1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

welke game is de grooste flop ooit.

Discussie in 'Algemeen' gestart door harry potter, 24 jan 2012.

  1. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128
    [​IMG]

    Wat moest je eigenlijk doen in deze game? XD
     
  2. Dutch Future

    Dutch Future Spammie

    Berichten:
    695
    Leuk Bevonden:
    0
    Brink. Het idee was echt vet, maar het was hem echt niet! Was na een maand al €25 euro ofzo. :emo:
     
  3. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    De PCM games zijn idd geweldig. Tenminste tot PCM 2007. die heb ik zo kapot gespeeld (4 seizoenen en met Thomas Dekker de Vuelta winnen) dat ik die gamereeks nu eigenlijk niet meer kan zien. En ze komen elk jaar uit met zoveel bugs in het begin dat ze bijna onspeelbaar zijn. Dan is het weer wachten op die eerste patch. 2008 was het ergste, toen heb ik de reeks ook maar de rug toegekeerd.
     
  4. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Halo Reach, wat een bout spel vond ik dat zeg.
     
  5. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ziet er toffer uit dan PES 2012 :)

    Ik heb deze game nog liggen geloof ik haha...
     
  6. Sandman069

    Sandman069 Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    94
    het is hier wrs al genoeg gezegd maar Duke Nukem Forever is toch wel een grote kanshebber om de titel te winnen :)

    persoonlijk vind ik het spijtig dat alle 'rugby'games moeten floppen (ik bedoel geen american footbal he :))

    ik wacht al jaren op een goed rugby game :'-(
     
  7. acisiz

    acisiz Active Member

    Berichten:
    352
    Leuk Bevonden:
    1
    Shellshock 2 was aardig fail geloof ik

    Ik herinner me nog die hilarische review er van op IG lol
     
  8. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Wat een totale onzin!
    Ik heb zelf nog CL 1998/1999 liggen, en dat was echt een awesome footie _O_

    Heerlijke sfeer! Beter dan menig FIFA of PES die ik heb mogen spelen.
     
  9. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik heb ze beide heel veel gespeeld, oa door de sfeer natuurlijk. Maar ik weet nog dat ik ze eigenlijk behoorlijk kut vond spelen. :+ Sorry. :p
     
  10. zino

    zino Active Member

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    3
    De laatste pcm is toch weer een stap in de goeie richting hoor.
     
  11. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Call of Juarez The Cartel
     
  12. SamuraiPizzaDog

    SamuraiPizzaDog Jedi Mind.

    Berichten:
    501
    Leuk Bevonden:
    1
    Jaa het voelde voor mij gewoon niet lekker aan. Maar een vriend van mij speelt hem ook nog steeds, dus eigelijk niet echt mijn ding.. vond het erg jammer maarja is niet anders :9
     
  13. FallingDarkness

    FallingDarkness Active Member

    Berichten:
    270
    Leuk Bevonden:
    0
    Dragon Age 2
     
  14. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Oh, die heb ik ook gehad. Was echt een heerlijke footie, destijds altijd met Juventus spelen omdat Zidane erin speelde. _O_
     
  15. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Die teleurstelling heb ik gehad in Double Agent, ik ben Splintercell liefhebber van het eerste uur.

    Splinter Cell 1: Gewoon vet, nog meer sluipen dan Hitman, enige minpunt(als ik er nu aan terugdenk) was dat er maar 1 manier was om de level te halen.
    Splinter Cell Pandora Tomorrow: Ja mooi vervolg, oogstrelende graphics en de multiplayer die brilliant was. (warehouse op xboxlive kapot gespeeld)
    Splinter Cell Chaos Theory: eindelijk vijanden killen vanaf de voorkant. echt heel gaaf spel, denk stuk of 6 keer uitgespeeld en online geweldig.
    Splinter Cell Double Agent: het verhaal was een beetje op had ik het idee, ik vond de keuzes maken die invloed hadden op je verloop van het spel wel erg leuk. alleen vond ik het heel erg dat ik Lambert overhoop "moest" schieten. De multiplayer heb ik denk ik 2 minuten gespeeld. wat een verschrikkelijk slecht iets.
    Splinter Cell Conviction: erg mooi hoe het hele complot in elkaar zat. de cutscenes waren mooi, graphics waren goed maar de AI was zo dom.. multiplayer was daar wel weer goed in(Co op vooral)..

    De grootste teleurstelling van mij is toch wel Test Drive Unlimited 2.
    Veel beloftes, trage DLC, totaal geen support van de ontwikkelaars en de singleplayer was echt compleet kut.. TDU1 heb ik erna nog gespeeld omdat deze veel beter was..
     
  16. Leoni

    Leoni Daedric Kitty XBW.nl VIP

    Berichten:
    315
    Leuk Bevonden:
    23
    Voor mij was Brütal Legend best wel een tegenvaller. Dat kwam denk ik ook voor een deel door mijzelf, aangezien ik groot Jack Black/Classic Metal fan ben. Aan de muziek lag het zeker niet, maar ik vond het verhaal slap en de gameplay zeer verwarrend (rare mix tussen RPG en RTS). Jammer, maar desalniettemin heb ik er wel lol mee gehad.
     
  17. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Jaah! Dat ik daar niet aan gedacht had. Wat een teleurstelling was die game zeg.
    Ik vond de Fifa's van toen echt velen malen beter (qua gameplay, niet qua sfeer). Kan me bijna niet voorstellen dat we het hier over dezelfde games hebben. :+ (toch maar eens de zolder op gaan om te kijken of ik nog een andere CL game heb liggen waar ik het eventueel mee verwar, al denk ik het niet :p)
     
  18. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    True, FIFA speelde beter maar CL was gewoon leuk omdat het de CL was. :cool:
     
  19. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Is voor mij toch wel Duke Nukem Forever. Game is zo lang in ontwikkeling geweest dat het eigenlijk niet kan dat de game zo enorm slecht is.
     
  20. donfatos

    donfatos Active Member

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    26
    Heel eventjes doorbijten dan heb je het onder de knie en vind je het een verademing!!!
     

Deel Deze Pagina