[PC] League of Legends

Discussie in 'Games' gestart door WOUW5, 19 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mr Xen0

    Mr Xen0 Active Member

    Berichten:
    1.250
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou, na 2 moeizame dagen van downloaden en patchen (helaas in dit land alleen een gedeelde connectie ter beschikking) wil ik vanavond nog gaan spelen.

    Iemand die tips heeft voor ik ga beginnen? Er was laatst wel een linkje gepost met een 'startersguide' maar die kan ik zo vlug niet terug vinden op stage.
     
  2. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Ik zou sowieso iemands referentie gebruiken van iemand hier die het nog actief speelt, wel zo netjes ;)


    Ik kan je wel doorverwijzen naar hele lappen text maar als je onderhand een beetje ken ga je die toch nooit doorlezen :+

    http://leaguecraft.com/ vind ik zelf heel fijn, veel info en je kunt er makkelijk op zoeken.

    Als start zou ik eerst wat goedkope champs kopen met Influence Points en je niet blindstaren op de 6300 IP champs.

    Tristania en Alistar kun je gratis krijgen door ze liken op facebook en te subben op YT.
    Tristana
    Alistar

    Anni en Yi zijn ook wel aardig om het spel te leren, simpele champs die veel damage doen. Verder zijn er elke week wat champs gratis te spelen dus die zou ik ook zoveel mogelijk proberen.

    Verder zou ik starten met de tut en dan wat co-op tegen de PC te doen, daarna langzaam inrollen op Twisted Treeline (3v:cool: en dan beginnen met Dominion(soort Koth 5v5) en Summoner's Rift (5v5).

    Voeg me maar toe anders ben vanavond wel ff online. DrokzNL
     
    Laatst bewerkt: 10 jan 2012
  3. Mr Xen0

    Mr Xen0 Active Member

    Berichten:
    1.250
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha klopt van lappen tekst houd ik nog altijd niet tenzij het echt op theorycraft aankomt maar dat doe je niet als je net met een spel begint. Helemaal top reactie! Ga gelijk wat rondkijken en vanavond maar eens zien hoe het allemaal gaat.
     
  4. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    [​IMG]

    During the Jax Champion spotlight announcement. Phreak mentions Sejuani Patch. Here is the statement below



    Welcome to the Jax Champion Spotlight, summoners! For those who aren’t quite familiar with Jax, he’s a melee fighter and an exceptional duelist, able to quickly close into melee against his enemies. For those who are long-time fans, Jax will be receiving a major update in the Sejuani patch, complete with new abilities, mechanics, particles, and animations. Whether you’d like to learn a new fighter or just get a sneak peek at the changes, take a look at the Jax Champion Spotlight!


    Freljord Lore hinting Sejuani

    The Freljordians were once a divided people, The War of the Three Sisters having left the denizens splintered for generations. The region was divided and dominated between three nomad tribes: The Tribe of the Frost Archer, The Tribe of the Ice Dervish, and The Tribe of the Winter's Claw. Over the years the tribes would have occasional skirmishes with one another, though the reasons for why they continued fighting had been long forgotten by most. The tribes were reigned by the three Princesses: Ashe, the Frost Archer; Lissandra, the Ice Dervish; and Sejuani, the Winter's Claw. In more recent times, with the crowning of their new Queen and King, the Freljordians have started the process of mending the bonds between their fractured tribes. In addition, through the alliance established by their foreign King, the barbarian tribes of northern Valoran have migrated to Freljord and have begun integrating their traditions into the Freljordian culture.


    [UNCONFIRMED] Sejuani Skills - Source http://forum.gamer.com.tw/C.php?bsn=17532&snA=51886&tnum=9

    Passive: Sejuani's basic attacks apply Frost, reducing enemy Movement Speed by 10% for 3 seconds.

    Arctic Assault (Q)
    Sejuani charges forward, dealing 60/90/130/170/210 (+0.4) magic damage and applying Frost to enemies. Sejuani stops upon colliding with an enemy champion.
    cost 70/80/90/100/110 Mana
    cooldown 19/17/15/13/11
    range 700.0

    Northern Winds (W)
    Sejuani summons an arctic storm around her for 5/5/5/5/5 seconds, dealing 12/18/24/30/36 (+0.1) (+ [1/1.25/1.5/1.75/2% of maximum Health]) magic damage each second to nearby enemies.
    Damage is increased by 50/50/50/50/50% against enemies affected by Frost or Permafrost ( magic damage per second).
    cost 40/40/40/40/40 Mana
    cooldown 10/10/10/10/10

    Permafrost (E)
    Sejuani converts Frost on nearby enemies to Permafrost, dealing 60/110/160/210/260 (+0.5) magic damage and increasing the Movement Speed reduction to 30/40/50/60/70% for 3/3/3/3/3 seconds.
    cost 55/55/55/55/55 Mana
    cooldown 11/11/11/11/11

    Glacial Prison (R)
    Sejuani throws her weapon, stunning the first enemy champion hit for 2/2/2 seconds and all other nearby enemies for 1/1/1 second. All affected targets take 150/250/350 (+0.8) magic damage and are affected by Frost.
    cost 100/100/100 Mana
    cooldown 150/130/110

    Champion Info

    tag: tank
    range: 125
    move speed: 315
    armor base: 17.5 (+3.5 per level)
    mana base: 220 (+40 per level)
    mana regen: 1.29 (+0.09 per level) (Appears to be shown as per second instead of per 5)
    hp regen: 1.45 (+0.17 per level) (Appears to be shown as per second instead of per 5)
    magic resist: 30 (+1.25 per level)
    hp base: 450 (+85 per level)
    attack: 54 (+3.5 per level)
     
  5. DimlightHero

    DimlightHero Rule 7

    Berichten:
    1.343
    Leuk Bevonden:
    9
    Vrouwelijke Nunu-Olaf? Beetje jammer
    Zometeen trouwens TSM-EG scrim te zien. Broertjes Dinh hard tegen hard!
     
  6. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Mja das niet helemaal eerlijk imo, ze hebben nu zoveel champs dat je eigenlijk alles wel met elkaar kan vergelijken. Vind het nog knap zat dat ze toch elke keer met een vrij originele champ komen.

    Nu nog die supports!
     
  7. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Er komen wel nieuwe supports. (ze waren met 1 bezig)

    Ma'ja je kunt haar zien als een AP close combat Ashe :)
     
  8. DimlightHero

    DimlightHero Rule 7

    Berichten:
    1.343
    Leuk Bevonden:
    9
    Ja, je hebt eigenlijk wel gelijk.
    Idd gelukkig hoorde ik dat er een aan komt

    Hier trouwens een aanrader(semifinale van Go4LoL EU) Echt ontzettend spannende ontknoping! http://nl.twitch.tv/team/esl
     
  9. Olaph

    Olaph Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand nieuwe jax al geprobeerd? hoorde dat ie wel goed is met trinity force
     
  10. Olaph

    Olaph Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Btw, nieuwe held OP
     
  11. Mr Xen0

    Mr Xen0 Active Member

    Berichten:
    1.250
    Leuk Bevonden:
    0
    Hebben ze 'm generfed? Was de eerste die ik gekocht heb (speel nog maar een weekje ongeveer) en bevalt mij echt goed... Hopelijk is de AP build nog wel viable.
     
  12. DimlightHero

    DimlightHero Rule 7

    Berichten:
    1.343
    Leuk Bevonden:
    9
    Hij moest worden veranderd omdat ze Dodge uit de game hebben gehaald.

    De komende dagen zijn de Intel Extreme Masters met ook een LoL tournooi.

    Zometeen hier TSM vs. Curse te zien: http://tv.esl.eu/de/
     
  13. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Het begint leuk. Een vroege teamfight, waar ik het idee had dat er minstens 2 mensen dood zouden gaan, maar niemand stierf. Prachtig om zulke pro-LoL play te zien. Regi's FB was ook wel nice. Hij is een awesome Leblanc player om te zien.
     
  14. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Morgen wordt het ziek. Die groep is veel beter.

    Volgensmij:
    Dignitas
    Empire
    Sypher
    aAa
     
  15. DimlightHero

    DimlightHero Rule 7

    Berichten:
    1.343
    Leuk Bevonden:
    9
    Is Empire M5?

    hier iig de streamschedule van morgen(NL tijd)
    [Origineel]
     
  16. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb bijna alles gemist, erg spijtig.

    En de matches die ik gezien heb waren redelijk kort en dus niet echt boeiend.

    Opvallend dat casso en yorick actief gespeeld worden.
     
  17. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Nog geen Sujelani gezien, is ze echt zo saai? Op de spotlight zag ze er OP as fuck uit :eek:
     
  18. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb de groep Moscow5 niet eerder zien spelen, volgens mij, maar ze zijn zeker een team to watch. Op naar de volgende M5 ronde.
     
  19. DimlightHero

    DimlightHero Rule 7

    Berichten:
    1.343
    Leuk Bevonden:
    9
    Pick en Bans zijn zijn alweer onderweg.

    De eerste game tussen M5 - SK _O_ ongelooflijk!
     
    Laatst bewerkt: 21 jan 2012
  20. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Moscow 5_O_. Diamond, de jungler, speelt zo prachtig. De team-comp is ook apart en niet bepaald 'standaard'. Wat een geweldige team om te volgen. Ik wil ze tegen TSM zien spelen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina