1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 12 Ultimate Team [Deel 8]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 4 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Reuj

    Reuj Awake

    Berichten:
    1.664
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah okee dan heb ik niks gezegd ;) Naja hij zal wel 99 Penalties hebben enzo om die Card Stats omhoog te krijgen.
     
  2. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Haha, klopt, verrekte geldwolven zijn het toch ook :lol:.

    Maar volgens mij heeft penalties (ookal is het een voorbeeld) niets te maken met shooting. Dat hangt volgens mij af van:
    - Curve
    - Shot power
    - Long shots
    - Volleys
    - Free Kick Accuracy (?)
     
  3. AssasinOfDeath

    AssasinOfDeath Active Member

    Berichten:
    1.165
    Leuk Bevonden:
    0
    Is wel erg overdreven, hij was eerst ook maar 66 ofzo :+
     
    Laatst bewerkt: 7 jan 2012
  4. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Hij scoorde 5 keer, afgelopen wedstrijd. En zijn eerste IF had al flinke shooting, dus nu ook nog 5x gescoord.. SIF móést wel dik zijn :D.
     
  5. AssasinOfDeath

    AssasinOfDeath Active Member

    Berichten:
    1.165
    Leuk Bevonden:
    0
    Forlan op cf, goed idee? (in een 4-4-1-1)
    Te langzaam voor de st (steekpassjes_O_)
    en lekker( beesten) longshot:)

    @ Siemenn, vind dat zijn Normale versie wat hoger had moeten zijn of zijn If wat lager
    Hij is nu nog 'goedkoop', als hij op youtube komt wordt hij zeker het 3 dubelle waard
     
    Laatst bewerkt: 7 jan 2012
  6. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Mwah, goed schot, maar als CF moet je ook een goede pass kunnen afleveren. David Silva vind ik de ideale CF: geweldige (steek)pass en lange bal, goed schot, geweldige dribbelaar, snel. _O_
     
  7. Amersfoorter

    Amersfoorter Active Member

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    7
    Maar voor een serie A lijkt me Forlan op CF best een goed idee ;) Of als je idd serie A speelt wat ik vermoed zou je Robinho op CF ook kunnen overwegen. Of afwisselen?
     
    Laatst bewerkt: 8 jan 2012
  8. Glengarry

    Glengarry Active Member

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb exact 1 match gewonnen, en de rest verloren met zware cijfers altijd. Iedereen had 9 chemistry, maar het was precies alsof ze er allemaal 6 hadden.

    Kan ook aan mij liggen natuurlijk, maar ik ben er zeker van dat die so-called handicap echt bestaat, want ik heb ook eens een team gehad met Xavi, Iniesta IF, Villa, Fabregas IF, Ronaldo IF, Messi IF, Casillas, Thiago Silva IF, Robben, Ramos IF, Marcelo IF, Pique, etc. Een team van overall 90, en daar speelde ik echt niks klaar mee.

    Ik heb nu een "simpel" PL teampje met alleen Gerrard en Lampard als dikke kleppers, waarvan de overall rating 82 is, en daar speel ik iedereen zoek mee bij wijze van spreken. Die handicap in combinatie met de druk die op je ligt om met van die superteams te presteren (lees: niet verliezen van een team dat overall 81/82/83 is) doen me de das om :p






    Zie mijn eerste quote.
     
  9. AssasinOfDeath

    AssasinOfDeath Active Member

    Berichten:
    1.165
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind 4-2-3-1 een fijne opstelling maar ik heb nu Koné ( zilveren st Ivoorkust) voor 2k gekocht in een 4-1-2-1-2_O_
    Lijkt 4-1-2-1-2 veel op 4-2-3-1 en speelt het fijner?
     
  10. Krommetje

    Krommetje Active Member

    Berichten:
    553
    Leuk Bevonden:
    0
    4-1-2-1-2 speelt in mijn ogen veel lekkerder dan 4-2-3-1, je hebt twee spelers die een beetje tussen de linies instaan, twee spitsen en spelers die voorzetten kunnen geven of naar binnen kunnen trekken.
     
  11. TAN UNITED

    TAN UNITED Active Member

    Berichten:
    1.122
    Leuk Bevonden:
    3
    4-5-1 is de BOM!

    -----------------Aguero---------------
    Ribery-------Nasri---------Zarate------Di maria
    ------------------Cambiaso----------------------
    Taiwo---Chellinie------Lucio-------Maicon----
     
  12. FUTTER

    FUTTER Active Member

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    Leuk team, alleen je verkracht je buitenspelers, en wordt vrij gauw overlopen. Het spel met 2 Cam's die zo naar binnen staan is wel echt _O__O__O__O_
     
  13. TAN UNITED

    TAN UNITED Active Member

    Berichten:
    1.122
    Leuk Bevonden:
    3
    Valt mee hoor die ribery heeft zoveel skills en snelheid en goed schot die komt er wel langs alleen di maria vind ik niks maar moet voor mn chem.
    zou wel robben willen hebben daar en dan snijder voor cambiasso
     
  14. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Maar Zarate < - > Robben heeft niets met elkaar te maken, dusja. Dan kan je daar Van der Vaart zetten, die heeft óók een chemistry met Nasri :).
     
  15. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Gaat waarschijnlijk een 3e IF Ramires komen, paar minuten geleden zijn 2e Goal gescoord en ook nog een assist bij de 1-0
     
  16. TAN UNITED

    TAN UNITED Active Member

    Berichten:
    1.122
    Leuk Bevonden:
    3
    Ja idd. maja geen coins voor robben haha. heb nog 57k
    Volgend team of the week maar ff wat msp erin trappen, deze week was het de moeite niet waard :)
     
  17. AssasinOfDeath

    AssasinOfDeath Active Member

    Berichten:
    1.165
    Leuk Bevonden:
    0
    Met het team of the year komt er een market crash, waarschijnlijk daalt Robben ook
    Maar ik denk niet dat hij 200k daalt
     
  18. TAN UNITED

    TAN UNITED Active Member

    Berichten:
    1.122
    Leuk Bevonden:
    3
    wanneer kwam toty vorig jaar uit?
     
  19. JosAz

    JosAz Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarschijnlijk komt morgen het TOTY , tenminste als ik FIFA opstart zie ik iets staan met 9 Januari TOTY.
     
  20. AssasinOfDeath

    AssasinOfDeath Active Member

    Berichten:
    1.165
    Leuk Bevonden:
    0
    Morgen komt hij uit maar je kan niet meteen TOTY spelers krijgen, dat gebeurt waarschijnlijk in een van de komende dagen:)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina