1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Next Gen Xbox Rumours & Facts (Xbox 3, Xbox 720, Xbox Loop, Xbox 8, Xbox Durango)

Discussie in 'Games' gestart door Pimbech, 25 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Het lijkt me sterk dat er twee verschillende consoles op de markt gaan komen. Dat je straks enkel games krijgt voor de sterke console en niet voor de mindere. Zie het niet gebeuren.
     
  2. Pimbech

    Pimbech Halo 1 FTW

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Rumour: De Kinect 2 kan liplezen.

    Bron 1 en bron 2.

    ----

    Rumour: Er zullen twee versie gelanceerd worden, een hardcore en een stripped versie.
    Bron

    ----

    Rumour: De nieuwe Xbox zal een "six core processor" bevatten.

    Bron
     
    Laatst bewerkt: 29 nov 2011
  3. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Als het het waar is zullen ze ongetwijfeld 2 verschillende namen hebben. Bijvoorbeeld de "Xbox Family" en de "Xbox 1337". Games die uitkomen voor de Xbox Family kunnen ook werken op de Xbox 1337 maar andersom natuurlijk niet omdat de 1337 krachtiger is dan de Family. Klanten die de Family kopen zullen dus de 1337 gewoon als een andere console bezien die voor een pak meer over de toonbank gaat en totaal andere games biedt.

    Ideaal zou ik het niet noemen, maar het is wel goed mogelijk. Het is toch al beter dan een Xbox met HDD en één zonder HDD terwijl de games op beide moet werken :emo:
     
  4. Pimbech

    Pimbech Halo 1 FTW

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Denken jullie dat de Xbox een naam krijgt met een getal erin? Wordt de nieuwe Playstation gewoon Playstation 4?

    De reden dat Xbox destijds voor Xbox 360 gekozen heeft, is om het gat te dichten. Xbox2 tegen PS3 klinkt namelijk nadelig voor Xbox.

    Ik denk dat Xbox een naam krijgt zonder getal.
     
  5. DuwV iMaNiiaC

    DuwV iMaNiiaC AFCA

    Berichten:
    329
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft ook met het rondje te maken waar 4 controllers geconnect kunnen worden. 360 graden. Xbox was toch ook tegen PS2
     
  6. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Ik lees het net pas van de mogelijke 2 verschillende consoles, waarvan eentje wèl backward compatible is.

    Ik riep 2 jaar geleden al dat ik graag een duurdere versie wilde, waarbij je de keuze kon krijgen tussen verschillende betere hardware onderdelen. Denk aan grafische kaart of hdd.

    Ik zie dit wel zitten. De prijs zal fors zijn, helemaal wanneer er een blu-ray inzit en een bundel met kinekt 2 zal echt wel €600 kosten.
    100% must buy....laat maar komen.
     
  7. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Dat wil niets zeggen. Dat kan oorzaak-gevolg zijn, hè? Je kiest een naam en past je stijl erop aan. Ik denk wel degelijk dat het heeft meegewogen.
     
  8. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    naast console is de xbox next ook een hd recorder?

    [​IMG]

    Bron Kotaku
     
    Laatst bewerkt: 4 jan 2012
  9. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    Zou een hele goede toevoeging zijn. Straks heb je helemaal geen DVD speler met HDD recorder meer nodig. Van dit soort nieuwtjes word ik alleen maar nieuwschieriger naar de nieuwe Xbox :D
     
    Laatst bewerkt: 4 jan 2012
  10. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Dan mag er ook wel een 1- of 2TB schijf in :)
     
  11. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    http://uk.gamespot.com/special_feature/2012-predictions/image-feature/index.html
    wtf.
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 8 jan 2012
  12. Onslaught

    Onslaught HardCore Gamer

    Berichten:
    742
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is overduidelijk een functie bestemd voor de Xbox 360. De Xbox 360 heeft namelijk 3 Cores met ieder 2 Hardware Threads. In de VS ligt bij Micro$oft met de Xbox 360 al de focus om deze als een set-top box aan de man te krijgen, dit is duidelijk een functie die dit moet versterken.

    Ik denk niet dat we iets van de Xbox 720/Loop/Whatever te horen krijgen voor de E3.
     
  13. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Ik betwijfel toch dat we die DVR functie op de 360 gaan terug zien. Dat zou betekenen dat ontwikkelaars maar maximaal 5 threads kunnen gebruiken en dat terwijl de 360 alle qua CPU kracht kan gebruiken die het maar kan krijgen. Huidige (AAA) games gebruiken waarschijnlijk al alle 6 thread waardoor de DVR functie enkel iets voor de nieuwe (Kinect only?) games gaat zijn. Tenzij de 360 steeds 1 thread reserveert voor het systeem en slechts 5 threads aan de developers geeft (zoals de PS3 met zijn SPU's).

    Maar goed, het principe op die tekening kan ook toegepast worden op de nieuwe Xbox. Er gaan trouwens al een tijd geruchten rond dat MS de eerste info op de CES zou vrijgeven.
     
  14. nexzo

    nexzo Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop echt dat je met de nieuwe consoles met meer mensen online kant gamen. Dus bijvoorbeeld bij Battlefield 3; 32 tegen 32 online zoals de computer dat zou gewoon beest zijn.
     
  15. Jel0

    Jel0 <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.230
    Leuk Bevonden:
    0
    CES speech van Ballmer begint dinsdagnacht om 3.30 uur. Maar...

    http://www.engadget.com/2011/12/21/microsofts-ces-2012-keynote-wont-deliver-significant-news-m/
     
  16. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ach ja, het komt vanzelf wel naar buiten. ;) Maar het nieuws over de DVR is echt top. Ik vroeg me dat al heel lang af waarom zoiets nog niet aanwezig is... And there it is! :)
     
  17. Jel0

    Jel0 <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.230
    Leuk Bevonden:
    0
  18. The Watcher

    The Watcher I'll Be Watching You

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    0
    'Opvolger Xbox wordt tablet'
    Laatste update: 9 januari 2012 16:58 info AMSTERDAM - De opvolger van de Xbox 360 wordt een tabletcomputer. Microsoft licht volgens de Amerikaanse website Gamespot een tipje van sluier rond het tablet op tijdens de Consumer Entertainment Show in Las Vegas, die van dinsdag tot en met vrijdag gehouden wordt.
    Foto: Gamer.nl Microsoft heeft nog geen details naar buiten gebracht over de nieuwe Xbox.

    De website schetst ook een ander scenario, waarin de volgende Xbox draait om verschillende producten.


    "Het zou zomaar kunnen dat het meest uitgebreide pakket van de volgende Xbox een spelcomputer, tablet, controller en Kinect-camera bevat."


    Huiskamer

    Microsoft wil met zijn producten een vaste plaats in de huiskamer veroveren. De Xbox 360 is sinds zijn introductie in 2005 niet langer alleen een spelcomputer, maar ook een communicatiemedium en thuisbioscoop.

    Bovendien wil Microsoft op al zijn producten, waaronder de spelcomputer en smartphones, dezelfde Windows 8-interface gebruiken.

    Volgens de website wordt de volgende Xbox definitief onthuld tijdens de Electronic Entertainment Expo in juni in Los Angeles. De derde generatie Xbox moet uiterlijk 2013 in de winkels liggen.

    http://www.nu.nl/gadgetbeurs-ces/2711055/opvolger-xbox-wordt-tablet.html
     
  19. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    [​IMG]
     
  20. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Natuurlijk wordt het geen tablet 8). Het is geen Wii U. De echte console is here to stay!
    Daarnaast wil ik persoonlijk heel graag 100% Backwards Compatibility incl. Kinect en al die prut. Dan is het als early adopter ook gewoon makkelijk overstappen op de nieuwe console.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina