Wilde even laten weten dat ik terug ben gegaan naar Bart Smit en ze hadden toegegeven dat ze de verkeerde versie laatst mij hadden meegegeven. Ik kon het dus gewoon weer ruilen omdat het hun fout was en ze deden daar niet moeilijk om, wel aardig van ze. En nu lekker genieten van mijn Battlefield 3, Karkand maakt het toch wel af.
Om eerlijk te zijn is dit wel de grootste shooter tot nu toe die ik gespeeld en biedt het mij zelfs meer dan wat ik in een shooter verwacht. Man o man wat een machtig spel, ben dit totaal niet gewend xD. Er zijn ook zoveel mogelijkheden om je gear/vehicles te personaliseren, dat het allemaal niet bij te houden meer is. Maar het leuke vind ik dat je ook echt wat aan die aanpassingen hebt en dat het toch als een beginneling prima alles bij te houden is. Ook dat Battlefield zo groot is en je echt samen moet werken met je squad maakt het gewoon allemaal tactischer en spannender waardoor je echt het gevoel krijgt dat je midden in een oorlog zit. Vooral als je die jets boven je hoort voorbij vliegen, echt niceeee .
Laatst bewerkt: 31 dec 2011