1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 3

Discussie in 'Games' gestart door Chrizzle, 12 nov 2011.

  1. Colinhoo1

    Colinhoo1 Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo mensen,

    ik lees al een tijdje mee op dit forum, maar nog niet eerder geregistreerd. ik zoek wat mensen om samen mee online te spelen,
    is het mogelijk dat ik een uitnodiging of iets krijg? Ik speel nu ongeveer 3 maanden MW3, daarvoor heb ik 3/4 jaar Black Ops gespeeld.

    Grtz
     
    Laatst bewerkt: 6 jan 2012
  2. Ch®is

    Ch®is '

    Berichten:
    1.190
    Leuk Bevonden:
    70
    Knap, ik dacht dat BO november '10 uitkwam. Maar ik denk dat je bedoelt dat je al langer de COD francise speelt. :9
     
  3. Colinhoo1

    Colinhoo1 Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha ik bedoelde 9 maanden, geen 3 tot 4 jaar.. :)
     
  4. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Waarom, ik spoor of raadt niemand het toch aan het te doen?

    Als mensen het gaan proberen zijn ze zelf alleen maar dom bezig, want ze zullen vast de risico's wel weten. En ik denk dus ook wel dat de iedereen op het forum wel slim genoeg is om dit dus niet uit te gaan proberen.


    Ik wil je best helpen ;)
     
    Laatst bewerkt: 6 jan 2012
  5. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    En toch gaan mensen dit proberen. Er lezen veel meer mensen mee dan die hier daadwerkelijk posten.

    Hacks en dergelijke kun je gewoon beter achterwege laten;)
     
  6. iNdie^

    iNdie^ Team Pulp

    Berichten:
    727
    Leuk Bevonden:
    79
    Die glitch mogen ze van mij lekker gebruiken, hier heb je als tegenstander niet erg veel last van en ze worden toch gereset en gebanned
     
  7. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Van mij ook, maar ik heb het filmpje al weggehaald(spoiler). Blijkbaar vinden mensen op dit forum dat je dingen op dit forum niet mag posten omdat anderen dit wellicht kunnen gaan gebruiken....

    ook al kan je het filmpje in de quote van rampage bekijken:+
     
    Laatst bewerkt: 6 jan 2012
  8. iNdie^

    iNdie^ Team Pulp

    Berichten:
    727
    Leuk Bevonden:
    79
    :lol:
     
  9. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Niet waar :+
     
  10. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
     
    Laatst bewerkt: 6 jan 2012
  11. Dutch Future

    Dutch Future Spammie

    Berichten:
    695
    Leuk Bevonden:
    0
    Eindelijk gevonden waar ik naar zocht:


    (Ik heb het zelf maar opgenomen, ja :+)

    Ik vind het zo heerlijk om dit te horen terwijl je aan het winnen bent :9

    Meer mensen last van? :+
     
  12. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Heb meer problemen om er mee te spelen dan er tegen. Gasten spelen vaak objective games en gaan niet voor objectives. Lekker in het andere team laten spelen dan win ik lekker makkelijk die games. Snap niet waarom ze niet gewoon prviate spelen? Of proberen ze mensen te impressen met een trickshot die 1 op 30x lukt...

    Wordt ik in mijn rug dood geschoten. Zie je later terug dat je teamgenoot hem makkelijk had kunnen killen, maar hij wilde een 360 van het muurtje of maken =(

    Als ze hier voor mensen bannen speelt dadelijk niemand de game meer :lol:
     
  13. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Haha zeker, vind dat altijd wel relaxed om te horen!
     
  14. leonverwer

    leonverwer Member

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    Had vanmiddag wel een heel vervelende death tegen... Tegenstander plante net een Claymore, en ik schoot hem van vlak achter hem met een MK14 in de rug. Echter ik gebruikte bullet penetration (weet ff niet zo snel hoe dit in MW3 ook alweer heette) en ik raakte vol de Claymore, waardoor ik direct dood was, en mn tegenstander niet....
     
  15. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Dat is inderdaad best lelijk. Had gister een care package gegooid op de spawn, spawnt er een teammate onder, moest daar best hard om lachen:+
     
  16. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Ik heb samen met 'n maat toch ook een leuke manier om Domination / Demolation te spelen. Selecteer samen de Juggernaut Support Killstreak ... roep ze beide in en kijk hoe je tegenstanders in paniek raken als ze ineens 2 van die beesten op je af zien komen.

    Overigens had ik hier gisteren wel wat vaags mee. Ik werd 3x gestucked door een enemy, op het schild dan wel, ik switch van m'n schild naar mijn wapen en er gebeurde gewoon NIKS. WTF? :+

    Zijn die Juggernaut vliegtuigen ( die de package droppen ) EMP proof trouwens?
     
  17. ExoSkeleton

    ExoSkeleton Active Member

    Berichten:
    974
    Leuk Bevonden:
    16
    Ok, thats it!

    Ik raak dit spel niet meer aan tot dat lag compensation er UIT is.
    Het is na de update een aantal weken goed gegaan, maar nu merk ik er nog maar weinig van. In vorige CoD's irriteerde ik me ook altijd al aan quickscopers, maar nu ze mij 9 van de 10 keer ook nog eens eerder zien slaat het echt alles. Het spel zit voor mij vol met irritaties, maar het hele verbindingen gedoe spant toch echt de kroon.
     
  18. ---Diablo---

    ---Diablo--- Active Member

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Vervelend dat er mensen zijn die er zoveel last van hebben. Ik kan begrijpen dat dat het spelplezier bederft.
     
  19. LordTeddybeer

    LordTeddybeer Happy Gamer

    Berichten:
    233
    Leuk Bevonden:
    0
    http://uk.xbox360.ign.com/articles/121/1216200p1.html
     
    Laatst bewerkt: 10 jan 2012
  20. ---Diablo---

    ---Diablo--- Active Member

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt het dat je met Assassin Pro gewoon op de radar verschijnt als je schiet?
     

Deel Deze Pagina