1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV, 3D en Digitale Televisie Thread [ Deel 26 ]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Melbuuln, 3 jul 2011.

  1. marcootje1

    marcootje1 Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    oke dankje! en kan ik hiervoor dus gewoon die kabel gebruiken die ik op dit moment al heb? En moet ik dit op mijn xbox instellen? Waar doe ik dat dan?
     
    Laatst bewerkt: 30 jan 2012
  2. Anton996

    Anton996 Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    Om even terug te komen op de reparatie van mijn KRP-500a:
    Of het een condensator of spoel was... de reparateur van pioneer rook er aan, en kon zeggen dat het de plaat was met de voeding, dus heel de plaat werd vervangen. Resultaat 460 euro! En kreeg ik op de plaat zelf nog 50% korting. En nu heb ik ook gehoord dat het scherm in het begin een luidere zoom geeft daar ervoor. Ik heb de reparateur meteen aangesproken en zei dat het kan omdat de eene voeding een beetje meer geluid maakt dan de andere. Maar zelf hoorde ze het niet meer omdat ze geen hoge tonen meer hoort. Na een aantal minuten is het geluid ook wel weg, dus ik ga er dan geen heisa rond maken.
     
  3. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Als jij een HD componentenkabel heb dan kan je die gewoon gebruiken ja.
    Beeldinstellingen bij console settings display :)
     
  4. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Wel belachelijk dat die 3d brillen per stuk rond de 90 euro zijn 8)
    Zal dit nog lang zo zijn of... waarschijnlijk wel zeker =(
     
  5. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Laatst bewerkt: 3 feb 2012
  6. Daan_1978

    Daan_1978 Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik waag me nog even niet aan de 3d tv's, al was het omdat ik thuis toch niet met een brilletje op ga zitten.
    In december heb ik een full HD samsung LED tv gekocht van 46 inch voor 750 euro.
    Vond dat al wel een mooie prijs voor het topje van de ijsberg onder het 3d segment.

    Kwaliteit is super!
     
  7. Kapitein_Merijn

    Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

    Berichten:
    1.115
    Leuk Bevonden:
    240
    40,= verzendkosten.... Belachelijk.
     
  8. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Ophalen in Naarden :)
     
  9. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Zo'n apparaat kan 2D fantastisch weergeven. Geen zin in 3d, dan kijk je geen 3D content ;)

    Prozack: gewoon ophalen dat ding. 40 euro is helemaal niet zoveel. Mn 42 inch werd van utrecht Mediamarkt bij me thuis bezorgd in Amersfoort voor 50 euro.
     
    Laatst bewerkt: 3 feb 2012
  10. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Welke kabel moet ik hebben om mijn laptop (VGA-aansluiting) aan te sluiten op mijn televisie? Om het beeld te klonen. Televisie, heeft HDMI aansluiting en van alles. Ik heb nu een kabel met een dvi aansluiting, maar die werkt ook niet met een dvi-vga verloopje.
     
  11. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Ik heb een samsung LE32B650, maar heb een probleem met het gamen. Heb het idee dat het beeld enigzins vertraagd is bij snelle FPS spellen. Volgens mij ligt dit aan het aantal hertz, heb al 100hertz motion plus uitgeschakeld, maar kan ik 'm ook gewoon op 50/60 hertz zetten?

    Edit: na handleiding erbij gepakt te hebben blijkt er zowaar een game modus op te zitten. Kom ik pas achter nadat ik al ruim een jaar op dit ding gamem :p
     
    Laatst bewerkt: 6 feb 2012
  12. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik had het hier laatst al gevraagd maar ik heb thuis een Samsung UE46D6750 en heb hem gekalibreerd zoals het moet MAAR als ik game merk ik dus dat er lag is.

    Heeft iemand een gelijkaardige samsung die me kan zeggen wat aan/uit moet staan zodat die lag er niet meer is?


    Edit:

    Het is opgelost, heb de gamemode optie wel aangezet, kleuren zijn iets feller maar het werkt nu wel zoals het moet.
     
    Laatst bewerkt: 6 feb 2012
  13. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Je moet een DVI-I of DVI-A kabel gebruiken en geen DVI-D, dus kijk even of dat op de DVI kabel staat.
     
  14. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Laatst bewerkt: 6 feb 2012
  15. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    game mode helpt om inputlag tegen te gaan. Xbox aansluiten met HD VGA kabel is ook een goede optie.
     
  16. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    VGA = Analoog signaal
    DVI-D = Digitaal signaal <- Dat werkt dus niet :+
    DVI-A = Analoog signaal
    DVI-I = Combo signaal <- met zo een zit je altijd goed.

    Gaat om de kabel hè, niet om het verloopje.
     
  17. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.659
    Leuk Bevonden:
    4.781
    De tijd is gekomen om mijn oude HD-ready tv aan de spreekwoordelijke wilgen te hangen en een nieuwe Full-HD tv te kopen. Nu ben ik altijd gecharmeerd geweest van Samsung qua design en prestaties. Vooral de D5000 serie heb ik altijd erg mooi gevonden en alleen maar goede verhalen over gehoord/gelezen. De UE32D5000 is voor 386.99 euro te koop, wat me een meer dan mooie prijs leek. Toch hier nog even vragen of er voor dat geld betere tv's te krijgen zijn. Vind trouwens het prijsverschil tussen de UE32 en de UE37 erg groot. Scheelt meer dan 100 euro :x

    De 32 inch leek me ook groot genoeg voor een kijkafstand van +/- twee meter.
     
  18. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Ik heb de Samsung UE40D5700 en ben er zeer tevreden over. Ik zit ook +/- twee meter van het scherm en persoonlijk vind ik het alweer te klein. Ik weet niet hoeveel ruimte jij hebt op je kamer, maar denk daar goed over na. Over het beeld heb ik niks te klagen, het is gewoon goed. Heb nog geen enkel minpuntje kunnen ontdekken, op de grote na :+

    Ik zie dat je de UE40D5700 (hier zit internet op) al voor 528 euro hebt.
     
  19. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.659
    Leuk Bevonden:
    4.781
    Serieus te klein? 8) Internet zal me een worst wezen btw. Wil de tv op me PS3, laptop en surround system aan kunnen sluiten en that's it. Is die D5700 dan beter dan de D5000? Uiterlijk zijn ze namelijk identiek :+ Kijk tegenwoordig amper nog tv (apart van af en toe als achtergrondgeluid tijdens het computeren), dus dan maakt grootte toch eigenlijk vrij weinig uit!? Ben geen held op dit gebied, dus vandaar dat ik het vraag.

    Heb het net even gemeten en zit iets minder dan 2 meter van mijn tv meubel vandaan. 528 euro is natuurlijk geen geld voor zo'n ding, maar wil wel zeker weten dat de afstand-diameter tv ok is. Hoor namelijk altijd verhalen dat de tv niet te groot moet zijn tov de kijkafstand omdat er dan details verloren gaan, of je gaat ergeren aan wazige beelden enzo. Geen idee of dit alleen voor tv uitzendingen geldt of ook voor gaming/bluray/laptop.
     
  20. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Hier ook 40" op ongeveer 2 meter.
    Ik wil naar 55" met een volgende upgrade.
    (Of groter, maar dat ligt eraan of ik daarvoor nog ga verhuizen of niet.)

    Als je een maat in je hoofd heb qua TV, ga 1 stap groter.
    Krijg je echt geen spijt van. :)
     

Deel Deze Pagina