Als ultieme troll actie. Ik zou me ook kapot lachen als iemand in dit soort shit zou trappen, hoe dom kun je zijn.
Heeft er iemand nog 1 over? Ik kan pas na het weekend weer live halen qua geld, en wil aankomend weekend graag nog even gamen!!! Ik zou er enorm blij mee zijn en er ook graag kleine vergoeding voor geven!
Heeft er iemand nog 1tje voor mij over? wil het toch eerst weer eventjes proberen voordat ik het ga kopen! zou het erg waarderen!
Heeft iemand misschien nog een er voor mij liggen? wil toch noch even mw3 spelen na dat mijn proefabbo voor 3 maand is afgelopen en kan eerst geen nieuwe halen ( geen geld ) plz iemand? zou er heeel blij mee zijn dan kan ik nog even gamen dit weekend.
iemand nog 48 uurcode voor mij? kan ik weer even vooruit mw3 spelen dit weekend zou ik erg op prijs stellen.
Veel te duur. Voor 38 euro ben je al een jaar lang online. Heb zelf 42 euro betaald voor 12 + 2 maanden. www.cheapestgamecards.com
Doen ze die kaartjes uberhaupt nog bij games tegenwoordig? Ik heb even voor je gekeken maar bij de laatste 10 spellen die ik gekocht heb zat niks (alleen DLC en online passes en reclame)
Bij MW3 kreeg ik nog een 48 uur kaartje. Volgens mij krijg je die alleen bij hele grote releases en bij Microsoft games..
hmmph,.. ik heb een hardened edition van MW 3 maar daar zit ook niks in. Alleen elite meuk en avatar extras