Filmpje even gefixed Je had net iets teveel mee gekopieerd Deze cutscene vond ik ook wel gaaf van LoZ Majora's mask: Alleen al voor het feit dat die gozer achter ZO'N groot orgel zit en dat ie 3 noten speelt Verder is die hele gozer eigenlijk creepy maar geniaal!
modern warfare 2 cutscene Beste cutscene die ik tot nu ben tegengekomen zit in Modern Warfare 2. Waar je Shephert moet vermoorden.. Geweldig! wanneer komt hier een film van? 2x denk je dat je hem kan hebben! 3x denk je dat je dood gaat!! en dan ook echt! en dan twijfel je als speler of je het wel gaat halen of niet.. goosebumps, geweldig!
Wilde deze weer eens kicken. Maar dat kan ik moeilijk doen zonder zelf met wat dingen te komen. Dus. Ik heb niet gecontroleerd of mijn keuzes uniek zijn. Het is lang geleden dat hier werd gepost, dus who cares. Dan zijn het maar reposts. Eigenlijk heel veel van de onzin van Bulletstorm. Niet echt cutscenes, maar wel leuke momenten. bv deze Spoiler Waggleton P Tallylicker Al is het wel een love it or hate it situatie. Ik hoor mensen die de humor vreselijk vinden, maar ik vind het geweldig. Die losse zinnetjes komen natuurlijk wel beter tot hun recht tijdens het spelen dan in zo een YT filmpje waar ze lukraak achter elkaar geplakt zijn. Rayman Origins. Er zitten niet veel cutscenes in, maar die wat er zijn, zijn zeker de moeite waard. Lekkere vrolijke onzin. Spoiler Komt zo uit het niets, en dan komt Rayman ook nog eens lekker mee dansen. Vooral leuk met meerdere spelers omdat die ook mee gaan doen. Zoals boven me al werd gezegd Red Dead Redemption. Zowat alles. De voice acting, animaties, de personages, sfeer. Geweldig Ik kan iedere cutscene wel plaatsen, maar er is er natuurlijk een wat iedereen het langst bij blijft: SPOILERSPOILERSPOILERS! Spoiler Maar ook zo een simpele waar John afscheid neemt van Bonnie is erg goed gedaan. Gears of War 3. Als je het hebt gespeeld weet je welke scene ik bedoel. Als je het niet hebt gespeeld zou ik de spoiler niet openen. Spoiler Portal 2. Alles. Nooit zo hard gelachen om een game. Of om iets anders eigenlijk. Spoiler En Glados, en Cave Johnson. En de turrets. En de Cores. Maar goed, kan moeilijk de gehele game posten. Bioshock. Would you Kindly Spoiler Mass Effect Einde. Moeilijke beslissing moeten maken en direct het resultaat zien. Spoiler Dit was mijn beslissing. Fuck de council. Mass Effect 2 Spoiler Gewoon fuck yeah! En later deze: Omdat ik wist dat mensen van mijn team dood konden gaan was het billenknijpen tijdens deze scene. Wie redt het, wie niet? Awesome. The Darkness Spoiler Eerst dit Dan dit </3 Ik wilde ook Just Cause 2 noemen, maar de awesomeheid gebeurt daar in real-time, dus buiten Bolo Santosi met een awesome accent en haar Reapers is er qua cutscenes niet veel. Het is meer een 'regisseer je eigen cutscenes' game. PoP 2008 had ik ook in gedachten (het einde) maar ook die is speelbaar, dus geldt niet echt. Iets gemist? Vast wel Soms is dit topic moeilijk te scheiden van het 'Je Favoriete Momenten' topic, maar ik heb mijn best gedaan.
Ik moet Portal 2 echt nog een keer gaan spelen. Er is volgens mij geen film/serie/boek/voorstelling of wat dan ook geweest in 2011 waar ik zo hard om gelachen heb
Ik speel geen startegiegames meer (eigenlijk nauwelijks nog op de PC). Ik zou dolgraag een keer de filmpjes van Starcraft II willen zien. Blizzard filmpjes zijn echt meester. Als er iemand is die die filmpjes kan extracten en standalone beschikbaar maken, dan houd ik me aanbevolen
Spoiler Dat stukje dat Shepard uit de Normandy wordt geslingerd, en weer tot leven wordt gebracht wellicht? En verder eens met die cutscene uit RDR en Gears 3
Intro van Deus Ex, overtreffende trap van het Lazarus Project uit Mass Effect 2. En sowieso heel Heavy Rain en MGS4.
Starcraft 2 heeft mooie filmpjes, maar niets verslaat deze Zerg scene uit Starcraft 1. Echt een heerlijke aliens vibe. In het volgende filmpje zie je heel mooi hoe de techniek zich heeft ontwikkelt. Deze scene (uit Starcraft 2) vertelt een gedeelte uit het verhaal van Starcraft 1. Wonderschoon, ik had het echt met Kerrigan te doen. Het geeft ook meteen de emotionele basis voor Kerrigan's verbittering richting de mensheid wanneer zij later als een nieuwe Nemesis in het verhaal opduikt. En dat allemaal door de kwaliteiten van het Blizzard team op het gebied van cinematics en story telling. EDIT: Resonance of Fate. Nooit uitgespeeld, maar die game had wel wat.
Supreme Commander: Forged Alliance is nog steeds één van mijn meest favoriete RTS games. Deze intro geeft een goed beeld van de schaal en sfeer in het spel. Supcom only settles for epic.
Mee eens, Warhammer heeft altijd al vette intro's gehad. Ik vind vooral de escalatie van geweld leuk om te zien. Het wordt steeds groter en groffer naarmate de scene vordert. De intro's van beide games lijken in dat opzicht veel op elkaar.