was je van plan om live te kopen? Ga dan naar dixons of bestel op deze site: http://www.dixons.nl/Store/productL...startrange=10&dummy=&orderBy=&orderByCounter= of ga naar www.dixons.nl
oke, suc6 bij het kopen dan maar. ik ga vanmiddag wel ff halen, die live kit met brute force.!!!!!!!!!!!!wel jammer dat het alleen content download is voor deze game. de gasten bij gamekings zeiden het aL: dit is DE ultieme game voor live.
Zo bedoelt niemand het, maar we willen gewoon laten zien hoe het hier op deze forum aan toe gaat zodat het geen rotzooi wordt. Edit: Ik wist helemaal niet dat de xbox een draadloze controller had
brute force is nog niet uit, dus het lijkt me stug dat de set met brute force wel al uit is, en er staat ook dat er geen voorraad is dus ik denk dat je voor niks naar de dixons gaat.....
hey even een vraagje ik wilde mm3 kopen, maar ik neem pas live in october! kan ik dan nu al de live kit kopen, ik bedoel raakt deze dan niet boven de datum (net als bij eten ;-) ) want anders koop ik hem al vast, wel een leuke aanbieding
"Xbox Live Starter Kit met game: Brute Force" Bwahahahaha, lekker handig, Brute Force met een Live kit..... Brute force heeft helemaal geen Live-functie! Trouwens, nu al naar de Dixons gaan zal weinig nut hebben, aangezien die spellen pas achterin juni, begin juli uitkomen.
Ik zou nooit iets bij dixons kopen ik vindt het maar een lompe kut winkel. Bij alle dixons waar ik ben geweest is het personeel zo dom als de achterkant van een ezel. En ze doen ook nog eens moeilijk als je een game komt terug brengen.
hallo, darwingduck, bruteforce ondersteunt geen LIVe, maar leent zich wel om content download te downloaden.