1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Battlefield 3 [Deel 5]

Discussie in 'Games' gestart door Jorrie, 6 dec 2011.

  1. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    ik ben gepiekt op 570 en daal nu weer een beetje af :+ meer zit er niet in voor mij ben ik bang
     
  2. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Tering sta je na een heel potje 1-1 en 1500 punten. Belachelijk slechte tegenstanders die hooguit 10 seconden een vlag vast kunnen houden. Potje erna was nog erger
     
  3. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Hollow point kogels zijn gemaakt om zo veel mogelijk weerstand om te wekken in het doel wat ze raken, dus meer damage.

    http://www.youtube.com/watch?v=DaXcXVvRuJ8
     
  4. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Welk wapen gebruiken jullie als enigeneer zijnde?

    en ik kan nu best redelijk vliegen met jets, heb alleen nog geen upgrades [zelfs nog geen 1 kill] hoe kan ik het best ff snel ranken met jets zodat ik flares etc. heb?
     
  5. Dennis_88

    Dennis_88 Half Baked

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    Veel oefenen maar vooral veel geluk.
    Mijn eerste kill die mijn flares gaf was een crash in een heli :D
    Ps: Het gaat nu al ietsje beter :p
     
  6. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Zodra je guided missiles hebt kan je als een soort bommenwerper heen en weer over de map.

    Meestal geeft 1 shot je een disable.
     
  7. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    grr wat zijn die guided dingen irritant zeg als je het nog niet kan counteren :9 net volledig kansloos op Caspian border. Tegenstanders speelde telkens met laser guider in tanks en javelin's, guided missiles en so on
     
  8. live gamer

    live gamer Active Member

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    0
    Hebben jullie ook last van freezes als je via quick match een game zoekt?
     
  9. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je nog moet wennen aan een jet. Probeer je zoveel mogelijk te focusen op voertuigen. Tanks en Amtracs zijn het lompst van de voertuigen dus maak die dan je hoogste prioriteit. Probeer een lange "run" te maken. Dit houd in dat als je over een tank heen vliegt, je niet meteen binnen 2 sec. al omdraaid. Dan heb je te weinig tijd om fatsoenlijk te kunnen aimen en verhoogt je kans om te crashen tegen bijv. een lantaarnpaal.

    Als je net op stijgt probeer dan gewoon eerst even hoogte te maken (rond de 600 a 800ft). Vervolgens ga je met je vleugels vertical en druk je op de d-pad naar beneden, gebruik je rechter stick om rond te kijken en van alles te spotten. Zodra je een tank of ander voertuig ziet dan laat je de d-pad los en ga je in een duikvlucht recht erop af.

    Schiet een aantal minigun kogels af om te kijken waar ze precies belanden (dat kruisje is 9 van de 10x wel relatief accuraat, maar dat is dan even voor je eigen gevoel). Als je alle minigun kogels weet te raken op de voertuig dan kun je ze ook gewoon ermee vernietigen.

    Puur oefenen oefenen oefenen. Mijn set-up 9 van de 10x :

    Air Radar
    Extinguisher
    Rocket pods

    Of als ik echt veel last heb van stingers :
    Stealth
    IR Flares
    Rocket pods

    heatseeking zijn waardeloos ; Met een minigun kun je met een paar sec. gericht schieten welke jet of heli dan ook zo uit de lucht knallen. Guided missles kun je maar één keer afschieten per keer en dan disable je hoogstens een voertuig ; met rocket pods gaan ze ook daadwerkelijk stuk. Alhoewel dit meer mikken benodigd. Maar op een gegeven moment knal je ze iedere keer zo stuk ;)

    Op een gegeven moment kun je goed genoeg vliegen en dan behoren je prioriteiten als volgt te liggen naar mijn mening : Jets, Heli's, tanks, infantry.

    Succes!

    Maar net wat je zegt, het geeft een disable. Wat ze de kans geeft om eruit te klimmen en te reparen. Met rocket pods krijg je ze in één run kapot (al dan wel niet te samen met de minigun).

    Zelf nu bijna aan de 1000 Aerial kills \o/
     
    Laatst bewerkt: 11 jan 2012
  10. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    Heli's gaan wat langzamer stuk. Dan moet je echt goed langzaam vliegen of 2 keer langsgaan.
     
  11. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Nu de AR-91 maar dat is alleen omdat ik op dat chinese assigment ding na de rest al gehad heb.

    Eerlijk gezegd merk ik weinig tussen de engineer wapens. Met een Holo+grip+silencer erop zijn ze allemaal even lekker om mee te spelen.

    Misschien een lichte voorkeur voor de G36 en SG553 maar het ontloopt elkaar niks
     
  12. Sandman069

    Sandman069 Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    94
    Oke heb dus de game gisteren gekocht..
    Wil hem installeren op mijn pc..
    alles gaat goed tot 100% en dan zegt ie in ene keer DirectX error has occured ofzoiets :confused:

    en nu kan ik niet spelen.. heeft nog iemand dit probleem gehad of kan iemand me helpen?
    thx in advance!
     
  13. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Heli's zijn makkelijk in één run te vernietigen. Een volle salvo van de minigun is genoeg om ze te vernietigen.

    Maar bij sommige heli piloten moet je idd wel even afremmen om net wat meer tijd te geven om fatsoenlijk te kunnen richten. En dan zijn er ook van die heli piloten die dan heel hoog gaan vliegen en heat seekers gebruiken tegen je. Kwestie van de hoogte op zoeken en vanaf bovenaf neer maaien die handel :b:
     
  14. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    De gun van de Jeep/Busje is ook goed om een heli neer te halen inderdaad :+

    Laatst ook een kill met de Javelin op een helikopter, one hit kill, ideaal ding die SOFLAM en voor de PC wordt hij ook nog wel regelmatig gebruikt, ideaal (niet als je hem tegen je krijgt :+).
     
  15. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Als je dat tegen je krijgt is het idd gelijk niet meer leuk.. Net zoals die jets die mij proberen te pakken als ik rustig in mijn heli chill :mad:. 9 vd 10 zijn net van die irritante vliegen die om je heen vliegen.
     
  16. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Maybe nieuwste versie van Directx installeren? maar je weet dat dit een xbox topic is right?
     
  17. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    ECM jammers ftw! Maar je bent bijna kansloos tegen een team welke goed gebruik maakt van soflam/laser designators/CTV i.s.m. javelins/guided missles/guided shell.
     
  18. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik merkte wel dat toen de nieuwe mappack er was en je een aantal laser designators moest hebben voor een wapenunlock dit erg vaak en goed werd gebruikt.
    Nu kom ik het bijna niet meer tegen.
     
  19. RK1989

    RK1989 Krankjorum

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    2
    Als ik met een vriend speel en we hebben last van een chopper op bijvoorbeeld Noshahr Canals, dan spreken meestal gewoon af dat de één SOFLAM pakt en de ander Javelin. Vaak heb je aan 6 stinger-rockets niet eens genoeg door flares / engineers. Op deze manier heb je die choppers zo neer en krijgt er allebei punten voor.

    Denk dat het probleem van SOFLAM gewoon is dat ie zo crap werkt, waardoor niemand hem meeneemt. Hij draait echt tergend langzaam, kan maar onder een bepaalde hoek kijken en komt in plaats van T-ugs (wat volgens mij de meeste snipers gebruiken). Zou denk ik beter zijn als je hem kon inruilen voor je spawn beacon.

    Wat ik veel vervelender vind, en ik kom ze steeds vaker tegen, zijn kamikaze jet-piloten. Dan kunnen ze je niet neerhalen met hun heatseakertjes, dus vliegen ze maar tegen je aan in ruil voor een mooie suicide.
     
    Laatst bewerkt: 11 jan 2012
  20. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Meestal als ik snipe zonder soflam gebruik ik juist een MAV. Deze kun je ook als een soorte van T-UGS gebruiken maar die kun je op daken of ruimtes neer zetten waar de vijand niet bij komt.

    Bijv. bij Seine Crossing. Bij de eerste 2 M-COm stations word er altijd hevig gevochten in- en rondom het gebouw vlakbij één van de M-Com stations. Bovenin kun je een MAV kwijt en dat is gewoon gratis punten scoren :b:
    Oh en het team helpen met een motion sensor :+
     

Deel Deze Pagina