[MGS 2 : SUBSTANCE] wapens

Discussie in 'Algemeen' gestart door Keeper, 12 jun 2003.

1. Keeper

Keeper Obi-Jan

Leuk Bevonden:
    0
    Als je iemand gekilled hebt(:cool:), kan je dan ook z'n wapens afpakken:confused: , of in ieder geval ammo of zo?

zo ja, dat ga ik hem vanmiddag halen (_O_ cadeautje omdat ik ben geslaagd_O_ )

Laatst bewerkt: 12 jun 2003
  2. nee, tenminste op de wat gedateerde PS2 niet: maar wel het kopen waard, die game hoor

3. Keeper

Keeper Obi-Jan

Leuk Bevonden:
    0
    dat is klote, dat miste ik ook al bij Splinter Cell:{

4. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Nope. Dat zou ook niet zo leuk geweest zijn want dan had je al direct een AK-47 (of wat dragen die soldaten nu weeral) en dat had de game nog simpeler gemaakt.

5. Keeper

Keeper Obi-Jan

Leuk Bevonden:
    0
    vind je wel genoeg wapens en ammo dan?

6. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Ja (imo.), tenzij je er een shoot'em up gaat van maken.

7. Zexy.Poo.Maker

Zexy.Poo.Maker OK, I´ll Sign Ur BR

Leuk Bevonden:
    0
    Was het niet zo bij MGS2 dat je een vijand kon besluipen en je wapen kon trekken zodat ie zich overgaf. Zo kon je items, zoals rations enzo, van hem krijgen. Of is dit allemaal onzin?? :confused:

8. Wulf

Wulf Gras snoeien? 1€!

Leuk Bevonden:
    0

Nee, dat klopt wel, maar sommigen geven zich niet meteen over, maar na een schot in z'n benen denkt hij daar wel anders over!:D
    Maar je kunt zo geen wapens van 'm afpakken, wel ammo dus.

9. The Pulser

The Pulser Taking Back Sunday

Leuk Bevonden:
    0
    Als je mgs2 wil halen voor de wapens zal ik et zeker niet doen

kijk er zijn best veel wapens namelijk alleen loop je 60% van het spel met je handgun totdat je een ander wapen vindt (ak-47) daar loop je heel even mee en dan krijg je opeens in een keer toegang tot ALLE wapens van het spel omdat je nu een level 3 kaart hebt om alle deuren mee te openen.

okay dan heeft het spel inderdaad veel wapens alleen gebruik je ze nooit voor het killen van vijanden en krijg je ze ook nog eens allemaal in een keer.

voor de rest is mgs2 wel een goede game trouwens ik zou zeggen een 8,5 maar je moet er in dat geval wel rekening mee houden dat mgs1 dan een 14 of 15 is ofzo want die is gewoon veel en veel beter.

10. Weasel

Weasel The Punisher

Leuk Bevonden:
    0
    wapens en ammo pakken kan niet omdat: special forces, counter terroristen dat NOOIT mogen, in het echt namelijk ook niet. Ze moeten zich houden aan de wapens die ze meekrijgen, maar je vind wel wapens in het spel (wat dus niet klopt)

11. The Pulser

The Pulser Taking Back Sunday

Leuk Bevonden:
    0
    interressant YAWWWWN hmm sorry ben een beetje moe heb niet geslapen snap je :+

12. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik vind het wapengebruik in MGS2 gewoon slecht. Veel wapens heb je gewoon niet nodig. RGB6? Grenades? Ik heb ze nog nooit in de story mode gebruikt. In MGS 1 had ieder wapen een eigen plek in het spel waar het gebruikt moest worden. Hier neem je ze mee maar doe je er niks mee.

13. Weasel

Weasel The Punisher

Leuk Bevonden:
    0
    nee viel mij ook al op
    maar die grenade launcher is dan ook echt een bagger wapen hoor, vond ook het richten met automatische wapens lastig (ak's enzo) dan moest je die knop zacht indrukken, iets te hard en je knale um leeg

Deel Deze Pagina