.

  1. hocksie72

    hocksie72 Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

    IK heb een probleem met XBOX LIVE, sinds ik het nieuwe dashboard heb. Namelijk; zodra ik forza motorsport 2,3,4 speel online of een ander race-spel dan heb ik gewoon XBOX LIVE. Maar, zodra ik Call of Duty MW of MW2 opstart heb ik helemaal geen verbinding meer, al een paar keer de console opnieuw opgestart, family settings op OFF gezet, me meerdere keren opnieuw ingelogd enz. maar krijg maar geen verbinding voor Call of Duty. Zodra ik weer terugkom op het dashboard heb ik direct weer verbinding.

    Ik word er stilaan een beetje gek van, wie zou mij kunnen helpen met dit probleem????:confused::confused:
     
  2. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.963
    Weiger je misschien een update bij het opstarten van het spel? Zonder updates te accepteren kan je namelijk niet op Live.
     
  3. hocksie72

    hocksie72 Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb helemaal geen update gekregen nadat ik dat nieuwe dashboard had, kan ik er een aanvragen?? zo ja, hoe??
     
  4. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.963
    Kan niet, zou automatisch komen..

    Oh wacht.. Ik zie nu dat je het over MW1/2 hebt.. Dan zou ik het niet weten..
     
  5. xboxz

    xboxz Sinaasappelsap

    Berichten:
    484
    Leuk Bevonden:
    4
    Misschien ff cache legen en dan opnieuw proberen

    Edit: ik kan nog wel MW1 en MW2 spelen, dus de servers zijn het probleem niet
     
    Laatst bewerkt: 23 dec 2011
  6. hocksie72

    hocksie72 Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe doe ik die cache dan legen op de beste manier?? :confused:
     
  7. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Bij My Xbox ga je naar settings (helemaal aan het einde) bij memory staat ergens de optie om het te doen. Vroeger moest je een een bepaalde knoppen combinatie drukken. Nu hoeft dat dus niet meer.
     
  8. hocksie72

    hocksie72 Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou, ik heb de cache geleegd, wel 3x. Al minstens 4x een update uitgevoerd en nu heb ik zelfs bij forza motorsport geen LIVE meer. Ik heb de 'cloud saved games' nou geactiveerd, omdat ik dacht dat het misschien daardoor ook verholpen zou zijn, maar nou blijft de console bijna hangen als ik in het memory wil komen, en sindsdien kan geen een spel meer LIVE gespeeld worden. Ik krijg er intussen echt enorm de schijt van dat niks het meer doet van LIVE op de spellen. Op het dashboard heb ik wel gewoon LIVE dan kan ik alles doen, marketplace, video's en spellen downloaden, enz.

    alleen de spellen doen het niet meer online, hoe kan dit komen ???
     
  9. Barloef

    Barloef Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook gehad (2x). Ik heb toen m'n account gerecoverd, en daarna ging het wel. Vroeger nog nooit voorgehad, wel al 2 keer sinds de nieuwe update. Kan toeval zijn, maar je account recoveren kan je altijd eens proberen.
     
  10. Weecow

    Weecow Gamer

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    0
    Als niks helpt kan je altijd bij de support terecht :) (kan dat alleen binnen de garantie?)
     
  11. hocksie72

    hocksie72 Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe doe ik dat precies, recoveren?? En gaat er dan niks verloren van mijn online behaalde vooruitgang en/of saved games??

    De garantie van mijn xbox is al 3 jaar verlopen ongeveer, ik heb nog de allereerste versie van de 360
     
  12. Weecow

    Weecow Gamer

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    0
    Om te recoveren -- Xbox home en kies dan recover gamertag je verliest geen archievements dacht ik (kan ook zijn dat je eerst moet uitloggen en dan pas kan gaan recoveren, ben ff vergeten :+)
     
  13. hocksie72

    hocksie72 Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gezocht naar 'recover gamertag' maar ik vind het nergens. Ik heb een geheel nieuw dashboard sinds een week of 3 en ik zie het nergens erbij staan niet bij de settings of waar dan ook. waar zou het moeten staan of hoe moet ik het dan 'anders' doen of aanpakken????
     
    Laatst bewerkt: 27 dec 2011
  14. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Google is ook handig... gelezen dat meerdere mensen zelfde probleem als jou hebben... zou dus gewoon microsoft bellen kijken wat die voor je kunnen doen.
     
  15. hocksie72

    hocksie72 Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb eindelijk weer LIVE op de spellen, ik heb mijn 'profile' opnieuw moeten downloaden en toen deed alles het weer, nadat ik uitgelogd had :D:D:D
     

Deel Deze Pagina