1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 3

Discussie in 'Games' gestart door Chrizzle, 12 nov 2011.

  1. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Yep:)!
     
  2. ---Diablo---

    ---Diablo--- Active Member

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Drie prestiges lang dacht ik dat namelijk wel|:-
    Nu zit er niets anders op dan een silencer te gebruiken:mad:
     
  3. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Haha, slim!:+ Gebruik zelf bijna altijd een silencer, behalve op shotgun.
     
  4. MonkeyBrainsNL

    MonkeyBrainsNL Active Member

    Berichten:
    614
    Leuk Bevonden:
    0
    silencer only..
     
  5. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
  6. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Liberation word volgens mij echt campen als een dolle, Piazza zul je ook wel om elk hoekje iemand kunnen verwachten.
     
  7. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Wat een zwakke content zeg... Gadverdamme! Puntje bij paaltje word je straks nog genaaid ook...
     
  8. Suzukifreak

    Suzukifreak Active Member

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand de volgorde een beetje hoe die maps bij de gamers komen? Eerst de Elite members. Dus als gewone trouwe COD member, vis je dus achter het net of krijg je de map packs later? Krijgen de gewone members pas na bijv 3 maanden de kans om "aub" een Map pack te kopen?

    Vind het allemaal wat vaag. Ik koop meestal netjes de map packs, maar voel me nu een beetje gepasseerd, omdat ik niet vooruit wil betalen??????

    Vraag me tevens af hoe leuk het nog gaat wezen als Elite members al die mappen al maanden spelen en je moet daar dan fijn tegen gamen als je de map pack gekocht hebt. Zal een hoop frustratie opleveren denk ik.
     
  9. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    Als ik het goed begrijp krijgen elite members content op 24 januari, iets in februari en maart. En dan later in maart worden al die content in een dlc pack verkocht aan iedereen.
     
  10. Suzukifreak

    Suzukifreak Active Member

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    0
    Ke dank je. Vind het alleen wel enorm balen dat die mensen dan zo'n grote voorsprong hebben. Die kennen de mappen dan al van binnen en buiten. Ga er toch nog maar eens over nadenken of het nog interessant blijft om op deze manier de map packs te kopen ....... jammer
     
  11. Erasmus

    Erasmus Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    39
    Als je altijd "netjes" de mappacks koopt, waarom ben je dan niet voor de hardened edition gegaan? Tuurlijk betaal je dan vooruit, maar je bent wel goedkoper uit. Als Premium member hebben we tot op heden voor de dubbele prijs precies dezelfde opties als de mensen die de helft hebben betaald, dus imo wordt het wel eens tijd voor een voordeeltje.

    Voorzover je ook maar iets mag en kan zeggen over de 2 maps waar nu beeldmateriaal van is, mij lijken ze wel wat. Ben zoiezo al wel toe aan nieuwe mappen.
     
    Laatst bewerkt: 11 jan 2012
  12. Mr Xen0

    Mr Xen0 Active Member

    Berichten:
    1.250
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind de nieuwe maps er toch wel goed uit zien. Ze bieden 2 maps aan waarvan er 1 veel meer close combat is en de andere long range... Waarom zeggen mensen dan dat het niets is? Lijkt mij voor ieder wat wils.
     
  13. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Er zitten 4 bedrijven achter de DLC van MW3;

    Infinity Ward
    Raven Software
    Sledgehammer Games
    Treyarch.

    Wat krijg je? 2 mappen, Spec-OP's zooi en waarschijnlijk een campaign uitbreiding. Nou, op die Spec-OP's onzin zit ik echt niet op te wachten, denk ook niet dat ik de enigste ben. Je speelt de campaign en Spec-OP's uit en daarna raak je het NOOIT meer aan. Puntje bij paaltje betaal je straks 40~50 euro meer voor de Hardenend Edition en vraag je je aan het einde van de rit af waar je nou in godsnaam die editie voor gehaald hebt.


    Nieuwe killstreaks, wapens, perks ... dat zou echt gaaf zijn. Sterker nog, dan hou je het nog leuk ook. Weer een motivatie om te "levelen".

    Wapens is best makkelijk te doen. Als je Elite Founder bent ( Premium Member ) kunnen mensen die deze Gun-DLC kopen gewoon kiezen welk nieuwe wapen ze willen gebruiken. Breng het dan als een PATCH zodat mensen die ze NIET / KUNNEN GEBRUIKEN ze deze wapens kunnen oppakken van de grond zodra je iemand killed die de nieuwe gun heeft. Gaan ze dood zijn ze ze kwijt.

    Maargoed, de mappen zien er leuk uit. Niet meer dan dat. Vind het maar magere content. 4 studio's en dan dit? Ja ... leuk. IW ook met hun extra's.
     
  14. LordTeddybeer

    LordTeddybeer Happy Gamer

    Berichten:
    233
    Leuk Bevonden:
    0
    Treyarch heeft niks met MW3 te maken, je bedoelt BeachHead en die doet alleen het MEGA faal project genaamd Elite.
     
  15. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij heeft Treyarch ook meegewerkt aan de game ieder geval.
     
  16. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    seriously?
    [yt]7njGxjO9Agg[/yt]
     
  17. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Treyarch heeft meegeholpen aan deze game :) Vandaar dat ook het Treyarch logo bij de emblems zit. Goed hé? :+

    Dus nee, ik bedoel geen BeachHead maar Treyarch.
     
  18. ExoSkeleton

    ExoSkeleton Active Member

    Berichten:
    974
    Leuk Bevonden:
    16
    Die gozer heeft echt een enorme voorsprong, de tegenstanders maken nog niet eens een beweging in de richting van dat ze hem zien...
     
  19. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    Lol ik zit even door mijn mails te bladeren. Kom ik ineens 4uur dubbel XP en Call of duty classic redeem codes tegen van bol.com. Terwijl ik mijn bestelling heb geannuleerd :9
     
  20. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Haha altijd handig!
     

Deel Deze Pagina