1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Battlefield 3 [Deel 5]

Discussie in 'Games' gestart door Jorrie, 6 dec 2011.

  1. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is fijn als je aan het rennen bent en uit paniek moet hipfiren van dichtbij omdat er een tegenstander is, omdat het je betere accuratie geeft als je vanuit de crosshair vuurt.
    Je kunt de laser ook gewoon uitzetten mocht je dit nodig vinden.

    Ikzelf gebruik deze attachement vaak maar ik zet hem wel uit tijdens het cappen.
     
  2. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    welke sniper scope vinden jullie het beste?
     
  3. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    12x natuurlijk
     
  4. knakkieworst

    knakkieworst Gearhead

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    8x natuurlijk.
     
  5. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ligt aan de situatie (map) natuurlijk.
     
  6. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    acog op de m39 emr en de rest gebruik ik niet :+
     
  7. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Ligt volledig aan de map en zoals al gezegd werd, aan de situatie.

    Volgende gaat alleen op @ rush :

    Operation Firestorm en Caspian Border bijv.
    Bij de eerste M-Com stations zou een 12x zoom handiger zijn. Maar zodra je de eerste M-Com stations heb overwonnen dan zou een 7x handiger zijn gezien je dichter op je vijanden komt te staan. Dit geld dan voor zowel aanvallend als verdedigend.

    Zo zijn er meerdere situaties waarbij een 12x juist net teveel zoom geeft naar mijn mening. Een 7x is dan handiger zodat je toch aardig wat zoom krijgt, maar daarnaast ook nog wel een beetje overzicht houd.

    Bedenk daarnaast ook dat álle 7x en 12x scopes een soorte van "flare" af geven. Dit houd dan dus in dat vijanden je gemakkelijk(er) kunnen spotten.

    4x en 3.4x scopes hebben niet zo een dergelijke flare. Dus in dat opzicht zou je eigenlijk beter af zjn met een 4x of lagere zoom. Maar ja, dan lever je heel wat afstand in als het ware dus het is net wat je wilt.

    Het is gewoon net wat je prettig vind. Er is geen "beste scope". Iedere scope heeft zo zijn eigen voor- en nadelen en het is aan jou om te bepalen wat jij zelf het lekkerst vind werken :)
     
  8. BasGas NL

    BasGas NL Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag voor het eerst sinds Battlefield 2 weer Karkand gespeeld. Wel erg jammer dat je op de console versie de helft mist. (Namelijk aan de andere kant van het water).

    Ik kende de hele map, maar moest toch even wennen weer... En die destructie maakt het een veel moeilijkere map dan die van BF2. Toch nice! :)
     
  9. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Heb van een vriend in Amerika een code gekregen om de Dr Pepper dogtags te krijgen maar de Dr Pepper site geeft een foutmelding, arggg. Ik kan best begrijpen dat dit misschien enkel voor de Amerikaanse markt werkt maar had er toch op gehoopt.

    Edit: werkt toch, enkel heb ik wel de foute geselecteerd, je kon er maar 1tje selecteren en heb de "6 wolf moon" genomen.

    FF vragen of hij er nog heeft :D
     
    Laatst bewerkt: 30 dec 2011
  10. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    voor mensen die suppression ribbon nog willen halen: speel met de m60 en spray gewoon met de trigger ingedrukt :p ene na de andere suppression assist kreeg ik ervan.
     
  11. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Met Rush ga je wel de gehele map door ;) Alleen dan is het wel lame dat bij de laatste M-Com station je geen gaten in het laatste gebouw kan blazen |:-
     
  12. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Kijk, zo zien we het graag :D

    [​IMG]

    ga nu hard richting de 5.0


    Btw, ligt het aan mij of is het de laatste weken makkelijker via Quick match een goede room te vinden dan via de server browser?

    Ik vind bijna alleen maar volle rooms ook al staat mn search filter op 10+ spelers

    Ik was eerst heel blij met die server browser maar er mist eigenlijk nog wat om hem echt bruikbaar te maken. Ik wil weten welke servers precies waar staan (dus welke staan in nederland) EN ze moeten de servers niet zo vaak omnummeren/uit de roulatie halen. Want favourites maken heeft zo geen enkel nut
     
    Laatst bewerkt: 30 dec 2011
  13. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Lekker *), soms gaat je team echt als een trein.


    Ik heb vanavond op de G53 de Laser Sight eens ingeruild voor de Silencer en dat is ook een definitieve ruil. Silencer is me positief bevallen, en ik heb ook het gevoel dat hij wat minder recoil heeft waardoor je echt beast bent tegenover 2/3 enemies. Daarnaast speel ik Rush dus sowieso kun je nu heerlijk sneaken. :thumbs:
     
  14. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Holo + Grip + Silencer ftw

    Daarmee doe je op medium en korte range voor niemand onder en je kunt zoals je zelf al zegt lekker vrij spelen doordat je lastig vindbaar bent. Silencer is onmisbaar als je de tegenstander gek wilt maken
     
  15. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Silencer lever je toch wel damage in?
     
  16. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ja vanaf grotere afstanden flink zelfs. Close tot mid eigenlijk amper. Ligt dus aan je speelstijl of het erg nuttig is.
     
  17. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Twee BF3 filmpjes waar ik hartelijk om gelachen heb :lol: :

    [yt]taz41PGNo1c[/yt]

    [yt]cXGZCVGHDmQ[/yt]
     
  18. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Als je niet op close to mid range aan het vechten bent moet je je wat mij betreft eerder afvragen waarom je de engineer klasse hebt gekozen :+
     
  19. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Vind alleen maar volle server met quick match.
     
  20. Phantom X

    Phantom X Active Member

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    0
    Wilde even laten weten dat ik terug ben gegaan naar Bart Smit en ze hadden toegegeven dat ze de verkeerde versie laatst mij hadden meegegeven. Ik kon het dus gewoon weer ruilen omdat het hun fout was en ze deden daar niet moeilijk om, wel aardig van ze. En nu lekker genieten van mijn Battlefield 3, Karkand maakt het toch wel af.

    Om eerlijk te zijn is dit wel de grootste shooter tot nu toe die ik gespeeld en biedt het mij zelfs meer dan wat ik in een shooter verwacht. Man o man wat een machtig spel, ben dit totaal niet gewend xD. Er zijn ook zoveel mogelijkheden om je gear/vehicles te personaliseren, dat het allemaal niet bij te houden meer is. Maar het leuke vind ik dat je ook echt wat aan die aanpassingen hebt en dat het toch als een beginneling prima alles bij te houden is. Ook dat Battlefield zo groot is en je echt samen moet werken met je squad maakt het gewoon allemaal tactischer en spannender waardoor je echt het gevoel krijgt dat je midden in een oorlog zit. Vooral als je die jets boven je hoort voorbij vliegen, echt niceeee :D.
     
    Laatst bewerkt: 31 dec 2011

Deel Deze Pagina