Welke van de 3 racegames passeert als 1e de streep???

Discussie in 'Algemeen' gestart door masterape, 10 jun 2003.

1. Demolition-Man

Demolition-Man X360 / PS4 / Vita

Leuk Bevonden:
    2
    Net die trailer van NFS Underground gezien... en als dat er zo goed uit gaat zien als de bijgeleverde screenshots... dan ga me wel alvast veheugen op die game...

helaas is er sinds NFS2 niet echt een gevoel van snelheid meer terug te vinden in de serie... 2-aan-2 op Proving Grounds, beide met een Diablo SV... dat ging geweldig hard!

2. Enygm

Enygm Enygm

Leuk Bevonden:
    0
    Midtown Madness 3 gaat overheersen.

De redenen:
    1) er is al veel over geschreven en veel reclame rond gemaakt en dus kent iedereen het ondertussen al. (wat nog niet wil zeggen dat het ook een goed spel is)

2) toen ik vorig jaar Project Gotham Racing speelde ergerde ik mij aan de nachtmissies. Buiten schijnt de zon en dan wordt het lastiger om fantastisch beeld te hebben. Daarom dat Midnight.. mij niet aanspreekt. (Kijk naar Splinter Cell, dat is een spel om op een koude donkere dag te spelen; niet voor in de zomer)

:cool: Ik heb het demo'tje van DTM gespeeld en ik vond het niet leuk. Ik hou niet van dat realistisch gedoe.

Dus MM3 wint, niet omdat het schitterend zal zijn, maar puur door eliminatie van de andere 2.

3. Tha Mike

Tha Mike The Good Die Young

Leuk Bevonden:
    1
    MM3 gaat winnen, omdat het een goede naam heeft als race game (Toca is ook heeft ook een goede naam maar DTM is gewoon minder goed als de toca games, ik heb DTM op de pc) en midnight club is de slechtste van de 3 (deze game bij gammo gezien en ze zeiden dat alle auto's dezelfde handeling hadden en het zag er ook niet uit dus die game is niks), MM is misschien niet realistisch maar toch een leuke game waar je waarschijnlijk zeer veel plezier aan kan hebben.

Van mij mogen PGR2 en de sega GT uitbreiding ook wel winnen.

4. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik heb gehoord of gelezen dat er een hele groote fout zat in MM3. Elke auto zou het zelfde aanvoelen en de bochten even makkelijk maken op welke snelheid dan ook. Als dat zo is gaat het er op lijken dat het een *** spel gaat worden. Want als elke auto het zelfde aanvoelt tja waren doen ze er dan meerdere autos in ???

Deel Deze Pagina