1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Welk spel moet ik kopen? [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Lenny-t, 21 jun 2011.

  1. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Erg leuk spel inderdaad, veel uurtjes in gestoken :)
     
  2. planckie

    planckie Morcion

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    Echt leuk!
     
  3. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Een van de beste en leukste games op de 360. (als ik mijn eigen top 20 nog kan geloven de 17e :+) Kan het echt iedereen aanraden.
     
  4. SD23a

    SD23a Why so serious?

    Berichten:
    233
    Leuk Bevonden:
    19
    Batman Arkham City of Skyrim?

    Batman: ben een fan van het batman universum met oa de Christopher Nolan Batman films, en heb heel hard genoten van arkham asylum met de riddlers, ...

    Skyrim: tja je kunt er niet om heen maar ik heb nog nooit een rpg gespeeld. Wel eens Fable III van een vriend geleend maar dat vond ik kut. Maar die Skyrim wereld ziet er nice uit!

    Dus: The Dark Knight or the game of the year volgens velen? :+
     
  5. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Dat is een lastige. Ik vind Skyrim ook de game of the year van vorig jaar maar als je een echte Arkham Asylum fan bent moet je Arkham city eigenlijk ook wel gespeeld hebben.

    Arkham city is al voor 30 euro te krijgen

    http://www.budgetgaming.nl/game-profile/batman: arkham city_Xbox360.htm

    Als je die nou eerst koopt dan is tegen de tijd dat je er klaar mee bent misschien Skyrim ook al wat goedkoper :+

    Want eigenlijk moet je ze gewoon allebei geprobeerd hebben.
     
  6. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Arkham City is voor velen ook een game of the year. :9
    Ik zou eerst AC aanschaffen, want daar ben je in zo een 15 uurtjes wel doorheen. Daarna zou ik Skyrim pas aanschaffen. Dat is zo een game waar je andere games door laat liggen. Het is ook maar net waar je zin in hebt: Batman, brute actie en een goed verhaal of een op en top fantasy RPG. It's up to you. ;)
     
  7. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    je hebt nog nooit een rpg gespeeld? Of je vindt het helemaal niets, of je mist een wereld aan games. In het eerste geval is het duidelijk -> Arkham City is een geweldige game
     
  8. SD23a

    SD23a Why so serious?

    Berichten:
    233
    Leuk Bevonden:
    19
    Het zal dan eerst Arkham City worden bedankt :+

    Maar deze



    blijft episch :thumbs:
     
    Laatst bewerkt: 19 jan 2012
  9. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Dit is net zo episch. :cool:

     
  10. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    8.739
    Kort vraagje:
    Zit nu midden in Skyrim en NBA 2k12, maar mochten die ooit op hun einde lopen, zijn er dan nog games te vergelijken met Skyrim voor de Xbox 360? Ik denk dat ik mijn vizier wel redelijk scherp heb, maar misschien is er me 1 ontglipt die ik nog erg graag ga spelen. ik hou dus erg van 'grote games' waarmee je een tijdje door kunt, en niet enkel bestaat uit een lineair verhaal. Ook ben ik echt een casual gamer, dus moet niet al supermoeilijk zijn (is een doodzonde, ik weet het).

    Oblivion uitgespeeld, The Witcher II schijnt eraan te komen voor Xbox (ga ik zeker oppikken dan), te ver teruggrijpen zoals bijvoorbeeld Morrowind doe ik trouwens niet. Die spellen zijn in je herinnering vaak beter dan wanneer je ze echt weer oppakt.

    KoAR gaat het waarschijnlijk ook niet worden (teveel combat-gericht), en de Fable games zijn best vermakelijk maar meer ook niet (Vond Fable 1 nog de beste).

    Mass Effect games zou ik eigenlijk geweldig moeten vinden, maar trek het Science Fiction sfeertje totaaaal niet. Ook had ik wat moeite met de setting van Fallout III.

    Hm, toch nog wel erg veel haken en ogen :D. Maar misschien mis ik nog 1 titel, dat kan al genoeg zijn voor honderden uren.
     
  11. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313


    Misschien niet zó groots als een Skyrim, maar je bent er toch wel even mee bezig. Erg leuke, ondergewaardeerde RPG.
     
  12. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Dat spel wil je absoluut aanraden. Ik vond het origienel al goed, maar de nieuwe versie is op veel punten goed verbeterd. Er is enorm veel te doen en het spel is lekker divers. Wel moet je zelfstandig op onderzoek uitgaan, wwant je hadnje wordt veel minder vastgehouden dan bij andere games.

    Denk aan weinig quest markers, of zelfs helemaal geen, bij veel quests.
     
  13. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    8.739
    Dank!, Zag deze net omhoog komen bij een ander topic inderdaad, was echter in de veronderstelling dat het PC-only was. Ga het zeker uitchecken na Skyrim!

    Dank! Weinig questmarkers is niet zo'n probleem. Beetje uitzoeken mag dan ook wel weer, en na uren tevergeefs zoeken is er nog google :9 (ook een doodzonde, ik weet het)
     
  14. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik had het spel op een gegeven moment uitgespeeld. Een tijd later herspeeld, ik eindigde 8 levels hoger, had ontzettend veel meer quests gedaan en ook erg veel nieuwe dingen ontdekt. Het spel zit propvol, maar je moet wel goed zoeken. :9
     
  15. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    deel II wellicht ook te winnen ;)

    is ie los te spelen van 1?
     
  16. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Jup. Dragon Knights Saga bevat de conent van het origineel plus de DLC + hele rits fixes.

    Of bedoel je dit spel ten opzichte va het eerste deel? Heeft weinig met elkaar te maken, op een paar namen die genoemd worden na. Maar is goed te volgen dus.
     
  17. SamuraiPizzaDog

    SamuraiPizzaDog Jedi Mind.

    Berichten:
    501
    Leuk Bevonden:
    1
  18. niebels

    niebels Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste forummers,

    Ik zoek een leuke actie RPG met een middeleeuws sfeertje.
    De game moet niet al te moeilijk te begrijpen zijn en een niet ingewikkeld combat systeem.
    Verder ook nog makkelijk toegankelijk, geen TES game of Mass Effect.

    Wat is de game die hierbij past?
     
  19. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    8.739
    Skyrim is best toegankelijk hoor, al is het wel een 'grootse game' waar je in moet duiken denk ik.
    Misschien gaan sommige forumbezoekers nu over hun nek, maar het lijkt precies alsof je Fable (II of III) zoekt.
     
  20. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Kingdoms of Amalur: Reckoning is precies wat jij zegt. Komt over 2 weken uit.
     

Deel Deze Pagina