[XOne] kan geen party joinen met BF3

Discussie in 'Games' gestart door sdehaas, 31 dec 2011.

  1. sdehaas

    sdehaas Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

    Ik heb pas een week een xbox360 met BF3. als ik met vrienden een party wil joinen lukt dat niet, dan geeft hij de melding failed to connect ofzoiets. nu dacht ik in het begin dat het lag aan dat de NAT strict was etc, omdat hij dit ook aangaf bij het testen van de connectie met XBOX live. ik heb dit opgelost en bij een test is alles ok, alleen kan ik nog altijd niet een party joinen. wat is het probleem?
     
  2. Puristick

    Puristick Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Xbox360 in je router in DMZ zetten ;)
     
  3. sdehaas

    sdehaas Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    En hoe doe ik dat precies? ik heb een sitecom WL-611 router. als ik in me router zit kan ik kiezen voor enable DMZ maar wat moet ik dan invullen bij die andere dingen?

    [​IMG]
     
  4. Puristick

    Puristick Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Je ip adres opzoeken op je xbox360
    dat invullen in je router onder DMZ en op enable zetten, zou zo moeten werken;)

    Fijne jaarwisseling...
     
  5. sdehaas

    sdehaas Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    wat is public IP en wat is Client PC IP? en waar moet die van de Xbox? en wat moet ik bij de andere invullen? er moeten namelijk twee velden worden ingevuld! en maakt het uit dat mijn xbox nu een dynamic IP heeft of moet ik er een static IP van maken?

    is een beetje laat, maar jij ook nog een gelukkig 2012!
     
  6. sdehaas

    sdehaas Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    ok ik heb nu dus een static ip voor me xbox 192.168.0.11 en CLIENT PC IP is 192.168.0.105. toegevoegd en router opnieuw opgestart. maar nu krijg ik bij network test weer de melding dat mijn NAT strict is! uPnP staat ook aan en NAT ook bij de instellingen van me router! wat gaat er nu verkeerd?
     

Deel Deze Pagina