Meer mensen die niet op elite kunnen via de site? Als ik wil inloggen komt er in rode letters te staan server error. Op deze manier hadden ze heel dat elite van mij niet hoeven maken hoor. Het is ondertussen 2 maanden en je kan nog steeds bijna niks met je premium membership.
Mee eens, alhoewel ik de elite membership primair heb voor de mappacks en er vooralsnog vanuit ga dat er daar 4 van uitkomen in de komende 10 maanden. Ik kan overigens ook niet inloggen vanaf de pc, zelfde melding in rode letters.
Ik had het al een keer gevraagd, maar ik kon het niet terugvinden: Wat is de beste site op premium elite te kopen?
Man, speel het spel vanaf het begin, en ben geen held met shooters. Beleef er altijd veel plezier aan, maar mijn kd is over het algemeen niet bijster boeiend. In MW3 echter is het, voor mijn doen althans, behoorlijk met 1.23 Met enige regelmaat haal ik wat hogere killstreaks als een Reaper. Ik moet eerlijk bekennen dat ook ik me weleens afvraag hoe het kan dat ik in afgeschoten wordt door iemand waar ik net een compleet magazijn in heb staan lossen, maar dit gebeurd me eigenlijk maar zelden. Ik heb speel het liefst met deze classes: P90 - Range/Rapid fire Stinger Stungrenade semtex Blind eye Hardline Sitrep. of met: MSR - Variable scope (sommige gevallen echt geniaal) skorpion akimbo Stungrenade Claymore Blindeye Hardline Marksman. Vind het een heerlijk spel, en het werkt bij mij weer zeer verslavend om zoveel mogelijk plaatjes te halen. Zoals ik aangaf, ook ik vraag me weleens af hoe het kan dat ik in bepaalde situaties dood ben, maar bovenal geniet ik iedere minuut dat ik het spel speel. Ook best leuk na het vele commentaar dat ik hier lees
Dankjewel Edit: Ik snap iets niet, je hebt die challenge: Get a 5 killstreak while on a mounted machine gun. Maar waar heb je die dan????
Ja, en dat is best ... lastig Vooral met al die maffe snipers van tegenwoordig die al standaard op die machine-gun mikken.
Ik ga altijd wel even in die helikopter zitten, mijn record is tot nu toe vier kills. Ik wist niet eens dat die challenge bestond, nu wil ik hem wel halen
Heb ik een tijdje terug ook geprobeerd die challenge, maar toen ik op een gegeven moment 5-18 ofzo stond was ik ermee opgehouden
Alleen heb je nu geen commando meer, op zich dan ook wel weer beter. Altijd van 5 meter worden geknifed was ook een beetje kut. Ik gebruikte het zelf ook hoor, daar niet van. Het was echt een heerlijke perk voor rush classes, maar het is wel beter dat het er uit is gehaald!
Als ik een engelse vriend toevoeg kan ik 'm dan ook gewoon inviten ? Want ik snap dat matchmaking gedoe niet