Het spel is in SP best lachuh en erg afwisselend, op medium difficulty is het spel al aardig pittig. In MP issie best stoer, alleen een beetje weinig games nog, maar dat komt vanzelf. Je kan helaas niet met een guest online.
Er zijn in de SP een aantal extra`s te winnen (maps/foto`s/game mode gloof ik zelfs nog) Door bonus objectives te halen bij de missies.
Ik kan met mijn 768/128 adsl een game voor 4 spelers maken, 8 spelers is max. Ik moet er wel bij zeggen dat ik nog een ongetweaked modem heb, wat ervoor zou kunnen zorgen dat mn verbinding niet helemaal optimaal is.
"Conquest" mode is met teams, "duel" KAN met teams. "King of the hill" is ook wel grappig en kan volgens mij ook met teams, "Academy" heb ik nog nie gespeeld.
In conquest mode kies je als je begint eerst je voertuig (kan na elke x dat je dood bent) Nu moet je zo snel mogelijk een aantal outposts zien te bemachtigen , om zo units te krijgen. Als je een outpost wilt innemen moet ie neutraal zijn(geen vijandelijke turrets hebben), je moet op de bijbehorende circel gaan staan, waarna de turrets gebouwd worden. Nadat je 4 turrets hebt geplaatst op een outpost, kan je in de outpost gaan zitten en een gun kiezen. Je hebt de guided missles (deze kan je zelf besturen na het afvuren) de lasergun en een powerup-shooter. Het doel van conquest is om de HQ van de tegenpartij te slopen, deze is beschermd met een ondoordringbaar shield. Dit shield word in stand gehouden door een shieldgenerator, die vrij makkelijk te slopen en repairen is. De Shieldgenerator is dus een belangrijk strategisch gebouw.
De besturing van de game is best lekker, je kan met je tankie lekker stafen dmv de triggers en met de boost vlieg je lekker door de levels heen. Het is mogelijk om 3 verschillende fire modes te gebruiken, die per voertuig verschillend zijn.
De bots in het spel staan niet gelijk aan de spelers, het zijn gewoon units waar je tegen kan zeggen wat ze moeten doen. (aanvallen/verdedigen van HeadQuarters of outpost)
Er zijn geen maandelijkse kosten aan verbonden, alleen aanschaf.
Ik heb van haperen weinig gemerkt, het is iig niet storend ofzow. Een vastloper heb ik ook nog niet mee hoeven maken.
Nou........als er nou nog iemand vragen heb.............dan weet ik t ook nie meer.
Laatst bewerkt: 13 mei 2003