1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 12 Ultimate Team [Deel 8]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 4 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Banweezy

    Banweezy Kanyeezy

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    17
    Ja dat is altijd zo als er een betere versie van uit komt.

    Ik heb net mijn hele Ligue1 team verkocht omdat ik het toch niet zo leuk vond. Team speelde wel heerlijk en Pastore IF is de fijnste middenvelder waar ik ooit mee heb gespeeld. En ik heb er toch al aardig wat gehad. Denk dat ik nu een BBVA team ga maken met Falcao IF (als hij niet te duur wordt).
     
  2. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Als die falcao wat sneller is geworden is het een opperbaas!

    Ik probeer nu snel m'n if Remi te lozen. En die sif wil ik maar wat graag hebben! Gelukkig had ik hem voor 35k gekocht dus zal hoogsten 10 verliezen...
     
  3. Glengarry

    Glengarry Active Member

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
  4. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Het is een Team Of The Week, niet Team Of The Year.
     
  5. dead eyes

    dead eyes Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    net mijn remy verkocht voor 38k, had hem gekocht voor 36k dus nog 2k winst gemaakt :)
     
  6. dead eyes

    dead eyes Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    welke pakjes kan je volgens jullie het beste kopen voor if spelers? al rond de 250k verspilt aan pakjes (van alles wat) maar de duurste speler die ik heb gekregen is maicon (niet if), ben ik gewoon erg unlucky ofzo?
     
  7. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Volgens mij is dat compleet random en hangt het niet samen met het soort pakje.
     
  8. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Neee je bent niet unlucky, koop gewoon geen pakjes want het is gewoon zonde van je coins/euro's. Kans op goede spelers is gewoon zeer klein, en als je pakjes wou kopen, dee het dan tijdens TOTY, want nu zijn er amper nog dure spelers te krijgen uit pakjes.

    Ga gewoon handelen en speel toernooitjes, je geld komt vanzelf wel. ;)
     
  9. dead eyes

    dead eyes Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    ik deed het ook tijdens toty ;p weet dat het geld verspilling is maar toch haha. handelen ben ik niet zo goed in haha ik speel wel veel toernooien.
     
  10. justintje9

    justintje9 Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    wanneer heb je de meeste kans op een totw speler in een pakje.?
    zijn daar bepaalde tijden/dage voor.?
     
  11. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Gast jij stelt hier elke dag dezelfde vraag 5x.

    Gisteren was happy hour, dan heb je de meeste kans op een TOTW speler, elke woensdag moet je tussen 18:00 en 21:00 checken of het Happy Hour is, kweet niet precies wanneer want ik koop bijna nooit pakjes maar wel tussen die uren die ik zei.

    Voor de rest is er behalve op sommige feest dagen etc ( denk aan Kerst of Nieuwjaar ) nooit een Happy hour
     
  12. donfatos

    donfatos Active Member

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    26
    Daar zijn indd tijden voor. 's Nachts tussen 4.00 en 4.30 en overdag tussen 16.00 en 16.30. En tussen elk pakje die je koopt moet 15 seconden zitten, tenminste proberen. Zo heb ik al veel TOTW en TOTY players gehad in mn pakjes.

    Succes!!!!
     
  13. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Dat begrijp ik maar het blijft me verbazen dst bijvoorbeeld een spits als falcoa er twee in schiet maar daarvoor weken zeer weinig heeft gedaan oppeens IF word en dan nog met een aardige stijging ook. Netzoals rooney en drogba en kaka vorig jaar.

    En bijvoorbeeld een spits als di natale die elke week zijn doelpuntjes assist etc meepakt en dan ook gewoon goed speelt en er twee indrukt en dan alsnog geen IF Krijgt.

    Mij maakt het weinig uit hoor wie er if wordt. Mijn striker en twee camtjes zijn al if (een sif) en spelen al heerlijk maar vond di natale logischer!
     
  14. x ZatoX x

    x ZatoX x Active Member

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoals ik al eerder zei: tijdens happy hour heb je niet meer kans op een IF. In FUT11 hebben ze de drop rate van IFs een aantal keer verhoogd (2x en 1x zelfs 3x) In FUT12 hebben ze tot nu toe alleen een keer de rate van 1 IF (Lucas Leiva) verhoogd. Het enige wat ze dit jaar tijdens happy hour doen is die 50k packs uitbrengen, maar daar moet je ook niet veel van verwachten.
     
  15. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Idd happy hour was vorig jaar interessanter. Omdat dan de kans op if verdubbeld werden. Nu krijg je alleen maar die 50k packs....
     
  16. Guido3bier

    Guido3bier Active Member

    Berichten:
    80
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey Heren,

    Ik volg al enige tijd dit forum en wilde zelf ook even een vraag plaatsen.
    Ik heb geprobeerd een Hybrid team te maken maar op 1 of ander manier loopt het nog niet helemaal lekker. Hebben jullie tips? Dit is mijn team:
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  17. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja de lijntjes tussen je 2 CB's en je CDM zijn zwart...speelt niet lekker en je zult waarschijnlijk vaak goals tegenkrijgen die simpel door het midden komen?

    Verder zou ik Villa van LM afhalen, speelt echt dramatisch als LM, ik heb hem daar ook gehad, maar vervangen door Jordi Alba, speelt duizend keer lekkerder.
     
  18. Guido3bier

    Guido3bier Active Member

    Berichten:
    80
    Leuk Bevonden:
    0
    Aah dat verklaard het.

    Je hebt helemaal gelijk over veel tegengoals en simpel door het midden.
    Ik win vaak wel.. maar dan wel met 5-3 enzo. Persoonlijk vind ik Aguero ook wat te slap, maar van persie weer te langzaam.. Misschien een idee om het roer geheel om te gooien?


    Bedankt voor je antwoord Danny!

    Weet iemand of er ook ergens een soort van "guide" staat hoe je moet spelen met welke opstelling? 4-1-2-1-2 (wat ik heb) is volgens mij vooral door het midden spelend namelijk..
     
  19. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee is voor iedereen persoonlijk.Ik speel met 4-1-2-1-2 gewoon ook vaak over de flanken hoor.Ik speel zelf het liefste met 4-1-2-1-2 en 4-4-2
     
  20. Guido3bier

    Guido3bier Active Member

    Berichten:
    80
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je +- 600k te besteden hebt, wat voor team zou je maken dan? Hybrid of gewoon 1 competitie?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina