Ghehe, je hebt de motor wel, maar het probleem is het tunen van het motortje Het is niet zo dat je gelijk een snelle motor hebt als je de NSR kiest ofzo Trouwens Jerhui, ik zag je vanavond online, ik durfde niet tegen je te spelen, f*cking rond de 100 v/d wereld. Klasse! Ik ben pas een paar dagies bezig, 1800 v/d week, 6000 in totaal. Moet nog even oefenen
Ff iets anders, ik heb mezelf geleerd handmatig te schakelen. Nu ben ik daar nog niet super aan, maar ik begin toch ronderecords te verbeteren, hoewel die rondjes niet super waren. Gaat dit nou echt zoveel sneller?
Als je het een beetje goed kunt moet je zo rond de 5 seconden kunnen pakken op een rondje. Tenminste, dat zeggen ze, ik rij nog steeds automatisch
Hoeveel ben ik al gezkt Jeroen? Donderdag was ik nog 57ste, maar ik zit sindsdien hier bij m'n vriendin....
Ik zou het niet weten... ik heb ondertussen al twee dagen niet meer gereden De laatste keer dat ik heb gekeken stond ik 189ste, maar dat zal nu wel weer in de 200 zijn...
Ik heb een Honda NSR en hij begint al echt een beetje goed te rijden, ik ook trouwens . Maar ik vraag me nu af hoe JULLIE je motor getuned hebben. Ik heb al eventjes geprobeert met harde banden maar ik heb 't idee dat als ik dan geraakt wordt dat ik dan veel te snel op m'n bek ga dus heb ik 'm maar terug gezet naar medium. Is dit verstandig en moet ik verder nog dingen veranderen? graag jullie reactie met handige tips.
Laten we nou gewoon lekker allebei de versies behandelen. Zet je gewoon in je post waar je het over hebt. Oke nogmaals de afstelling van de snelsten der aarde. Ik gebruik hem ook, maar ben nog niet bij de snelsten der aarde. Gears: high Tyres: Hard Suspension: 2 x hard. Wheel base 1400. Brake: rear brake. Deze setup is moeilijk in het begin, maar oefening baart kunst. Je zult veel slippen met je wielen in het begin. Als je niet vol op het gas gaat in de eerste versnelling en niet te vroeg opschakelt heb je hier niet echt problemen mee. Schakel je op en slippen je wielen door (3e, 4e, 5e of 6e versnelling) dan schakel je te vroeg op. Slippen je wielen als je uit een bocht komt of als je net het gras geraakt hebt, dan zal je terug moeten schakelen.
Die setup werkt dus niet op álle banen he. Je moet wat specifieker kijken naar de banen, maar idd over het algemeen moet je wel voor harde banden gaan, korte wheelbase en hard suspensie.