1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 10]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 12 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Nee, patch is er nog niet. Eergisteren door admin op Bethesda forum gepost:

    We have not released the 1.4 update on Xbox. We anticipate that it will be sent to Microsoft this week. Once we have information on when they will release it, we'll share that information.

    Nog even wachten dus. :)
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Benieuwd, maar ik heb ook wel geleerd dat de patches meestal niet zo veel tijd onderzocht hoeven te worden. Het verificatieproces en controle neemt in de meeste gevallen niet langer dan een week in. Met een beetje geluk hebben we hem uiterlijk zaterdag. Ik ga er namelijk al vanuit de MS al druk bezig is met de controle van die patch.

    Je wilt ook niet weer zoveel gedonder als toen met de Fallout 3 DLC. 8)
     
  3. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    Geld boeit toch niet in Skyrim. Een volle portemonnee heb je zo door te looten en al je waardevolle rommel die je (zelf maakt en) toch niet gebruikt te verkopen.
    Als je naar de gevangenis gaat gaat je progress mbt het behalen van een nieuw level van een skill achteruit. Beetje jammer naarmate je hoog in level bent aangezien het dan lang duurt voordat het hogere level is bereikt.
    Aangezien dat jij schijnbaar hele hoge boetes hebt zal er heel wat verloren gaan.
    Your choice though.
     
  4. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.618
    Leuk Bevonden:
    8.737
    Bij mij werkte alle guards uitmoorden goed. Na een tijdje lukte het me om daar rond te lopen zonder aangehouden te worden. Of civil war quest spelen, dan valt de stad later onder nieuwe leiding.
     
  5. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    Wat was er toen dan? :9
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Met The Pitt stond die maar half op Live, waardoor ikzelfs Nederland I achtige logo's/tekens in beeld had tijdens het spelen. DLC crashte ook wel eens als je een bepaalde doorgang naar The Pitt wilde maken. Ook de DLC daarop kende redelijk veel problemen.

    Ik vind het daarom logisch dat MS streng controleert. Als er daarna nog problemen voorkomen is dat meer te wijten aan het effect op de rest van de game. Soms ontstaan er wel eens problemen als een patch uit komt, zoals met Skyrim volgens mij wel gebeurd is. Draken anyone? Het zou eigenlijks niet mogen gebeuren, dus in wezen is het gewoon aan de developer te danken als er problemen zijn. Het is 2012 en met zoveel technologische vooruitgang in de laatste 16/17 jaar mag er niet (teveel) fout gaan.
     
  7. donfatos

    donfatos Active Member

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    26
    Als je gewoon betaald gaat die progress gaat die porgress niet achteruit?
     
  8. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    Nope. En dat geld heb je zo terug verdiend.
     
  9. Tranq

    Tranq Active Member

    Berichten:
    343
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb van die eerste shout alle 3 de woorden geleerd nu, maar hoe kan je dit van verdere shouts leren die je haalt in het spel?
     
  10. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Net als dat je soms muren in de wereld vindt met daar het eerste woord van een Shout op, zo doe je dat ook voor het tweede en het derde woord.
     
  11. Tranq

    Tranq Active Member

    Berichten:
    343
    Leuk Bevonden:
    0
    kan je ze niet leren zoals je met de eerste shout deed bij de greybeards? en hoe weet ik dan die muren te vinden van een bepaalde shout?
     
  12. Sandman069

    Sandman069 Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    94
    Ofwel ga je gewoon travellen en kom je ze tegen door te exploren, zoals ik doe..
    ofwel zoek je het ff op op internet (the lame way) =(
     
  13. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    De Greybeards hebben ook vaak tips voor je, waar je een Wall kan vinden. En je zal soms berichten krijgen via een Courier. Als je het bericht leest, verwijst dat vaak naar een locatie waar je ook een Wall kan vinden. Ik heb ze bijna allemaal gevonden en heb geen hulp op internet gebruikt.
     
  14. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    De 1.4 patch voor Skyrim is al released op de PC. De console versie patch is onderweg (in keuring).

    =======================
    New features:
    •Skyrim launcher support for Skyrim Workshop (PC)

    Bug fixes
    •General optimizations for memory and performance
    •Fixed occasional issue with armor and clothing not displaying properly when placed on mannequins in player's house (PS3 )
    •Long term play optimizations for memory and performance (PS3 )
    •Improved compiler optimization settings (PC)
    •Memory optimizations related to scripting
    •Fixed issue with dangling scripts not properly clearing from memory
    •Fixed crashes related to pathing and AI
    •Fixed crash in "Haemar's Shame" if player had already completed "A Daedra's Best Friend"
    •Fixed rare crash with loading saved games
    •Fixed issue with accented characters not displaying properly at the end of a line
    •Fixed issue where dragon priest masks would not render correctly
    •Fixed issue where quests would incorrectly progress after reloading a save
    •Fixed issues with placing and removing books from bookshelves in the player's home
    •Optimized bookshelf script in player-owned houses that would occasionally block other scripts from properly firing off
    •Fixed issue where weapon racks and plaques would not work correctly in player's house if player immediately visits their house before purchasing any upgrades
    •Fixed issue where the player house in Windhelm would not clean up properly
    •Fixed crash related to giant attacks and absorb spells
    •Fixed issue with ash piles not cleaning up properly
    •Fixed occasional issue where overwriting an existing save would fail
    •Fixed memory crash with container menu
    •Fixed infinite loop with bookshelves
    •Fixed issue where transforming back to human from werewolf would occasionally fail
    •Bows and daggers will display properly when placed on weapon racks
    •Fixed occasional audio issue that would play sound effects louder than intended
    •Fixed bug related to hitching between cell boundaries
    •Master Criminal achievement/trophy unlocks properly in French, German, Spanish and Italian
    •Fixed issue where traps in Shalidor's Maze would not work properly in French, German, Spanish and Italian versions

    Quest fixes:
    •The Unusual Gem that was inside the Thalmor Embassy is now accessible after finishing "Diplomatic Immunity"
    •In "Breaching Security", the quest token is no longer required to receive a fortune reading from Olava the Feeble
    •Fixed issue where Galmar would not complete Joining the Stormcloaks properly if "Season Unending" was an active quest
    •Fixed issue where starting "Season Unending" after finishing "Joining the Stormcloaks" would prevent "The Jagged Crown" from starting properly
    •Fixed issue where progressing through "Message to Whiterun" while "Season Unending" was still open would block progression for both quests
    •In "Arniel's Endeavor", fixed issue where a quest journal would trigger multiple times
    •In "Forbidden Legend", the amulet fragment can no longer disappear after player leaves a dungeon without taking it
    •Fixed rare issue in "Forbidden Legend" where killing Mikrul Gauldurson while sneaking would make his corpse unaccessible
    •In "The White Phial", the phial can no longer disappear if player leaves dungeon without taking it
    •"The White Phial" will now start properly if player already has a briar heart in their inventory
    •Player can no longer get stuck in Misty Grove after completing "A Night to Remember"
    •Fixed issue where leaving Riften during "A Chance Arrangement" would prevent quest from progressing
    •In "Darkness Returns", a door in Twilight Sepulcher will properly open if the player leaves the dungeon for an extended period of time before completing the quest
    •In "Revealing the Unseen", if the player leaves the Oculory for an extended period of time after placing the focusing crystal and returns, the quest will proceed correctly
    •"Onmund's Request" will now start properly if player has already found Enthir's staff before receiving this quest
    •Fixed instance where Tonilia would stop buying stolen items and also would not give Guild Leader Armor
    •"Repairing the Phial" will start properly if player already has unmelting snow or mammoth tusk in their inventory
    •Finding Pantea's Flute before speaking with Pantea no longer prevents her quest from updating
    •In "The Break of Dawn", fixed rare instance where a quest object would spawn incorrectly on the Katariah during Hail Sithis
    •Fixed rare issue in "The Mind of Madness" where player is unable to equip the Wabbajack
    •Fixed issue in "Pieces of the Past" where Mehrunes Dagon's Razor will not trigger properly if player leaves the cell for extended period of time before activating it
    •"Blood's Honor" will start properly if you visited and completed Driftshade and an extended period of time passes before starting the quest.
    •Fixed rare issue where "Dampened Spirits" would not start properly
    •Fixed issue where player would be unable to become Thane of Riften if they purchased a home first
    •Fixed issue where killing guards in Cidhna Mine would block progression for "No One Escapes Cidhna Mine"
    •Fixed numerous issues with "Blood on the Ice" not triggering properly
    •In "Blood on the Ice", Calixto can now be killed if player owns a house in Windhelm
    •In "The Cure for Madness", killing Cicero then resurrecting him no longer impedes quest progress
    •Fixed rare issue in "To Kill an Empire" where an NPC would fail to die properly
    •Clearing Knifepoint Ridge before starting "Boethiah's Champion" no longer prevents quest from starting.

    =======================
     
  15. donfatos

    donfatos Active Member

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    26
    En als je opgepakt word en je betaald je bounty, dan pakken ze nog wel je gestolen items af of niet?
     
  16. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    Ja, maar die kan je weer terugkrijgen.
    Gestolen items worden in een evidence chest gemieterd in de gevangenis. Even lockpicken en dan is al je spul weer voor het grijpen (het blijven wel gewoon stolen items).
     
  17. jordy89

    jordy89 Ajax Amsterdam!!!

    Berichten:
    191
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de staff of the familiar. Snap alleen niet helemaal wat je er mee kan doen. Weet iemand dat?
     
  18. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Volgens mij gewoon een familiar spawnen/summonen. Een beestje dus ? Of ben ik dan in de war met een andere RPG ?
     
    Laatst bewerkt: 2 feb 2012
  19. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    Wat Gakkie zegt klopt.
    Als je in je intentory kijkt staat er altijd bij wat voor effect iets doet.
    Hier zal iets bij staan van:
    'Summons a Familiar for X seconds' ofzo. Dat betekent gewoon dat als je die staf op de grond richt en je de rechtertrigger indrukt dat je zo'n beestje (Familiar) daar spawned.
     
  20. Tranq

    Tranq Active Member

    Berichten:
    343
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet voor een missie gegevens stelen uit de talmer ambasy. Nu heb ik mijn spullen gekregen uit de keuken maar heb geen idee wat ik moet doen. Sneak dat hele huis door maar zodra ze me opmerken vallen ze me aan. Waar moet ik heen?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina