1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ipad 2 of Samsung Galaxy Tab?

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Martijnn, 16 jan 2012.

  1. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Ik vraag me af welke van deze 2 de beste keuze is, op welke kun je bijvoorbeeld het fijnste gamen?
     
  2. Luukiee09

    Luukiee09 Active Member

    Berichten:
    2.073
    Leuk Bevonden:
    0
    iPad 2.
     
  3. Ethereal

    Ethereal Active Member

    Berichten:
    261
    Leuk Bevonden:
    97
    Op tablet-gebied is er eigenlijk maar 1 keuze. Ipad 2.
     
  4. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Maar ook daar heb je nog veel verschil in, is het zo dat elke Ipad 2 over dezelfde kracht beschikt?
     
  5. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Volgens mij zijn ze allemaal hetzelfde hoor.
     
  6. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Is allemaal hetzelfde. Een iPad 2 is een iPad 2, je hebt alleen de keuze hoe grote opslag je erin wil hebben en met 3G of niet. Verder niet. Maar de iPad 3 zit er ook alweer snel aan te komen, dus misschien kan je beter even wachten.
     
  7. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik denk ook dat de iPad2 een betere keuze is dan de Galaxy Tab. Wel wil ik je er op wijzen dat er halverwege dit jaar Windows 8 tablets komen. Dus als je geduld heb, afwachten en kijken wat die doen. Misschien zijn ze super!
     
  8. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Er is wel meer in de wereld dan alleen ipads en samsungs, kijk bijv eens naar deze

    http://eee.asus.com/eeepad/transformer-prime/features/

    vriend van me heeft m via zn werk , is echt een leuk speeltje

    edit:// nou begin ik te twijfelen of hij deze had of een andere versie van de transformer... Deze is volgens mij nog maar net of net niet uit.

    Hoe dan ook leuk speelgoed. Al moet ik wel zeggen dat voor de simpele dingen iOS> Android. Dus het hangt er wel wat van af wat je er mee wilt doen
     
    Laatst bewerkt: 16 jan 2012
  9. 4sake

    4sake Active Member

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    @Grave, ja maar volgend jaar komt de ipad 4 al dus dan kan hij beter daar op wachten..

    wachten heeft geen zin, er komt altijd wel weer een nieuwe. Tuurlijk, als je weet dat er volgende week een nieuwe komt dan wacht je wel maar werk jij bij Apple? Weet jij zo zeker dat die nieuwe binnenkort komt? Dat weet niemand.
     
  10. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ze houden het goed geheim maar inmiddels kun je er al wel de klok op gelijk zetten. Ik zou nu geen 2 meer kopen (tenzij je 2ehands een leuke deal kan maken)
     
  11. 4sake

    4sake Active Member

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Je weet maar nooit;) als je nu een tablet nodig hebt koop je hem nu anders moet je nog maar 20 jaar wachten en dan koop je de ipad 23 om de geweldige reden dat je dan over 20 jaar de nieuwe ipad hebt.
     
  12. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ja want dat is exact hetzelfde als nu even je aankoop uitstellen zodat je niet over een paar maanden al met een ouder model zit voor de volle prijs.

    Maar ik snap je punt wel , je kunt bij Apple wel blijven wachten want ze komen toch elk jaar weer met een nieuwe.

    edit:// en niet alleen bij Apple btw, het gaat zo hard met tablets en mobiles de laatste tijd dat je wat je ook kiest na een paar maanden al een 'verouderd' model hebt
     
    Laatst bewerkt: 16 jan 2012
  13. iTz FaRiiD x

    iTz FaRiiD x Hoppaaaaa

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    6
    Wat wil je doen met een tablet? Stel jezelf die vraag eens en stel eisen!!! Dan pas kan je weten wat het beste keuze is.

    Houd je van tweaken/aanpassen van het os etc. kies dan de Galaxy. Wil je gebruik maken van de recht-toe-recht aan 'gebruiksvriendelijke' apple, neem dan de Ipad 2

    En welke galaxy tab? er zijn namelijk meerdere versies

    Hier, hier, hier ook, nog meer, lees voer en oja hier kun je reviews en meer informatie vinden.
     
    Laatst bewerkt: 16 jan 2012
  14. LBJ6

    LBJ6 Active Member

    Berichten:
    869
    Leuk Bevonden:
    3
    Ondersteuning voor android tablets is in vergelijking met de iPad mager. Zeker als je veel wilt gamen zou ik voor een iPad gaan, je hebt daar de meeste keus uit games. Daarnaast is de batterijduur van een iPad zoveel malen beter dan een andere tablet, alleen al daarom zou ik voor een iPad gaan.
     
  15. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    [​IMG]

    :+
     
  16. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520

    Zelf weten, als over 2 maand de nieuwe iPad al er is ;)

    Ga je hier weer berichten krijgen van mensen die huilie doen omdat ze net 2 weken hun "oude" ipad hebben gekocht terwijl het allang duidelijk was dat er binnen een aantal weken een nieuwe aan zou komen.

    Niemand weet precies wanneer een nieuwe iPad komt, maar er zijn sites zoals Macrumors die precies van alle apple producten bijhouden wanneer ze geupdate zijn, en dat doen ze al jaren lang. Dus kunnen ze het vaak aardig precies voorspellen. Zo is Apple aardig voorspelbaar. Ze brengen 1x per jaar een nieuwe iPhone uit, 1x per jaar een nieuwe iPad. Je hoeft echt geen genie te zijn om hier een patroon in te zien. Het is geen Samsung die willekeurig 5x per jaar ineens iets uitbrengt. Apple is aardig voorspelbaar. Dus als het bijna 12 maanden is na een update en de voorgeschiedenis laat zien dat ze altijd rond de 12e maand met iets nieuws komen, dan kan je hier rekening mee houden en je klanten iedergeval dit laten weten zodat ze zelf de keuze kunnen maken om hem nu te halen of nog net even een paar weken te wachten. Doe je dit niet, dan worden mensen behoorlijk pissig op je en weten je ze meteen te vinden en zijn ze not amused.

    Duidelijk dat jij nog nooit iets van Apple hebt gekocht of iets van ze ooit in de gaten hebt gehouden zodat je niet 2 weken later met een "ouder" product zit. Jij bent typisch zo'n verkoper die gewoon maar iets zegt om iets te verkopen maar geen idee hebt waar je het over hebt. De kans dat Apple met de iPad 3 in maart/april gaat komen is gewoon heel erg hoog, ook als je dus let op de voorgeschiedenis.



    Recommendation: Don't Buy - Updates soon
    Last ReleaseMarch 11, 2011
    Days Since Update 311 (Avg = 342)




    Ga anders ff lekker ergens anders zitten te trollen.

    Het is maar goed dat jij geen verkoper bent met je domme uitspraken. "Ja niemand weet wanneer het uit komt, dus koop het nu gewoon maar" :F: Jij zou heel wat boze klanten achter je aan krijgen met zulke domme uitspraken.
     
    Laatst bewerkt: 16 jan 2012
  17. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Ben zelf in het bezit van een Asus Transformer Prime. Echt een superding, helemaal in combinatie met het dock. Kan je ook nog af en toe wat tekstverwerken, emails tikken etc. Daarnaast lekker voor je battery life.
     
  18. holland_day

    holland_day deathbringer

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    samsung natuurlijk je neemt toch geen apple crap
     
  19. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    [​IMG]
     
  20. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Als er één crap is dat is het wel Samsung.
    Mijn laatste firmware update voor de Tab P1000 is alweer meer dan 1 jaar geleden :mad:

    Samsung gooit je dood met nieuwe apparaten maar trek daarna al heel gauw de stekker uit de ondersteuning.
    Heb ook al meer dan 1 jaar grote problemen met de Samsung CLP-310 color laser printer onder Snow Leopard en Lion.
    Moet steeds de usb-kabel achteruit de printer trekken want de software krijgt de printer niet uit de slaapstand.
     

Deel Deze Pagina