1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nederlandse mw3 clan/

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Youthbounce, 27 sep 2011.

  1. dark pearl123

    dark pearl123 you know!

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    type 95,rapid fire,blast shield,recon zulke dingen kunnen gewoon echt niet.
     
  2. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Is ook zo, en over MW3 ga ik niks zeggen want nooit gespeeld:p En ik zeg ook niet dat ik het niet meer skilled vind met de Decerto regels. Maar sommige dingen vond ik wel jammer. Verder maakte het mij met BO vrij weinig uit met welke gun ik speelde.

    @Darkpearl..... |:-
     
  3. sgt9tailor

    sgt9tailor Team Visual

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja op mw3 mogen alle SMG's en alle AR's behalve de type worden gebruikt heb je toch wat meer variatie dan bij blops. Maar bij blops waren sommige wapens ook best wel ongebalanceerd in vergelijking met de andere wapens.
     
  4. parra

    parra Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke maar geen interesse in het de aankomende Competitie bij ons zie ik al ;)
    Jullie kunnen volgen op YT (GlobalGameXperience) of onze social media pages en natuurlijk via onze website.
    Mochten jullie interesse hierin hebben dan zullen wij jullie via die middelen op de hoogte houden van aankomende challenges, competities enzovoorts.

    En bovendien kunnen we jullie ook meer subs en views op jullie channels leveren, mochten jullie een YT channel hebben.
    Onze members subscriben maar al te graag op jullie als je vette footage maakt en je kan bij ons op site bijna 2000 gameplay videos checken om wellicht nieuwe members voor jullie clans te werven.

    just wanna help you guys out ;)
     
  5. dark pearl123

    dark pearl123 you know!

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    ????
     
  6. parra

    parra Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Wil even zeggen dat de voorbereidingen voor de 2vs2 & 3vs3 competitie getroffen zijn.
    Zoals het er nu uit ziet gaan we half maart beginnen. (meer competities volgen hierna)

    GGX Game rule set

    Playable maps:
    1.Seatown
    2.Dome
    3.Arkaden
    4.Bootleg
    5.Carbon
    6.Lockdown
    7.Underground
    8.Hardhat
    9.Fallen
    10.Mission

    Rules
    Spectating: Team only (GGX ONLY)
    Killcam: enabled
    Radar always on: Disabled
    Wave spawn delay: Disabled
    Force respawn: Enabled
    Friendlyfire: Disabled
    Max health: Normal
    Health regeneration: Normal
    Perks & Proficiencies: Enabled
    Hardcore mode: Off
    3rd person: Disabled
    Headshots only: Disabled
    Killstreak: Only (3:UAV) (5:Airstrike, Predator) (7:Attack helicopter) (strafe run inplaats van Attack helicopter)
    Costum classes: Enabled

    Perks.
    All allowed.

    Deathstreak.
    hollowpoints or juiced

    Banned Weapons and lethals.
    No Akimbo weapons
    No launchers
    No shotguns
    No Claymore
    No C-4
    No bouncing betty
    No tactical insertions

    Dit is een voorlopige rule set, members geven hun input as we speak.
    Hier gaan we een gulden middenweg in zien te vinden.

    We hebben ook een XP ranking system gebouwd, dit houdt in:
    Wint de nummer 5 van een hoger team (bv de nummer 2) dan zal je meer GGX XP ontvangen als dat je wint van een lager team (bv de nummer 9)

    Een paar goede gamebattles clan hebben ons al gejoined en zijn razend enthousiast over onze website, de afgelopen competitie maar vooral over de aankomende competities & challenges.

    Other Important Rules:
    - If GGX asks you to join you match, you will always allow us to be a spectator and give us the rights to capture the match you organize.
    - Nat types open, no buts just fix it, it isn’t that hard.
    - Send prove to info@globalgamexperience.com that you actually won the match, no prove? No Score! (video or picture)
    - Follow the GGX Guidelines that you approved while joining the group.
    - If you capture a match and you want us to promote it, no problem!
    On our YouTube page we will make playlist for each and every competition and you can send in your match. (info@globalgamexperience.com)
    - File complain? mail us and send in your match so we can review it!

    Dit zijn zo een beetje de rules die we nu hebben, we gaan nog kleine aanpassingen maken maar hier gaan we grotendeels mee van start.
     
  7. sgt9tailor

    sgt9tailor Team Visual

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    Killstreaks vindt ik persoonlijk helemaal niks dus daar kapt het bij mij al af
     
  8. GillesD12

    GillesD12 Active Member

    Berichten:
    818
    Leuk Bevonden:
    50
    Valt er iets mee te winnen?
     
  9. parra

    parra Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Een promotie pakket:

    - gratis banner op onze Website voor 2 maanden. (met link naar je YouTube channel)
    - Een YouTube box spot op ons kanaal, wij GGX zullen ook al je video's liken tot de volgende competitie of challenge begint. (2 maanden minimaal)
    - Max promotie op ons kanaal voor de winnaars.
    - je kunt ook je gameplays van je matches ook op sturen en dan posten wij dit op ons kanaal onder de competitie playlist waarop jullie ingeschreven zijn.
    - GGX XP voor boosten van je level op GGX.
    - Medals en avatars voor op de website.
    - En uiteraard eer van de hele game community en waarschijnlijk een hoop subs en views op je YouTube channel van onze members.

    Al met al geen geld prijs, tenzij je de gratis banner voor 2 maanden meetelt ter waarde van 125 euro.

    Maar meer maximale promotie voor de gene die skilled genoeg zijn om het verdient te hebben.

    De competitie is pittiger als jullie wellicht denken, want we hebben ontzettend sterke gamers op de site! Check de meer dan 2000 gameplay videos op onze site en see for yourself.

    If you're up for a challenge dan kun je die zeker verwachten!
     
  10. dark pearl123

    dark pearl123 you know!

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    jammer van de killstreaks en alle perks...
     
  11. parra

    parra Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Killstreak zijn gelimiteerd, geen helicopters of te irritante killstreaks, ook geen killstreaks waar je veel kills mee kan halen of die te irritant lang blijven hangen.

    Wat betreft de perks, tja members die meedoen aan competitie hebben hiervoor gestemd.
    250 members kozen alle perks on en 20 waren voor gelimiteerde perks.

    Maar hoe dan ook perks kunnen de beperkte killstreaks weer cancelen, dat is de balans die er inzit.
    Kwestie van de juiste keuzes maken en je classes goed inrichten ;)

    Iig de competitie sterk, nog 2 clans hebben zich aangemeld en dit zijn geen misselijke jongens, dus wij als GGX zijn ontzettend blij :D
     

Deel Deze Pagina