1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] [MMORPG] Star Wars: The Old Republic

Discussie in 'Games' gestart door Heroic, 2 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    lvl 25 Jorri! Speeder race houden? :p

    We kunnen trouwens wel een keer samen een flashpoint doen.
     
  2. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Godver, door een quest heb ik geen companion meer, en die quest is te moeilijk.. :mad:

    Hehe, leuk he, die speeders :+

    Flashpoints kunnen we wel eens doen ja.
     
  3. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Zo. Ondertussen lvl 17. Heb net m'n spaceship gekregen.
    Die kaas wereld vind ik niet zo heel boeiend maar nu de wereld zo openstaat ken ik echt benieuwd wat we allemaal tegen gaan komen!
    Wat ik ook wel top vind is dat bij elke planeet een lvl indicatie staat.
    Met wow gebeurde het me iets tevaak dat ik ergens kwam, wat ik wel een vet gebied vond maar daar telang door bleef lopen en dus haast geen xp meer kon opdoen.
     
  4. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.820
    Leuk Bevonden:
    843
    Moet je een subscription plan doen om te kunnen spelen ofwat? Ik heb geen CC en ben ook niet van plan om meteen 2 maanden gametime te kopen.. Kan ik nu niet die 30 dagen gratis spelen zonder subscription plan?
     
  5. Shinobi of the Wind

    Shinobi of the Wind I'm Good Money

    Berichten:
    315
    Leuk Bevonden:
    0
    is het niet mogelijk om met een jedi sentinel slechts 1 enkele lightsaber te gebruiken?
     
  6. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Nee. Je moet een abbo nemen of een game time card kopen, voordat de 30 gratis dagen in gaat.
     
  7. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Ik begin me er wel steeds meer mee te vermaken dan eerst, ik ben nu een tijdje op Tatooine en vind het nu wel erg leuk worden! Beetje samenspelen met een paar bekenden, erg leuk! :)
     
  8. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    Maat 1 lightsaber equipen? Kan wel.

    Meeste van je sentinal skills vereisen 2 lightsabers en in je offhand kan je niets pakken verder, maar het kan wel :+

    of een light saber en een vibroblade :p
     
  9. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.820
    Leuk Bevonden:
    843
    Ben ook hieraan begonnen. Met de beta had ik een Sith Marauder van level 18, had net mijn spaceship.. Wilde eerst even wachten of het wel echt een succes ging worden, maar met 1.8 miljoen verkochte exemplaren in de eerste week blijft dit sowieso nog wel een hele tijd leven.. Jammer genoeg moet ik dus weer 5-7 uur overnieuw spelen, want ik vond de class wel echt fantastisch. Een fury warrior uit WoW met 2 lightsabers, veel beter kan het niet worden als Star Wars fan :D. Nog meer mensen op Bao-Dur Empire? Mijn naam is Evatar ;).
     
  10. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    Bao-Dur wordt nog groot bij onze leden. Voeg maar toe Da'rok.

    Net wat flashpoints gedaan. Super melig, vooral eentje waar je 5 lvls te hoog voor bent. Heletijd zitten kutten met toevallig nog een Nederlander en 2 andere.

    Eentje kreeg de loot niet en kreeg ineebs een rage aanvallen en is al vloekend vertrokken. Gezellig hoor :+.
     
  11. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    27 en net op tatooine aangekomen:eek:? ben ook 27 en bijna klaar daar haha, zal rond 28 / hooguit 29 daar klaar zijn denk ik. Komt ook wel omdat ik nar shadaa precies tot 24 heb gedaan want vond dat een klote planeet... alleen maar lopen..

    edit: zet het maar even hier neer, zie geen topic dus. allemaal een goed en gezond 2012, hoop dat het voor allen een goed jaar mag worden!
     
    Laatst bewerkt: 2 jan 2012
  12. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik houd van de optie om een quest te delen. Zo kan je ook veel gemakkelijker Heroics doen.
     
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Idd, ik ook. Vanzelfsprekend helpt het alleen niks als je vrienden die quest al gedaan hebben.
     
  14. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Miss in het nieuwe deeltje een lijst met namen wie waar wat speelt?

    Leukste aan dit soort games vind ik samen beetje queesten enzo alleen nog niet echt iemand die mee doet;p
     
  15. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    We hebben dan ook verschillende levels, ik ben nu regelmatig aan het questen met een maat van me, maakt het inderdaad een stuk leuker.

    Zonet een spacemissie gedaan die 23k XP opleverde, dan gaat het hard :9
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    De fuck. Op mijn server al een zooi level 50. Red Eclipse. Addicts. 8)
     
  17. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Ach.. sommige hebben al een week eerder kunnen spelen he, het levelen gaat opzich best snel, ben zelf ook alweer bijna lvl 29 terwijl ik gewoon fulltime werk op het moment.
     
  18. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Heroics kun je elke dag opnieuw doen.
     
  19. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Hoe doen jullie het met verkopen van loot? Ik heb het dan niet over de junk, maar bijvoorbeeld over weapons, armor etc. Ik zou het liefst de items willen verkopen d.m.v. de AH, maar ik heb werkelijk geen idee hoeveel iets waard is.
     
  20. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Kijken wat een vendor er voor geeft en daar iets bij op drukken ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina