1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 12 Ultimate Team [Deel 8]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 4 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Wat voor team is het? Zit op iPhone, kan geen link openen.
     
  2. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Sanchez' en Fabregas vervangen voor Robben en schweinsteiger.
    Dan maicon en lucio voor (if?) Pepe en toty Ramos.
    If busquets voor cambiasso.
    En lcm en lb Sneijder en if naga.

    Editi;

    Zag je resterend budget niet.....
     
  3. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Oef, leuk team. Ben alleen bang dat je door iemand met een veel minder team relatief simpel van de mat geveegd gaat worden.

    Je hebt geen "groene lijnen" die je spelers aan elkaar verbind. Wat je straks gaat krijgen is dat iedereen uit positie loopt en niet meer terug loopt. Kortom, je bent langer bezig met het "repareren" van je team dan dat je speelt... geloof me, die fel-groene lijnen maken HEEL veel uit.
     
  4. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Die lijntjes krijg je alleen als de speler in dezelfde League zit of uit hetzelfde land komt. Heb je een combinatie van beide ( dus dezelfde league en land ) dan krijg je fel-groene lijntjes. Die geven je spelers ook een "boost".

    Zelf noem je al op dat je verschillende league's al gehad hebt. Spanje vond ik te licht, ondanks het snelle tikken. Heb zelf een Franse en Braziliaanse Squad. Werkt perfect. Moet nu alleen wel 2 rode kaarten ( LuciĆ³ en David Luiz ) zien kwijt te spelen :+

    Gisteren in de finale 2-0 voor, toen 2-4 achter ... en met 5-4 gewonnen. Hij scoort de 2-4 en ik moest wel gaan zagen. Alles om gegooid en 3 VERDEDIGERS- 1 CDM -4 AANVALLERS( miste 2 spelers ) en toch nog gewonnen in de 120ste minuut. Kreeg het bericht "PRO" van die gozer. Petje af voor zulke mensen!
     
  5. Watertanden

    Watertanden Active Member

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    Heel netjes van je tegenstander
    Kan je je squads laten zien?
     
  6. Banweezy

    Banweezy Kanyeezy

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    17
    Ja ik ben ook benieuwd hoe het speelt.. Heb al een paar dingen omgegooid. Eind van de middag heb ik mijn team wel af en zal ik hem posten. En nog bedankt voor die Robben tip maar dat kan ik inderdaad never betalen..:p
     
  7. Krommetje

    Krommetje Active Member

    Berichten:
    553
    Leuk Bevonden:
    0
    Frans, speelt heerlijk en is goedkoop, alleen op de linksback heb je een probleempje, ik heb daar Abidal staan, maar Evra of Clichy kan ook.

    Enkele aanraders in de Ligue1: Ayew, Gameiro, M'bia en Fanni.
     
  8. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    Die Gameiro he, die speelt bij mij echt bagger!!!...zal wel aan mij liggen.
    Kheb Benzema en Briand in de spits.Kheb hem gisteren pas gemaakt,khad Benzema en Diarra al van mn BVVA team.
    Kben benieuwd naar de IF Koscielny

    http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/show-off#gIde9nKibcw35
     
  9. Krommetje

    Krommetje Active Member

    Berichten:
    553
    Leuk Bevonden:
    0
    Vreemd dan, Gameiro staat bij mij naast Remy en ik hoef maar een bal achter de verdediging te leggen en Gameiro scoort. Je moet gewoon zodra je in de 16 bent met hem schieten, maakt niet uit welke hoek, zit altijd.

    Edit: Maar het ligt natuurlijk ook aan je manier van spelen he.
     
  10. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel per wedstrijd verschillend,ligt aan mijn tegenstander.Soms pacewhore ik,soms alleen maar tricks en aan klooien en dan weer 1 x raken en tikken
     
  11. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Cissoko van Lyon is een goede LB. Althans als je een ligue 1 elftal hebt i.p.v. enkel Franse spelers.
     
  12. Krommetje

    Krommetje Active Member

    Berichten:
    553
    Leuk Bevonden:
    0
    Achja ik heb zo'n afwijking dat ik altijd alleen maar Rare kaarten wil, dus toen nam ik Abidal maar, nooit last van dat hij geen Chem met Ayew heeft.
     
  13. Watertanden

    Watertanden Active Member

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    Speelt een team uit de BPL League met alleen maar spelers met de Engelse nationaliteit fijn?
    Anders zat ik te denken aan :

    Young - Sturridge - Walcott
    Wilkshire - Milner - Parker
    Cole - Terry (King)- Ferdinand - Richards
    Hart

    Dit is een team voor erbij, ik heb geen geld voor rooney en voor spelers met vergelijkbare bedragen , graag tips
     
  14. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Ik speel met sif giroud en benz. Werkt erg lekker voor mij. Maar heb nu if remy eens op gepikt.

    If koscielny heb ik ook. Nog nooit meegespeeld. Had hem voor de handel alleen de markt storte in..... Zelf speel ik met sakho en if yango bia.
     
  15. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik heb Henry, de MLS versie, maar die ga ik mooi bewaren totdat de Henry (Arsenal) versie is uitgekomen. Met een beetje geluk wordt de MLS versie dan meer waard, omdat die dan niet meer te krijgen is in pakjes en alleen via de bestaande handel. :thumbs:
     
  16. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha hij is echt al behoorlijk gestegen hoor!!

    Ik heb al mn IF spelers op de trade gezet.Ik ga ffies puzzelen om een origeel en lekkr spelend team te maken en ook een nieuwe formatie die ik nog niet gehad heb.Kheb nu een BVVA team,Frans team(met Benzema en Diarra uit t BVVA team) en ik ga hiervanuit ook en goedkoop Barclay team maken, Clichy,IF Koscielny,Sagna,Malouda en Nzogbia heb ik al vanuit mn franse team. Dan heb ik nog een 1,2 miljoen om iets anders te proberen.

    O ja kheb ook italiaans silver team gemaakt.
     
  17. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Weet ik. Ik had 'm laatst in een 50k pakje, maar ik bewaar nog wat langer, want volgens mij wordt hij straks nog meer waard; na de januari transferupdate.
     
    Laatst bewerkt: 13 jan 2012
  18. Krommetje

    Krommetje Active Member

    Berichten:
    553
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk het niet, denk dat iedereen dan de Arsenal versie wilt, aangezien bijna niemand met een MLS team speelt ;)
     
  19. Banweezy

    Banweezy Kanyeezy

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    17
    En dit is hem geworden.

    [​IMG]

    Ik heb nog 4500 coins over voor de wissels. :+
    Maar even bronzen wissels kopen en flink wat spelen..
     
  20. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    Jawel, maar alleen met een Brons of Silver MLS team
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina