1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen]Game Capture & Game Montages [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Distoration, 20 okt 2010.

  1. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Da's wel een mooi ding die HD PVR GE! :) Die Roxio pleur ik denk ik binnenkort de deur uit. Opzich een prima apparaat en zeer krachtige software voor die prijs, maar die bug in het geluid ben ik zat! |:- Als ze nou gewoon een stroomadapter er tussen hadden gedaan, maar da's natuurlijk te duur uit China. :+ Misschien een idee voor de V2. :p
     
  2. Niightmareee

    Niightmareee JQINT

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien dat ik dat ding toch maar ga kopen... Ergens in het nieuwe jaar ofzo.
     
    Laatst bewerkt: 5 dec 2011
  3. kaan7o

    kaan7o Solid Classic!

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey,

    Ik heb een Roxio en heb net me Component binnen gekregen. Aangesloten en al maar ik zie alles in zwart-wit bij het spelen en recorden heb ik nog niet geprobeerd.
    Wat kan ik hier aan doen?
    Mijn computer kan de officiele Roxio Programma ook niet aan, zijn er andere om te recorden voor Roxio?

    Dankje!
     
  4. Bergje

    Bergje Active Member

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    Welk programma gebruik jij om te editten ??

    Ik gebruik een Black Magic Pro cap-card, daarna render ik het met Freemake Video Converter, en edit het met Pinnacle 14 HD, maar na het editten maakt Pinnacle het beeldkwaliteit heel lelijk (gooit het zonder reden een paar resoluties naar beneden).

    Hier voorbeeldje (gemaakt van de xbw.nl forza 4 Peugeot Supercup 207)

    http://www.youtube.com/watch?v=K3uVjedUQS8&feature=plcp&context=C27f6aUDOEgsToPDskJeU5t82p7IQVWkWf-TCkjN
     
  5. Niightmareee

    Niightmareee JQINT

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet ook niet 2x renderen. Je kunt de .M2TS (of hoe het ook heet) bestanden gewoon gebruiken met je editingprogramma. Ik raad je aan om Sony Vegas Pro te gebruiken, want Pinnacle is gewoon bagger. Ik kan je ook render settings geven, als je die wil hebben.
     
  6. Bergje

    Bergje Active Member

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    Dank je wel voor je hulp Niightmareee.

    Sony vegas pro ziet er nog wel erg intimiderend uit, maar met wat oefening zal het wel goedkomen.

    Als je de render settings wilt doorgeven, graag..

    Heb er nu maar zoiets van gemaakt

     
    Laatst bewerkt: 12 dec 2011
  7. Yaran08

    Yaran08 Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    1
    Heel erg bedankt, ik speel zelf op een monitor, maar wel HD.
    Ik vind het wel erg leuk leuk om mijn filmpjes te bewerken(want daar heb ik wel verstand van) en het dan op Youtube te zetten.
    HD hoeft voor mij niet per se, dus dan denk ik dat ik ga voor een Dazzle of Roxie.
    Ik weet alleen niet wat voor één ik er dan moet hebben en hoe dat allemaal dan werkt.

    Tips zijn welkom!:thumbs:
     
    Laatst bewerkt: 28 dec 2011
  8. xSniiperBoy

    xSniiperBoy Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]

    Kijk het beeld hapert helemaal als ik wil opnemen. Ik heb hem gewoon geinstalleerd en daarna kwam dit meteen? ik weet niet hoe ik het weer goed kan krijgen want nu is het helemaal scheef en hij neemt het beeld niet recht op. Soms vliegt er gewoon een groen vierkant door het beeld. Kan iemand mij misschien helpen? Ik wil graag dat het beeld niet zo hapert en gewoon recht gaat staan:eek::confused:
     
  9. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    222
    alleen de black magic kaarten (pc ingebouwd) of de intensity shuttle heb je wel usb 3.0 nodig en een krachtige machine

    ik zou dan voor de roxi gaan (speel maar eens voor de gein op 480p) als je dat bevalt dan kanje de dazzle kiezen (zou ik niet doen!)
     
    Laatst bewerkt: 28 dec 2011
  10. Yaran08

    Yaran08 Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ga dan voor de Roxio, dan moet ik deze hebben toch?
    http://www.roxio.com/enu/products/game-capture/console/overview.html

    Ik snap alleen niet of deze ook PAL-60 ondersteunt, is er iemand die dat wel weet?
    Is er trouwens ook iemand die weet waar ik dit in Nederland kan kopen(of bestellen), want dat lijkt me wat handiger.

    Bij voorbaat dank:)
     
    Laatst bewerkt: 29 dec 2011
  11. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    222
    Ja dat ondersteund deze en je kan gewoon in HD gamen. Je kan hem zelfs bij de Saturn, Media Markt of de betere gamewinkel kopen
     
  12. Yaran08

    Yaran08 Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    1
    Heel erg bedankt voor de hulp_O_, nu weet ik eindelijk wat ik moet hebben \o/
     
  13. Dutch Future

    Dutch Future Spammie

    Berichten:
    695
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn HD PVR Gaming edition is onderweg. \o/
     
  14. Joris Springer

    Joris Springer Tjilper

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb sinds vandaag een Hauppauge HD PVR en ik moet zeggen, ik ben benieuwd :), wil er naast Xbox 360 ook Dreamcast games mee gaan capturen. Ik schreef al regelmatig reviews maar video reviews wilde ik al een tijdje gaan maken dus het zal mij gaan benieuwen uiteindelijk. En om natuurlijk de lol van OldskoolNL te delen met anderen :D.
     
    Laatst bewerkt: 13 jan 2012
  15. Martinspire

    Martinspire Online gamer

    Berichten:
    174
    Leuk Bevonden:
    0
  16. -Ultimate

    -Ultimate -

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou,
    ik werd doorgewezen naar dit forum duss..
    Ik ga waarschijnlijk een HD PVR van een vriend kopen maar hij heeft de serialcode niet voor Arcsoft . Kan de HD PVR ook opnemen met andere progamma's?
    En kan EyeTV ook op Windows of is het alleen voor Mac?
     
  17. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    222
    De HD PVR werkt uitsluitend met de ARC software ik heb hem nog niet met een andere app aan de praat gekregen. Staat de serial code niet onder de HD PVR box?

    EyeTV is alleen voor de MAC
     
  18. Neryto

    Neryto Member

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar is de Avermedia HD game capture (C281) dezelfde kwaliteit als HD PVR?

    Deze staat ook op Pixmania maar ik weet niet of die site te vertrouwen is zag bij een topic van Tros radar dat veel mensen producten wel betaald hadden maar niet kregen.
     
    Laatst bewerkt: 19 jan 2012
  19. GizMo-2003

    GizMo-2003 Say What!?

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    2
    Iemand die verstand heeft van een component naar HDMI converter?!

    Speel de laatste tijd vooral op een monitor en tja monitors hebben geen component in :p. En aangezien ik het zonde vind om de HD PVR niet te gebruiken was ik op zoek naar converter, maar goed welke?

    Dealextreme heeft er een paar, maar zijn allemaal met US stekkers en hier in NL heb je er 1tje van Konig.

    Dus tips zijn welkom :) ( ik ga er vanuit dat de expert en de EP en die winkels zoiets niet hebben liggen )
     
  20. -Ultimate

    -Ultimate -

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    De verkoper e-mailde me dat de code inderdaad onder de doos stond en dat de ARC software het ook nu doet. Maar de HD PVR zelf hangt soms vast en je moet 't dan weer opnieuw opstarten vermeldde hij hierbij..
    Is dit probleem optelossen?
     

Deel Deze Pagina