1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Team uGotserved

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door uGs x sMatsOe, 6 jan 2012.

  1. uGs x sMatsOe

    uGs x sMatsOe uGotserved

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]





    Team uGotserved.

    Clannaam: Team uGotserved
    Clantag: uGs x (gamertag)

    Te vinden op:
    www.clan-ugs.nl
    https://twitter.com/#!/TeamuGotserved

    Algemene vragen kunnen worden gevraagd op het forum of via : info@clan-ugs.nl

    Games: Voornamelijk de meest recente CoD game, dit zal telkens zo zijn.

    Over ons:
    Begon allemaal als vrienden groep, we werden steeds serieuzer. De grap kwam er ook steeds dat we zeiden “BAMM u got served” . We werden steeds closer en speelde steeds meer online, nu doen we niet anders. We hebben toen besloten een Team te maken, wat nu dus het geval is.

    We zijn zeer actief en willen binnenkort gaan deelnemen aan toernooien. Momenteel willen we de Team uGotserved nog uitbreiden tot we een mooi aantal hebben om een hechte groep te kunnen vormen.

    Bij actief gamen hoort dan ook gezelligheid. Iets wat ik persoonlijk heel belangrijk vind binnen een groep. Natuurlijk moet er nu geen misverstand komen dat er wordt geëist dat er veel gegamed moet worden, totaal niet zelfs. Wil duidelijk maken dat er lol in een groep moet zitten en dat je in moet zijn voor een grapje. Ik ben zelf een heel sociaal persoon en hou van dolletjes, ben dus zeker tegen mensen die zo goed als niet praten, niet tegen grapjes kunnen, en eigenlijk een sfeerbederver is. In dit geval is mijn keuze en die van mijn members snel gemaakt.

    We zijn een gezellig groep en willen aan de rest van de Clan wereld laten zien dat we een leuke groep zijn en graag in zijn voor scrims/wars en toernooien.

    Meet&Greet is één van de dingen die bij ons ook zullen plaatsvinden. Meer om het teambeelding er in te houden en natuurlijk voor de gezelligheid.


    Leeftijdsgrens is 18+, ik heb hier eigenlijk maar 1 reden voor. Ik wil geen politieagentje gaan spelen.

    We gebruiken de clantag in de gamertag, dus er wordt van je verwacht dat je dit doet, zodra je er over heb nagedacht te willen joinen. Niet per direct, het is logisch dat een speler eerst de members wilt leren kennen en met hun wilt spelen voor hij/zij gelijkt wilt joinen. Wel wordt er verwacht dat je na +/- anderhalve week een besluit hebt gemaakt.




    Rooster:

    ClanFounder
    uGs x sMats smats@clan-ugs.nl
    Co-Leader
    uGs x NoeNoe noenoe@clan-ugs.nl

    uGs-Members
    uGs x SkiTz skitz@clan-ugs.nl
    uGs x Ventjuhh ventjuhh@clan-ugs.nl
    uGs x Flashback flashback@clan-ugs.nl



    Ik hoop jullie genoeg info te hebben gegeven.

    Greetz
    Team uGotserved.
     
    Laatst bewerkt: 22 jan 2012
  2. Spa.QuantiX

    Spa.QuantiX http://gameu.nl

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    Jullie hadden toch al een topic?
     
  3. sgt9tailor

    sgt9tailor Team Visual

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    Mkay gaan jullie echt competive of houden jullie het nog een beetje voor de lol?
     
  4. uGs x sMatsOe

    uGs x sMatsOe uGotserved

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    @Spa.QuantiX
    Klopt, die heb ik alleen laten sluiten om bepaalde redenen.



    @sgt9tailor
    We gaan voor voor het serieuze maar een lolletje hoort er bij:)
     
  5. sgt9tailor

    sgt9tailor Team Visual

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    Gaan jullie dus GB, Decerto of naar lans?
     
  6. uGs x sMatsOe

    uGs x sMatsOe uGotserved

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    We zijn dat alle 3 zeker van plan !
     
  7. shotysniper

    shotysniper Member

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
    Als jullie een team hebben kunnen we wel eens scrimmen als je wilt?

    xbl: visual brawler (zit niet meer in visual)

    vind het opzich wel goed dat jullie 18+ als leeftijdgrens hebben. Was ook de reden dat ik mijn oude clan leavde:p

    succes met je clan;)
     
  8. sgt9tailor

    sgt9tailor Team Visual

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    notsureifserious?? @shotysniper

    in iedergeval als je eens wilt oefenen kan je mij ook inviten.
    En wil je nog naar een lan op 21/22 januari zijn er volgens mij nog 2 of 3 team tickets avaible op www.reflexgt.com of je kan natuurlijk speccen om het eens te bekijken.
    En als je er niet heen wilt maar wel wilt bekijken komen er nog 2 streams online van deze lan.

    add: Visual Vinez
     
    Laatst bewerkt: 9 jan 2012
  9. shotysniper

    shotysniper Member

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
    vinez, jij kent het hele verhaal niet. en daar ga ik ook niet verder op in in dit forum.. Jij bent ook goede gozer, maar er zijn een paar mensen waar je geen normale discussie mee kan aangaan!!

    voor de rest is het een hele goede clan hoor. Is een hele goede clan als je naar LAN wilt gaan en 99% van de mensen die in de clan zitten zijn heel gezellig!

    btw. is slayR jullie clan geleaft? why?:eek:
     
    Laatst bewerkt: 9 jan 2012
  10. sgt9tailor

    sgt9tailor Team Visual

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    kijk zo staat het er beter ;)
    maar hoe bedoel je slayR is ons geleaved ? dan weet je waarschijnlijk meer dan mij :p
     
  11. shotysniper

    shotysniper Member

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou slayer stond op de f/a lijst. EN ik zag een bericht van lucky dat hij nog een ar zocht. Of kan er iemand niet?
     
  12. sgt9tailor

    sgt9tailor Team Visual

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    huub is er al uit gegaan vanwege een ruzie tusse slayer en huub
     
  13. uGs x sMatsOe

    uGs x sMatsOe uGotserved

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    lawl,

    al om al ga ik niet naar de lan. Heb jammer genoeg al andere dingen in mijn agenda staan. Zeker jammer, maar hoop nog een klein stream momentje mee te kunnen pakken.

    Ik zal je binnenkort zeker even een invite sturen voor een scrim. Hebben jullie een website of forum ?.

    En de 18+ doe ik alleen maar omdat ik al genoeg heb meegemaakt, altijd hoor je het beroemde zinnentje " ik ben nog jong maar gedraag me volwassen" en dat gaat paar dagen goed, en daarna is het over. Daar zit ik gewoon totaal niet op te wachten. En ben ook zeker niet van plan om naar een lan te gaan als iedereen 20 a 21 of ouder is en iemand mee tenemen van onder de 18.

    Vandaar:)
     
  14. shotysniper

    shotysniper Member

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
    Denk dat je www.teamvisual.nl bedoelt?
     
  15. uGs x sMatsOe

    uGs x sMatsOe uGotserved

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
  16. shotysniper

    shotysniper Member

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
  17. sgt9tailor

    sgt9tailor Team Visual

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    Achja 18+ hoeven ook niet altijd zo volwassen te zijn :p in iedergeval bij ons gaat het zeker niet jonger dan 15 en als je 15 bent dat je je eigen volwassen gedraagd.
    In iedergeval ook al zijn ze jonger weten ze zelf ook dat ze het serieus moeten nemen voor lan.
     
  18. uGs x sMatsOe

    uGs x sMatsOe uGotserved

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    heb je zeker gelijk in, maar ik wil het gewoon een stappie voor zijn :).
    Vind het zonde van mijn tijd om ergens aandacht in te stoppen waar je later spijt van kan krijgen, als je begrijpt wat ik bedoel.
     
  19. shotysniper

    shotysniper Member

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0

    DoctorLB schreef:
    Brawler zit niet langer in Visual.

    Dtazee reactie
    nohh jurriaan je hebt hem toch niet weggepest.


    Dit bedoel ik nou met onvolwassen gedrag binnen visual..
     
  20. sgt9tailor

    sgt9tailor Team Visual

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar heb ik verder niks mee te maken ruud ;)
     

Deel Deze Pagina