1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] The Darkness 2

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 28 jul 2009.

  1. Tha Pielius

    Tha Pielius Tha Nudies!

    Berichten:
    304
    Leuk Bevonden:
    5
    Zeer vette demo alleen zonde van de nieuwe voice actor van Jacky.. Geniale stem die bijdroeg aan een ontzettend toffe sfeer in deel 1.
    Darkness klinkt ook een beetje anders? Of ligt dat gewoon aan mij?
     
  2. Vincent R

    Vincent R Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet meer de stem van Mike Patton :'-(
     
  3. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Erg toffe demo, kreeg gelijk ook weer zin om deel 1 uit de kast te pakken, die heb ik nooit uitgespeeld.. :eek:

    En nee de stem is nu Nolan North.....
     
  4. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Jammer dat Mike patton er niet meer in zit maar dat is geen dealbreaker wat mij betreft.

    Ik hoop vooral op meer en grotere darkness powers. Deel 1 was erg goed qua sfeer maar de powers waren nogal klein en beperkt vergeleken met de comics en het level design was soms om te huilen. Ruimte zat voor verbeteringen om er een nog toffere game van te maken
     
  5. pi3t

    pi3t Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.158
    Leuk Bevonden:
    48
    Mike Patton is toch nog wel de stem van The Darkness? Kirk Acevedo (bekend van Fringe) doet Jackie niet meer, een groter gemis wat mij betreft.
     
  6. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Valt weer mee dan :+

    Morgen maar eens even voor de demo gaan zitten. Wat vinden jullie van de graphics? Er was nogal wat te doen over de nieuwe stijl maar ik vind het er in filmpjes goed uitzien
     
    Laatst bewerkt: 17 jan 2012
  7. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ziet er ook goed uit. Totaal niet aan gestoord; mooi kleurrijk zonder, tsja, kinderlijk te zijn. Kleurrijk zonder de donkere mood te verliezen.
     
  8. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    _O_ die demo _O_
    Deel 1 is denk ik 1 van mijn 5 favo games op de 360. Morgen gelijk weer halen en spelen. En die demo belooft ook weer veel goeds. Ik hou zo van die sfeer die er ondanks de wat kleurrijkere graphics niet minder op geworden is.

    Ik ga deze in ieder geval zeker halen:thumbs:
     
  9. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Klinkt goed allemaal. Binnenkort maar eens downloaden dan, deel 1 was echt een favoriet van mij. Het verhaal, de interactie met npc's, alles was gewoon goed.
     
  10. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Niet alles, die WW1 levels kwamen op een gegeven moment wel mijn neus uit.
     
  11. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Mwha, daar kon ik nog wel mee leven. Natuurlijk niet helemaal 'goed' maar wel oké imo. Met name de sfeer in het begin daar vond ik wel tof gedaan.
     
  12. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Als je voor het eerst dat dorpje in komt met die prachtige muziek. <3
    Hell vond ik juist zeer sterk, vond het een leuke en vooral sfeervolle verandering tijdens de game. En al die soldaten die dood zijn maar voor altijd vast zitten en maar eindeloos vechten tegen een vijand, prachtig. _O_
     
  13. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ja, de sfeer en thematiek is wel top. Het knallen was wat rechttoe-rechtaan, maar ik vind ook dat een prima deel van het spel.
     
  14. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Vindt dit een vermakelijke demo.. maar heeft weinig sfeer en diepgang vergeleken met het 1e deel.
    Andere developers misschien? Tekenfilm graphics is ook niet echt aantrekkelijk vindt ik persoonlijk, en wel lekker over the top allemaal.. maar als dat alles is?
     
  15. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Zal de game zich volledig in NYC afspelen, of krijgen we ook andere steden of wat dan ook? Volgens mij is het nog onbekend,maar weet het niet zeker, vandaar de vraag. De demo was heel cool, maar als het echt alleen maar door de straten van NYC is...hmmm...kweenie.
     
  16. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213

    In de strip is Jackie een echte vrouwenverslinder,.. vond de stem in deel 1 prima, maar als ik op de strips afga mag hij wel iets minder "metal" klinken :p
     
  17. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Weinig sfeer en diepgang ?

    Verklaar je nader.
     
  18. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    1 vond ik erg tof.

    Snap de overstap niet zo naar deze cartoony style, ben daarom eigenlijk me intresse verloren voor deze game...

    Jet set radio goes Dark :p
     
  19. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik ken The Darkness buiten de games om niet echt, maar het is toch gebaseerd op een comic? Dus die cel shaded stijl is niet zo vreemd (cartoony vind ik niet echt het goede woord, klinkt zo... 'voor alle leeftijden'. En dat is deze game zeker niet)
    Ik was ook eerst mijn interesse verloren, maar de demo heeft het iig weer helemaal opgewekt.

    Ook hier dan mijn demo playthrough. :p

     
  20. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Precies, The Darkness is een comic dus ik vind deze keuze eigenlijk heel logisch. Een goeie vriend van mij baalt er ook heel erg van, en die prefereert de 'realistische' look van deel 1, maar ik vind het erg goed gedaan hoor en het past er prima bij.
     

Deel Deze Pagina