1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Battlefield 3 [Deel VI]

Discussie in 'Games' gestart door Exionche, 18 jan 2012.

  1. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Ik heb 3 verschillende sniper-rifles in de game (duh!), en idd, het duurt vaak een tijdje voordat ze echt dood zijn, tenzij je ze meteen in hun kop knalt, wat vrij lastig is met de bulletdrop. Daarnaast weet ik niet of wind ook een factor speelt in deze game, maar soms weet je zeker dat je prima uitgelijnd bent op zo'n figuur, en dan raak je hem alsnog niet. Heel vervelend.

    Die MAVS zijn trouwens heel irritant, want op sommige maps zoals Metro (kutmap) heb je dus figuren die het hele potje alleen met die MAV aan het vliegen zijn terwijl ze zelf ergens verborgen zitten... dus gewoon een beetje tegen tegenstanders opvliegen en dan een kill maken. Wat mij betreft mogen ze dat wel even fixen in een update, of in ieder geval dat je niet in 1x dood bent, maar dat ze je 2 of 3 keer zouden moeten raken.
     
  2. McKnight_76

    McKnight_76 cool

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit gaan ze toch aanpassen?....tenminste ik meende dat ergens te hebben gelezen.
     
  3. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    wat doen die MAV dingen dan ?
     
  4. McKnight_76

    McKnight_76 cool

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze kunnen de tegenstanders spotten voor je team.

     
  5. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
  6. Budje

    Budje Arnhem 1

    Berichten:
    440
    Leuk Bevonden:
    0
    net weer ff wat potjes gespeelt maar wat zijn sommige lui vervelend zeg alleen maar spawnkillen enzo ahhhh irriteer me dood aan dat soort lui pfff
    En dan die gaten nog die meteen als ze in je heli gestapt zijn beginnen temaaien maar nog niks gezien hebben ahhh iedereen weet meteen waar je bent en je hebt meteen een heli en 2 jets achter je reet an pfff .
    Waarom speelt niemand die game zoals het bedoelt word
     
  7. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Nee ,sommige mensen zijn gewoon heel, heel, heel erg slecht :+

    Die zien je nog niet als je naast ze gaat liggen en beginnen op 100m afstand al als een idioot te sproeien.

    Maar dat houd het ook leuk, als je er niet beter in kon worden was de lol er snel af
     
  8. Budje

    Budje Arnhem 1

    Berichten:
    440
    Leuk Bevonden:
    0
    lol of dat je staat tekijken en er staan er 2 naast elkaar 1 van elk team dan denk je ook kijk eens om je heen mag wel
     
  9. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Inderdaad, en voor nieuwe spelers zou de Map gewoon 3 keer zo groot in beeld moeten staan.

    Want of ze negeren het massaal of het interesseert ze gewoon niet dat er links en rechts vijanden om ze heen lopen

    kan me daar altijd enorm over verbazen.

    Gister nog op Damavand peak. Ik loop door het smalle zijgangetje naar B (aan de kant van B). Zie op een gegeven moment een tegenstander bij de uitgang. Ik schiet hem neer en sidestep de hoofd tunnel in. Loop vervolgens door naar de uitgang waar hij stond en zie daar gewoon 4 man allemaal richting het tunneltje kijken. Schiet mn carbine leeg (zonder silencer toevallig want had van iemand anders opgepakt), vervolgens mn SMAW er tussenin en pas toen ik mn pistol half leeg had draaide de laatste overlevende zich om.

    Of je snapt het dan niet of je bent gewoon niet zo snugger...
     
    Laatst bewerkt: 2 feb 2012
  10. Budje

    Budje Arnhem 1

    Berichten:
    440
    Leuk Bevonden:
    0
    mensen kijken ook gewoon niet op het kaartje net dat er ook niemand spot dat is ook zo vervelend , ik speel op de ps3 maar druk gewoon ff op select staan ze meteen op de map voor het geval jij ze mist
     
  11. Daan_1978

    Daan_1978 Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    3
    Of je kunt gewoon niet goed mikken als je zoveel nodig hebt om een paar inactieve spelers neer te maaien! :lol:
     
  12. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Of ik zat in een crappy lobby waar de lag je links en rechts om de oren vloog O-)
     
  13. Daan_1978

    Daan_1978 Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    3
    Misschien moest ik ook BF3 maar weer eens op gaan pakken.
    Heb sinds vorig jaar oktober de xbox360 pas en heel eventjes BF3 gedaan, paar potjes online, alleen daarna kwam al snel MW3 uit welke mijn voorkeur betreft.
    Nog steeds ben ik erg aan het wennen aan de controller, gezien ik shooters op de pc gewend was ( jaren geleden ook nog eens ).
    Dus verwacht niet van mij dat ik WEL raak schiet! :lol::D
     
  14. Budje

    Budje Arnhem 1

    Berichten:
    440
    Leuk Bevonden:
    0
    ik neem alleen maar dice servers de rest zuigt. heb het net alweer zie gewoon op mijn mapje 2 lui naast elkaar staat en mijn nteammaat maaide henm alleen maar neer omdat de tegenstander eerder wegliep dan hem lol. Wou hem neermaaien maar kon hem helaas niet zien was sniper en hij stond precies achter een hoekje
     
  15. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik zou het zeker nog eens een kans geven, het blijft een erg leuke game.

    Ik heb door BF3 MW3 nog helemaal niet gespeeld terwijl ik jarenlang COD verslaafd ben geweest.

    Het is toch net wat gevarieerder
     
  16. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Dat ze als een dolle beginnen te schieten als bijrijder in de helicopter/tank is echt vreselijk idd. Het heeft geen enkele nut (afgezien van het feit dat je je positie zo gewoon verraaid)... :mad:
     
  17. SD23a

    SD23a Why so serious?

    Berichten:
    233
    Leuk Bevonden:
    19
    Als ik met mijn neef samen in de tank zit (en zo geregeld MVP wordt) schiet ik toch wel graag in positie 2 mijn magazijn helemaal uit na een kill of poging tot om dan met een vol magazijn weer verder te kunnen.
     
  18. Budje

    Budje Arnhem 1

    Berichten:
    440
    Leuk Bevonden:
    0
    als je maar alleen schiet als je iemand ziet niet als de game net begonne is als een mongool gaat schieten op gevaarlijk uitziende struiken want je staat meteen op de kaart en dan ben je dus ook nummer 1 slachtoffer van de heli of jet .
    Word trouwens de laatste dagen alleen maar in potjes gedropt waar je al een achterstand van 150 punten hebt en alle posities ingenomen zijn erg irritant ook
     
  19. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Damn, wat is Seine Crossing een gruwelijke map zeg. Wel hectisch met Rush door al die kleine steegjes en dergelijke. Als iemand hier in groep verband wilt spelen kun je me toevoegen, ben nu non stop lone wolf eigenlijk. In Rush is het wel handig om een tactiek te hebben met meerdere mensen. :+

    MP is voor als nog positief. Ben FPS beu en laatste multiplayer game die ik veel heb gespeeld was MW2. Sinds dien eigenlijk niks veel meer online gespeeld, ben dan ook gewoon liever iemand die een singleplayer game speelt. Toch hou ik van voertuigen en grote maps, dus BF3 is gewoon baas. :cool:
     
  20. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ga zo ook weer ff spelen, voeg me gerust toe en stuur ff een invite :thumbs:
     

Deel Deze Pagina