Live aanbieding

Discussie in 'Algemeen' gestart door ati vs nvidia, 12 jun 2003.

1. meld ik toch nog iets nuttigs, moderators.

2. games als mm3, bruteforce en mechassault met die live shit voor nog geenineens 100euro

3. oke, suc6 bij het kopen dan maar. ik ga vanmiddag wel ff halen, die live kit met brute force.!!!!!!!!!!!!wel jammer dat het alleen content download is voor deze game. de gasten bij gamekings zeiden het aL: dit is DE ultieme game voor live.

4. ThaLikz

ThaLikz -

Leuk Bevonden:
    0
  5. matn

matn .

Leuk Bevonden:
    0
    wrm post ej alles neit in 1 bericht je mag niet dubbelposten

6. sorry, man! niet zo zeuren, krijg de laatste dagen alleen maar k**********************t replies

7. deNeut

deNeut Narf !

Leuk Bevonden:
    3
    Zo bedoelt niemand het, maar we willen gewoon laten zien hoe het hier op deze forum aan toe gaat zodat het geen rotzooi wordt.

Edit: Ik wist helemaal niet dat de xbox een draadloze controller had :confused:

Laatst bewerkt: 12 jun 2003
  8. vince0606

vince0606 speedfight

Leuk Bevonden:
    0
    brute force is nog niet uit, dus het lijkt me stug dat de set met brute force wel al uit is, en er staat ook dat er geen voorraad is dus ik denk dat je voor niks naar de dixons gaat.....

9. ich gehe nach Dixons om zu bestellen.

10. SabZero NL

SabZero NL Sexyback

Leuk Bevonden:
    5
    duits is ook al niet al te goed :)

11. vince0606

vince0606 speedfight

Leuk Bevonden:
    0
    owjah, dat kan natuurlijk ook he.......

ps: ik zou echt je duits nog ff oefenen

12. Markos

Markos XBW member

Leuk Bevonden:
    0
    hey even een vraagje ik wilde mm3 kopen, maar ik neem pas live in october! kan ik dan nu al de live kit kopen, ik bedoel raakt deze dan niet boven de datum (net als bij eten ;-) ) want anders koop ik hem al vast, wel een leuke aanbieding

13. vince0606

vince0606 speedfight

Leuk Bevonden:
    0
    die kit blijft gewoon geldig tot dat je hem registreerd, je kan hem dus gewoon nu al vast kopen!

14. Markos

Markos XBW member

Leuk Bevonden:
    0
    ok thanx, wohooo :+ damn ik denk dat het moeiljk wordt om die hele tijd te wachten op mijn creditcard :'-(

15. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    "Xbox Live Starter Kit met game: Brute Force"

Bwahahahaha, lekker handig, Brute Force met een Live kit..... Brute force heeft helemaal geen Live-functie! :D

Trouwens, nu al naar de Dixons gaan zal weinig nut hebben, aangezien die spellen pas achterin juni, begin juli uitkomen.

16. Cyber-Ninja

Cyber-Ninja Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik zou nooit iets bij dixons kopen ik vindt het maar een lompe kut winkel.
    Bij alle dixons waar ik ben geweest is het personeel zo dom als de achterkant van een ezel. En ze doen ook nog eens moeilijk als je een game komt terug brengen.

17. ThaLikz

ThaLikz -

Leuk Bevonden:
    0
    Brute Force heeft content download

18. hallo, darwingduck, bruteforce ondersteunt geen LIVe, maar leent zich wel om content download te downloaden.

19. oh sorry THALIKZ had dit al gepost wat hierboven staat.

Deel Deze Pagina