NTSC games op je PAL

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door life_is_4_fun, 11 jun 2003.

1. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wat dacht je van mensen die ze zelf importeren...vrienden en familie van mij zitten constant in de VS voor hun werk....als ik een NTSC loader kan krijgen zou ik 't zeker doen...(als ie tenminste legaal is en Live! het blijft doen :+)

2. The Pulser

The Pulser Taking Back Sunday

Leuk Bevonden:
    0
    kijk dan is ie inderdaad handig

maar ja wie heeft er nou familie in amerika ik niet in ieder geval

3. Joris Springer

Joris Springer Tjilper

Leuk Bevonden:
    1
    Tja, ik persoonlijk snap niet waarom je dan niet een Amerikaanse Xbox koopt, is gewoon het geld waard, hij is niet eens duur meer.
    En je hebt gelijk een regio1 dvd speler :p :D
    Geen geharrewar meer met schijfjes maar gewoon andere speler :)

4. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Ik wil het ding eerst in actie zien (dat het dus een ding zonder modchip is), want heb er nog NIKS over gelezen op internet ook niet op de modchip sites.

5. nee het is niet illegaal en ik kan je er ook niks over laten zien want ik heb em zelf nog niet men oom komt morgen terug uit de vs en dan heb ik em en dan zal ik meteen een paar foto's van dat ding maken en een filmje op men server zetten

6. nielzo

nielzo Guest

hmm wat is het dan precies???

volgens mij is dit echt dikke bullshit, dit is onmogenlijk en als het dan toch AL kan dan moet het wel duurder zijn dan een ntsc xbox zelf.
    En waarom ben ik dit nergens op het internet tegen gekomen terwijl het gewoon legaal is???

sorry life is 4 fun maar ik probeer je niet onderuit te halen ofzo maar ik denk het alleen maar;)

7. dan kan je dat wel lekker denken nielzo maar zoals ik al eerder zei men ook neemt em mee.
    had er zelf ook nog nooit van gehoord en als ik em heb dan zal ik jullie er alles over uitleggen

8. DeYous

DeYous xbox rules

Leuk Bevonden:
    1
    waarom zou je dan niet meteen een modchip kopen terwijl je de spellen gewoon origineel blijft kopen? ik vind jullie een beetje zo van: Ik wil MS steunen door geen modchip te kopen, maar ik koop ondertussen wel lekker een switch-cd! Waarom denken jullie dat MS het PAL-NTSC gedoetje gebruikt?

9. stefsybo

stefsybo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat PAL/NTSC-gedoe is er omdat Europa en Amerika 2 verschillende televisiestandaarden hebben. Dat is echt niet door Microsoft bedacht hoor.

En een modchip koop je niet omdat je dan niet meer op Live kunt en ik denk dat zo'n NTSC loader wel wat goedkoper zal zijn dan een modchip.

10. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    ze kunnen net zo goed meteen dezelfde codering gaan toepassen in nieuwe generaties dvd's en cd's enzo, dan ben je meteen van het probleem af, maar jah, er zijn meer verschillende dingen buiten nederland, denk maar een stopcontacten:D

ben toch benieuwd wat zo een loader cd kost (met import kosten) en van live heb je gedeeltelijk gelijk, met een modchip is men alweer zo ver dat het makkelijk te omzijlen is en je wel gewoon op live kan.

11. stefsybo

stefsybo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, elke keer je chip uitzetten als je op live gaat, maar zelfs dan schijnt het dat ze het nog kunnen ontdekken.

12. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    ja, ik weet niet hoe ver ze ondertussen zijn, maar ik vind zo: als je geen geld over hebt voor games heb je het zeker niet over om online te kunnen spelen.

13. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Laten we het chips-talk achterwegen laten bitte.

Hoewel we een dergelijke 'Freeloader' niet zo erg vinden heb ook ik er nog niet van gehoord en vraag de topicstarter dan ook met een Product Page te komen of iets in die richting.

14. heb et al vaker gezegd dat ik het ding zelf ook niet ken men oom neemt em mee uit de vs voor me en als ik em heb dan maak ik een filmpje en die zet ik dan wel op men server

15. nielzo

nielzo Guest

erhm, misschien heeft je oom er wel helemaal geen verstand van en neemt ie een xbox loader mee waarmee je gameboy color spellen kan draaien :confused:
    wat heeft hij er dan over verteld en waar of in wat voor winkel heeft hij het dan gekocht???
    ik was een maand geleden een week in newyork, en ik ben alle gamestores in NY afgegaan en hoe gek het ook kinkt; ik ben niets tegen gekomen wat iets te maken heeft met het loaden van ntsc spellen op je pal xbox.
    Kan je trouwens ook aantonen dat het bestaat??? Vraag je oom om op de doos te kijken en of er een site op staat bijvoorbeeld...

Laatst bewerkt door een moderator: 15 jun 2003
  16. XBOXLIVE!

XBOXLIVE! Guest

lol:cool:

17. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Waar blijven te foto's???

18. stefsybo

stefsybo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat je lang kan wachten, volgens mij is life is 4 fun geband.:cool:

Laatst bewerkt: 17 jun 2003
  19. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    als het echt bestaat, maar er niks over bekend is vraag ik me af of het niet een illegale loader dvd is, die door mensen buiten MS gemaakt is, waar hij zo op tegen is.

20. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    een legale NTSC loader zou mijn natte droom waargeworden zijn omdat vrienden en familie zo vaak in de VS zijn...lekker goedkoop nog niet releasde games spelen...had ik maar een import xbox gekocht |:-

Deel Deze Pagina