1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Razer Project Fiona

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door BigKabuto, 11 jan 2012.

  1. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Tijdens de CES deze week heeft Razer een prototype getoond van hun hardcore gaming tablet, genaamd Project Fiona. Het zal een third generation Core I7 processsor hebben, maar de GPU is nog onbekend.


    http://www.viddler.com/explore/engadget/videos/3763/

    [yt]--aGuXYo1rs[/yt]


    [yt]iX6jy4U30Qw[/yt]


    Ben wel benieuwd hoe dit uit gaat pakken, als het ook echt op de markt komt, that is.
     
  2. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ik ben ook benieuwd. Ik zoek nog een tablet :+
     
  3. 4sake

    4sake Active Member

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    ziet er echt niet uit haha wel leuk bedacht hoor maar ik hou het toch maar bij m'n apple spulletjes;) dat werkt gewoon net iets beter as usual
     
  4. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.475
    Leuk Bevonden:
    8.456
    Sowieso zie ik hier niet echt een toekomst in. Dit lijkt me niet echt handig als portable, dus het portable gamen zal het niet overnemen. Daarnaast is het thuis ook niet echt handig, want dan kan je beter de desbetreffende games op de PC of console spelen. En voor de (waarschijnlijke) prijs van dat ding kan je vast een game PC met gelijke specs kopen of zelfs beter.
     
  5. Sato

    Sato Sato NL

    Berichten:
    1.229
    Leuk Bevonden:
    0
    Mee eens.

    Razer had gewoon bij muizen moeten blijven, Keyboards en headphones tot daar en toe maar nu slaan ze echt te ver door.
    Wat is er eigenlijk met die gaming netbook van ze gebeurd? Geflopt of nooit gereleased?
     
  6. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Ik had het niet beter kunnen zeggen. :)
     
  7. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    [yt]CqkFk1mjb9s[/yt]
     

Deel Deze Pagina