1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 12 Ultimate Team [Deel 8]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 4 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. justintje9

    justintje9 Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    en kan iemand mij vertellen wanneer de happy hour deze week is.?
     
  2. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    Kheb al mn laatste coins verkocht,waren er nog 1,2 miljoen.
    Kheb nog een BVVA en een Serie A team.Ga ik mn club opschonen en op trade zetten...man kheb nu weer 185K en voor nog 30K op trade staan...haha
     
  3. Abysmahx

    Abysmahx Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    iemand intresse in 750k coins kopen ? stuur maar even een berichtje.
     
  4. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
  5. donfatos

    donfatos Active Member

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    26
    Ik speel zovaak wedstrijden, net zoals zonet, dat zodra ik de bal heb er al een tegenstander naast me staat, ongeacht naar wie ik pass. Er staat direct een tegenstander tegen me aan te beuken.

    Nu dacht ik dat diegene dan die snelle tactieken ofzo gebruikt, zoals high pressure (hoge druk) of team pressing. Maar als ik die tactieken gebruiken zet ik de tegenstander niet zo vast zoals hij dat bij mij doet.

    En als ze zo spelen, dat ik direct vast kom te staan, dan is elke pass vooruit van de tegenstander ook zowat een 1-1 situatie.

    Hoe werkt dit? Wat kan ik er aan doen?
     
  6. Banweezy

    Banweezy Kanyeezy

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    17
    Wauw, net bezig met een vet team te bouwen voor de coins die ik heb verlies ik 100k. Ik bood 67 op Aguero, gast bood mij over met 68 en ik wou weer bieden stond ie op 169.. ik druk gewoon gelijk door dus zag het te laat. |:-

    Maar hoe triest kun je zijn om mensen zo coins af te pakken.. :'-(

    Maar goed, iemand coins te koop? Haha :p
     
  7. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Was het een 4-1-2-1-2 Aguero?
     
  8. Fut 11 master

    Fut 11 master -.

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik probeer nu elke speler te kopen die naar een andere club is gegaan. Omdat ze dan niet meer in pakjes voorkomen bij hun oude club zouden ze toch moeten stijgen in waarde?

    Spelers als Van Aanholt, Mc Eachran, Gibson, Macheda, Iago Falque heb ik nu al gekocht. Omdat ze silver zijn en ze ook in de BPL spelen stijgen ze denk ik nog harder dan andere.

    Als gouden heb ik nu gekocht: Tevez, Kameni, Cahill, Vieirinha.
     
  9. mitta1992

    mitta1992 Active Member

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0
    TheRealGraoully: FUT Transferred players - first batch in packs, available now! Happy Hour on top to celebrate!

    edit: TheRealGraoully: No Scholes BTW, he isn't in the DB and I cannot add players. Henry @ Arsenal is there though :D
     
    Laatst bewerkt: 17 jan 2012
  10. TAN UNITED

    TAN UNITED Active Member

    Berichten:
    1.122
    Leuk Bevonden:
    3
    hee siemenn kon je nog wat regelen met die handelaar want dit is nu de 2e keer dat ie het niet doet
     
  11. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Ik had het laatst nog over deze slimme truc en de laatste tijd trappen er echt heel veel mensen in, bij een paar van me vrienden ook gebeurd. Je moet echt goed opletten wanneer je bied want die levenloze mensen verpesten het spel voor iedereen.
     
  12. Amersfoorter

    Amersfoorter Active Member

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    7
    Is Higuain IF op de CAM in 41212 een goed idee? Zijn afstandsschot is wel erg lekker natuurlijk. Heb nu Fabregas. Die heeft een goede pass maar de pass van Higuain zal ook vast wel aan komen..
     
  13. Banweezy

    Banweezy Kanyeezy

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    17
    Erg lelijk, achja. Het is gebeurd. Ik maak nu wel een leuk Ligue 1 team met Pastore. Die heb ik altijd al eens willen hebben. Ik ben alleen bang dat hij deze week ook in de pakjes komt, hij speelde namelijk weer lekker afgelopen weekend. Wanneer wordt het nieuwe TOTW bekend?

    Trouwens, ik zie nu een bod van 73,000 voor Henry bij Arsenal. 8)8)

    En 35,000 voor Donovan. Zijn mensen helemaal gek geworden ofzo.
     
    Laatst bewerkt: 17 jan 2012
  14. TictaCNL

    TictaCNL Active Member

    Berichten:
    349
    Leuk Bevonden:
    0
    Het klinkt logisch, maar de praktijk is anders. Vorig jaar waren de spelers bij hun oude clubs goedkoper (bv torres bij liverpool). Dit komt omdat er al heel veel van deze "oude" spelers in het spel zitten en er steeds minder FUTers zijn omdat halverwege het jaar veel FUTers stoppen.
     
  15. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Henry wordt voor 75000 of meer verkocht (in Arsenal shirt). Donovon loopt nog geen storm. Heeft iemand een overzicht van alle getransfereerde spelers?
     
  16. TAN UNITED

    TAN UNITED Active Member

    Berichten:
    1.122
    Leuk Bevonden:
    3
    denk dat je met Tevez wel goeie zaken ga doen als hij naar psg gaat.
    niet veel mesnen spelen met franse liguea team.
     
  17. Glengarry

    Glengarry Active Member

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    Klein vraagje. op H2H, als je daar spelers van positie verandert, bijvoorbeeld Van der Vaart die 87 overall heeft, maar als je hem op CDM zet dan is ie ineens maar 67 overall meer. Is dat in FUT ook? Ik zou graag namelijk graag mijn Dani Alves op RM zetten.
     
  18. SanderDob

    SanderDob Active Member

    Berichten:
    577
    Leuk Bevonden:
    0
    NIET Higuain IF pakken, hij is echt heel slecht. Ik heb hem in de spits gehad, maar hij was veruit de slechtste spits waarmee ik op Fut gespeeld heb. Als hij in de spits al matig is, zou ik hem al helemaal niet CAM zetten!
     
  19. TictaCNL

    TictaCNL Active Member

    Berichten:
    349
    Leuk Bevonden:
    0
    Echt heel dom als je hem nu gaat kopen. Henry is dalijk gewoon rond de 5k.
     
  20. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    ja idd, ik snap het ook niet helemaal, of je hebt gewoon geen idee wat te doen met je coins of je wilt gewoon lekker verlies lijden
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina