Tony Hawk's Underground gaat online!

Discussie in 'Algemeen' gestart door grand master X, 11 jun 2003.

1. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    zal heus wel op live komen, en anders kunnen we hem weer online spelen via xbc

2. mischa

mischa Guest

ja maar xbc zuigt man!
    vet suckende menus enzo, weinig games...
    dan maar niet kopen!!

3. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    alleen omdat ie niet online zou gaan voor de xbox koop je hem niet??

tony games zijn allemaal gewoon zwaar vet dus ik wil die game gewoon! met of zonder live

4. Markos

Markos XBW member

Leuk Bevonden:
    0
    als ie niet voor live wordt weet ik het ook nog niet. Online is gewoon zo'n coole optie, met je communicator en wat vrienden een beetje skaten. en dat van die auto's das toch juist cool. in het echt kun je toch auto rijden van je baord af enzo een bike pakken etc. maakt het allemaal veel echter en interactiver met je omgeving. k geloof nooit dat hij ps2 exclusief wordt voor online. Welke console heeft er nu een fatsoenlijke online service? juist de xbox. Als ze dan niet ook voor de xbox deze online fucntie er in laten zitten, gaan ze gewoon het spel in waarde verminderen. zou wel uber stupid zijn en een belediging voor de xbox live community. dan hoef ik het spel ook niet meer ook. Ik heb al weinig geld te besteden aan games en dan koop ik liever een andere goede game.

5. Ook al wordt hij niet online, ik koop hem sowieso. Maarja, ik hoop natuurlijk wel dat hij ook LIVE gaat en niet alleen op SONY NETWORK GAMING!

6. err0r

err0r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Whahah DEBIEL (om het maar even op jou niveau te houden). Kijk naar thps4 en wat zie je dan? Online ps2 exclusief....... Waarom thug ook alleen ps2 online omdat ze dat zelf zeggen. En geloof mij als Planettonyhawk dit meld dan is dit echt niet zomaar uit de mouw geschud.

En downloadable content is natuurlijk mogelijk voor elke console zolang je het maar inbouwt in het spel zelf. Jij kan nu toch ook via internet downloaden met een programma zoals kazaa of een game zoals ut (maps downloaden) als jou ps2 online is kan hij precies hetzelfde.
    Met natuurlijk zoals The Flood al zegt met de harde schijf die je moet kopen.

I rest my case......

Laatst bewerkt: 12 jun 2003
  7. JanKost

JanKost Console Freak!

Leuk Bevonden:
    1
  8. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Idd! Hij gaat alleen online op de PS2

9. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    dat vind ik echt een stink actie van sony playstation, begin hekel aan ze te krijgen zo, geen f1 game meer vanwege licentie, geen tony online:mad:

10. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    THIS GAME WILL BE MINE! (net als tony 1 t/m 4 dat werden :D)

11. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    heb ook deel1 t/m 4, en wil deel 5 ook zeker niet missen.

12. InfernoGamer

InfernoGamer ...

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ga hem denk ik ook kopen...
    Het blijft een Must Have die tony hawk Serie:D

13. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    xtreme games roeleren, als ik tony hawk compleet heb, nu het geval, kan ik aan matt hofman reeks beginnen en agressive inline en mx superfly en freestyle metal x, en dan is het wel weer tijd voor underground:D:D

14. SijmeZ

SijmeZ Family Guy

Leuk Bevonden:
    4
    ja slimbo die functie is dus ook alleen maar voor ps2-bezitters en dus NIET voor xbox bezitters, het is gewoon schijt maar tony hawk serie (en o.a ea) willen niet dat hun game wordt 'overgeleverd' aan het xbox live netwerk. microsoft moet gewoon ff langsgaan en een compromis sluiten, hebben we dit gezeik niet

15. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    eyetoy zal dan wel nodig zijn voor foto maken, of opsturen ja waarna je m terug krijgt te downen

Deel Deze Pagina