Wat zijn het eigenlijk een stel verwende nesten, geef je zo'n ongelooflijk duur badpak, pleure ze hem weg. Ik bedoel, ik zou hem minstens bewaren
Jah mensen, het blijft leuk....de dames van DOA in bikini Alleen jammer dat Ayane, mijn favo DOA meisje, tot de moeilijker bereikbare dames int spel behoren. Bijna iedereen haat haar (ergens ook wel weer cool natuurlijk ), dus een partner vinden voor Ayane gaat nie zo makkelijk als wanneer je met bijvoorbeeld Leifang speelt. Geldt ook andersom, Ayane is een beetje een loner....dus als je met een ander speelt en je wil haar iets geven EN dat ze het accepteert is dit veel lastiger. Ook leuk : er is een DOAX2 aangekondigd voor de X360, nieuws vond ik wel aangenaam Hoop dat het jullie ook bevalt
natuurlijk! doax is een coole game en het volgende deeltje, tja dat kan bijna alleen maar beter worden. ik vond het alleen wel jammer dat je niet met zn 4en kon spelen. ach, dat zien we dan maar door de vingers
Whaha weer zo'n typisch geval wat maar weinig woordjes in z'n vocabulaire heeft staan Dit nieuws is oud jah, maar ik wou het gewoon ff meedelen voor degenen die het nog niet wisten....dat doe ik liever dan niks meedelen of alleen op mensen gaan zeiken die WEL iets meedelen ookal is het dan oud nieuws I rest my case....