[Centraal] Brute force-Digital anvil

Discussie in 'Algemeen' gestart door Mr.blond, 25 jan 2003.

  1. Renegades NL

    Renegades NL Active Member

    Berichten:
    1.019
    Leuk Bevonden:
    2
    anyway, ik wil meer revieuws van xbw-members een hoop lui hadden ze toch uit australie en kregen die een dezer dagen binnen.

    weet eigenlijk wel zeker dat k heb ga halen, vraag me echter af of met zijn tween tegen elkaar vet is en of het dan nog soepel loopt.
     
  2. Unhooked

    Unhooked Adrenaline driven

    Berichten:
    848
    Leuk Bevonden:
    0
    GameQuest is toch een slecht blad....Ik had van hun niks anders verwacht dan een laag cijfer. Ik geloof dat zij Splinter cell voor op de xbox ook schandalig laag cijfer gaven. En Splinter Cell op de GC kreeg een stuk hogere cijfer.
     
  3. Mr.blond

    Mr.blond Active Member

    Berichten:
    911
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik bedoelde het woord 'noob' en ik bedoelde ik jouw agressieve houding. Daarbij ben ik niet partijdig, ik stelde enkel vast dat jij een fallout duidelijk viseerde en hem persoonlijk aanviel.

    Dan bedoel ik dit:
    ik citeer:
    OMDAT IE ZO F*CKING GOED IS" LMFAO @ n00b

    Dat is nu niet bepaald vriendelijk.
    Maar goed, ik hoop dat het uitgepraat is, als je er nog iets aan toe te voegen hebt, dan kan je mij pmen. Maar ik denk wel dat excuses tov fallout op zijn plaats zijn. Ook fallout heeft zich misdragen en zou zich best ook verontschuldigen tov jou.
    Maar goed, ik kom hier niet meer op terug ( althans niet via het forum) als je nog opmerkingen hebt ( mag altijd: recht van antwoord) dan laat je het me maar weten, maar niet via het forum.
    Bedankt

    terug over brute force svp
     
  4. jurjen

    jurjen Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand me nou vertellen wat op dit moment de snelste manier is om aan dit spel te komen?
    Ik wil wel elke dag voor de free record shop gaan liggen maar dat gaat ook een keer vervelen?
     
  5. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
  6. da_master_chief

    da_master_chief Morrowind Master

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb BF gepreorderd op gcshop.nl. Dan krijg je hem op de dag van de release of misschien zelfs iets eerder.
     
  7. Clawviper

    Clawviper New Member

    Berichten:
    1.994
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry hoor maar gotta agree with GForce. De MP van Halo suckt gewoon big time! :{ Hier kan ik nu wel een hele waslijst aan argumenten opnoemen maar ik denk dat je die zelf ook wel kan raden.

    Over Brute Force, ik ga het spel gewoon uitproberen, valt hij tegen dan ruil ik hem voor MM3. Persoonlijk boeit andermans mening over het spel me vrij weinig en koop ik hem alsnog wel..
     
  8. Nilamo

    Nilamo To Own or not to Own

    Berichten:
    904
    Leuk Bevonden:
    1
    clawviper heeft zeker nog geen halo lan party gehad.
     
  9. Thomas

    Thomas Active Member

    Berichten:
    613
    Leuk Bevonden:
    1
    Nee gewoon op de dag van release.:)
     
  10. Clawviper

    Clawviper New Member

    Berichten:
    1.994
    Leuk Bevonden:
    0
    Geef mij één verschil tussen de 4 player splitscreen mode en een LAN party, behalve natuurlijk dat er meer mensen zijn..
     
  11. stefsybo

    stefsybo Active Member

    Berichten:
    373
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is juist het belangrijkste, met 8 of 16 spelers is gewoon veel leuker dan met zijn vieren.
     
  12. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9
    nou ik heb altijd ook al vette lol met zijn vieren hoor.

    heb ook nog nooit met meer gespeeld :)
     
  13. Weasel

    Weasel The Punisher

    Berichten:
    285
    Leuk Bevonden:
    0
    nee met meer dan 2 mensen word het pas echt leuk!
     
  14. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Voor co-op is 2 ook wel leuk, maar niet echt voor deathmatch o.i.d.
     
  15. masterofthegame

    masterofthegame the best saiyen

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem ook besteld hoop wel dat ik heb de 20 ste binnen heb
     
  16. XForce1

    XForce1 Guest

    heb het niet allemaal gevolgd waar het over ging, geen zin om alle posts terug te lezen maar als het gaat over de multiplayer optie van BF dan moet ik zeggen dat tie een beetje teleurstelt. Ik speel bijna wekelijks met z'n 4en op mijn Xbox, 90% Halo, dacht wel dat ik mijn vrienden over kon krijgen naar BF maar ze vonden het een kwartier leuk, daarna was het toch echt Halo die er weer inging.

    Heb het spel nu een kleine week, moet eerlijk zijn, het spel valt me toch een beetje tegen, komt misschien ook wel omdat het wederom een beetje gehyped is. Heb zeker geen spijt maar ben bang dat we steeds hogere eisen gaan stellen. Ik voorspel dat Halo2 ook niet gaat worden wat we er met z'n allen van verwachten
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 14 jun 2003
  17. masterofthegame

    masterofthegame the best saiyen

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe kom jij er zo vroeg aan dan?
     
  18. Weasel

    Weasel The Punisher

    Berichten:
    285
    Leuk Bevonden:
    0
    zal wel NTSC is de enige optie
     
  19. masterofthegame

    masterofthegame the best saiyen

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    0
    jah dat zou kunnen want ik krijg hem als het goed is pas te 20 ste (dus of hij heeft een amerikaanse xbox of hij heeft hem omgebouwd toch anders kan je ntsc toch niet afspelen of wel?)
     
  20. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3

    Ik heb wel nog steeds vertrouwen in Halo II, ik snap waarom jij dat niet meer hebt na net zoveel tegenvallers te hebben moeten slikken als ik :). Maar als games als Halo II ook gaan zuigen kun je net zo goed ophouden met gamen.

    of al je consoles verkopen en gewoon weer PC gamer worden, Half life 2 ownage.
     

Deel Deze Pagina