De eerste twee delen op de oude xbox heb ik echt vaak met friends gedaan, co-op dus, erg cool! Neem aan dat hier ook weer co-op inzit ...
Oke de beta zou nu van start moeten gaan ergens? edit: 16 april 2012 dus een beta. Splinter cell erbij gepakt en ik heb een kaartje met daarop een beta uitnodiging. Echter geen code of iets snap het niet echt.
Dan Kun je vast de beta via de disc downloaden, net als bijv de BF3 beta met MoH of de Halo 3 beta met Crackdown destijds
Dat eerste filmpje ziet er niet echt mooi uit nee, maar die 2de vind ik niets mis mee hoor.. Alleen wel apart. Nou gelukkig is er een beta om te testen hoe het is
Ik vind dat ze het ook veel te casual lopen te maken, mark & execute....in een GR game? Wtf ubi?!!! En tja de tweede video, het is inderdaad iets mooier, maar bij lange na niet wat ze vorig jaar bij E3 toonden of E3 2012. Maar ja..wat jij zegt, we gaan het vanzelf wel zien in de beta.
Ik ben echt benieuwd hoe de game uiteindelijk is straks, maar één ding is pijnlijk duidelijk, het heeft echt zero, niks, nakkes , nada NUL te maken nog met de vorige Ghost Recons. Ik heb het dan over de 'hardcore' Ghost Recons op PC, maar ook absoluut GRAW. Het lijkt echt een mix tussen Gears/COD en Splinter Cell geworden te zijn. Maar ik begrijp dat de games mee moeten gaan met de tijd....maar hopelijk is het geen fuck up.
Jammer als de game zover van zijn roots gaat. Als het meer een COD wordt dan heb ik geen interesse... Leuk was juist altijd het tactiche, rustig advancen, etc.
Vind de nieuwe trailer sucken. We hebben het allemaal al 1000x gezien, silent kills, targets selecteren en killen, random turretshit, 2 kills with one shot sniper, blaaadieblaablaa, BORRRIINGGG. Game ziet er ook stukken minder uit tov de eerdere gameplay trailers van E3 2010? Toen zag die game er echt hard uit. Jammer.