1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 10]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 12 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. EagleScream

    EagleScream Active Member

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    0
    je moet met die dude praten die op dat bankje zit het dichst bij de bar en je moet hem een drankje geven en dan gaat hij iedereen afleiden.

    beetje die skills zitten trainen sommige gaan best makkelijk en snel, 100 sneak, smithing, enchanting, speech, pickpocket, illusion, alteration, block.
    alchemy is wel echt lastig te trainen. gaat zo sloom.
     
  2. gizmozz

    gizmozz Bierdoos

    Berichten:
    217
    Leuk Bevonden:
    1
    Daar is hij al voorbij.

    @Trang:
    Na de keuken waar je de spullen krijgt moet je inderdaad verder. Na het stuk waar je enemies tegenkomt (die kan je gewoon killen) ga je verder naar boven. Dan kom je een deur tegen die zegt "Skyrim". Daar moet je doorheen. Je verlaat dus niet het missie gebied. De rest wijst zich daarna vanzelf.
     
  3. Rich_Art

    Rich_Art The one and only

    Berichten:
    313
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik hoop wel dat de update mijn bounty vastloper verhelpt.

    Peace,
    Rich_Art. :thumbs:
     
    Laatst bewerkt: 4 feb 2012
  4. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt het dat de Companions ook geglitched is?
    The Silver Hand heeft nu Jorvaskrr (de Companions HQ) aangevallen en ik zou nu pieces of Wuuthrad moeten terughalen maar de quest begint gewoon niet.

    Hoe verhelp ik dit?
     
  5. Unrealist

    Unrealist A Real Unreal Fan

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    LOL!

    Als je Soltitude voor het eerst binnenkomt zie je ene Rogvirr staan...

    Die op dat moment geexecuteerd wordt

    Twee dagen later vind ik opeens zijn hoofd ongeveer een kilometer verderop in een hoekje van een steegje! :emo: 8)

    seriously wtf. Die bugs soms....
     
    Laatst bewerkt: 4 feb 2012
  6. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Schijnt dus te maken te hebben met een andere quest die ik open zou hebben staan en mij naar dezelfde locatie zou brengen als deze quest die ik nu mis bij de Companions. Heb die quest helemaal niet. Mooi kut dus, kan de Companions niet meer completen. Of weet iemand een andere manier om hem alsnog te completen?
     
  7. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ermm ja je kan geloof ik als je een oude save hebt (dus van minstens 1 quests geleden in de companions guild) die heml quest gaan activeren en dan als een gek door dat fort heensprinten (northwatch keep was het geloof ik) , NIEMAND dood maken , helm pakken, quest inleveren en dan terug gaan naar de companions guild.

    Geloof dat ik het zo had opgelost, al twijfel ik nou of ik die misc quest nou wel of niet al in mn quest log had staan
     
  8. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Het probleem is dus dat ik die Helm al een keer heb gehaald, op een scheepswrak (Hela's Folly). Ben ook al naar Driftshade Refuge geweest (zo heet het), niets questgerelateerd gevonden.
     
  9. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Oh , dan ben je mooi genaaid denk ik
     
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Zoals wel vaker kan gebeuren bij dit soort gigantische games.

    In Oblivion had ik dat ook met die farm die je moet clearen van trolls voor een herenigde tweeling.

    Trolls waren er niet, maar ik vond via Oblivion wiki wel een quest pagina waarin een grot stond waar ze zouden kunnen zitten. Ja, daar zaten de trolls die volgens de quest wiki werden beschreven. Ik ze allemaal doden, was toch maar een niveau grot. Nee hoor, net niet die 3 die ik moest hebben om verder te kunnen met die farm quest.

    Ik heb zelfs ergens op internet gelezen dat er mens(en) waren die echt pas een heel ''echt'' jaar later na heel wat uren de juiste 3 trolls vonden ver van hun plek bij de farm. Hoe lange je wachtte, werd er gezegd, hoe verder ze zouden zijn.

    Gek genoeg was dit wel de eerste keer dat ik in de glitch/bug trapte, want de vele vorige keren ging het wel goed. Nooit gedacht dat het waar was, tot ik er zelf dus intrapte.

    Skyrim zit inderdaad ook vol met dit soort dingen, maar trust me dat je Oblivion eerst maar eens goed gespeeld moet hebben voor we weer dit soort uitspraken doen. ;)
     
  11. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.618
    Leuk Bevonden:
    8.734
    [​IMG]
     
  12. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.284
    Leuk Bevonden:
    344
    Ik kom maar niet weg uit Whiterun ;) Lukt maar niet om nee te zeggen tegen die quests, zelfs zo erg dat ik nog op bezoek moet bij de Greybeards. Al uren bezig, maar kom dus niet toe aan de mainstory...
     
  13. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Heel normaal is dit spel. Ik heb er 140 uur opzitten en met main quest alleen bij de Greybeards geweest en verder pas 1 storyline completed.
     
  14. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    Die laatste kreet slaat nergens op. Bij Skyrim kan je ook tal van voorbeelden geven waar bugs progressie in de weg staan. Beide spellen kennen fouten die onbedoeld een boel kunnen verkloten voor de speler.
    Je hoeft echt niet eerst Oblivion gespeeld te hebben om last te hebben van bugs in Skyrim...

    Oja en:
    Het waren geen trolls maar ogres bij die Oblivion quest waar jij het over hebt ;)
     
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Fuuu!!! Herinner me er maar weer fijn aan. :'-( Vind het nog steeds stom dat ze dat nooit gefixed hebben. :mad:
     
  16. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Dat zie je wel vaker in spellen, van die bugs (die redelijk simpel zijn naar mijn weten) die nooit gefixed worden. |:-
     
  17. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Het probleem bij games als Skyrim, Oblivion en Fallout 3/NV is de manier waarop de games ontworpen zijn.

    De game plaatst een speler in een open spelwereld waarin veel meer interactie met de wereld mogelijk is dan in de gemiddelde RPG. Het geeft de speler allerlei vrijheden en vervolgens reageert die wereld op de speler door middel van miljoenen regels scripts, radiant systemen etc. Ook zijn veel systemen heel dynamisch en reageren ze op elkaar. Met name het radiant AI systeem, waarin NPCs bijvoorbeeld disposition tegen over elkaar hebben en hun dialog tegen elkaar bepalen daardoor, eigen schema's hebben etc.

    Door de nogal grote omvang, vooral op de technische kant, is het eigenlijk teveel om bug fixes door één developer te laten doen. Daarvoor is er te weinig personeel, tijd, geld. En een uitgever ziet altijd zijn developer liever werken aan DLC dan aan bug fixes.

    Om als voorbeeld Oblivion er nog even bij te pakken. Met de laatste patch zitten er nog steeds zo'n 1800 bugs en 70000 item misplacements in. De meeste worden gefixed door de Unofficial Oblivion Patch die door de community gemaakt is. Helaas hebben we op de 360 daar niks aan, aangezien er geen onofficiële content toegelaten word. Een oplossing zou kunnen zijn dat ze de oplossingen uit unofficial patches gebruiken in hun officiele patches.
     
  18. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Iemand al deze glitch gehad?:

    Mijn gold in mijn inventory is onzichtbaar, maar als ik een chest open en dan naar mijn misc ga zie ik het wel weer. Ik kan het ook in elke kist plaatsen, maar als ik het dan weer eruit pak is het onzichtbaar, is hier een fix voor? :F:
     
  19. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Onzichtbaar? Kan je het ook niet uitgeven?
     
  20. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik zie het niet in mijn inventory, dus ik kan ook niks kopen, maar het geld is er wel.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina