Ik speelde altijd jarenlang Sensible World of Soccer (SWOS) '95/'96 en ook '96/'97. *) Geweldige gameplay, vele manieren om te spelen/scoren (en dat met 1 knop!!!) en me meer mee vermaakt dan alle Fifa & PES spellen daarna. Kent nog steeds een grote community online en ook offline toernooien.
Ik ben weer begonnen met Lufia op de Snes. Samen met Secret of Mana toch wel de allerbeste rpg's die ik heb gespeeld
Die heb ik ook gespeeld. Die vond ikzelf ook echt zeer vet, maar Lufia en met name Secret of mana vond ik toch beter dan Chrono Trigger
Metal gear solid speelik nog steeds elke par jaar speel ik die game weer uit want het blijft een topper . En Tekken 2 echt super
Lufia 2 Rise of the Sinistrals? Laatst kwam ik nog een website tegen met allemaal soundfiles van die game. Echt zo ontzettend herkenbaar, tof hoor.
Laatst wat oude DOS spelletjes gedownload. Onder andere Micro Machines, Flashback, Lost Vikings en Stunts
Ik heb vorig jaar CT verkocht (samen met de rest van mn SNES collectie) en geen minuut spijt van gehad. Ik ben er op een gegeven moment overheen gegroeid. Had hem destijds voor fl. 200 gekocht. Maar dit is in mijn ogen een van de meest overhypte games. Muzikaal een topper maar verder heb ik er moeite voor moeten doen om hem uit te spelen. FFVI is in mijn ogen veel beter.