Bedankt voor je antwoord, maar je herhaalt eigenlijk precies mijn post in minder woorden
Krijg net mailtje terug van de website waar ik hem heb aangeschaft, volgens hun werkt deze code voor alle regio's. Maar het antwoord.....
"heb je de code op de juiste plek ingevoerd?
Druk 1 keer op de guideknop van je controller, ga dan 2 keer naar links, ga naar redeem code en activeer de code.
Hier nogmaals de juiste code:
bla
Deze code werkt zowel op EU en US accounts.
Succes!"
Terwijl ik het volgende verhaal had neer gezet.
Ik heb net 12+2 maanden gold aangeschaft op jullie website. Nadat ik de code heb ingevuld en op "done" klik, krijg ik de melding "this gives you 12+2 montjs of gold", dan naar redeem code. En dan krijg ik na een aantal minuten een foutcode in beeld(8015000A).
"Ik speel via een US account, en heb al meerdere malen gold aangeschaft voor de EU regio en dat werkte altijd gewoon. Echter als ik nu op Google wat zoek zie ik berichten dat dat niet meer mogelijk zou zijn.
Maar ook berichten dat het aan de drukte licht op het Xbox netwerk.
Ik hoop het laatste, want anders een beetje zonde van het geld.
Met vriendelijke groet,"
Gebeld met xbox support, na het vermelden van enige account info was het in ene allemaal geregeld, na een aantal wachtbeurten.
Wel de bevestiging gekregen dat je Xbox Gold gewoon kan aanschaffen mocht je account op een ander land staat. Dit geld overigens niet voor de MS points.
Laatst bewerkt: 28 dec 2011