Tijd Om TE GAMEN!

Discussie in 'Algemeen' gestart door live4xbox, 10 jun 2003.

1. live4xbox

live4xbox EmexUnliesjt

Leuk Bevonden:
    0
    reactie op mvdstam

vet man.....dus je gamed bewust minder om goed te kunne leren:D :D ?

Laatst bewerkt: 11 jun 2003
  2. Raafke

Raafke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nu speel ik veel gt 2002, daarvoor speelde ik veel amped en daarvoor splinter cell. En Halo speel ik altijd multiplayer, blijft leuk en nu ga ik Enter the Matrix kopen denk dat ik die ook veel ga spelen.

3. bass

bass bass ...®

Leuk Bevonden:
    0
    Ik lees dat veel mensen egt superveel gamen en dat het een stukje van hun leven is geworden. Ik heb mijn xbox nu een half jaar denk ik en heb momenteel 7 spellen, gamen is voor mij de laatste maand wel erg mijn leven ingeslope, eerst was het leuk dat ik dat ding had staan en keek er af en toe eens naar maar evrer ook niet....Maar sinds ik twee weken geleden MOTO GP 2 heb speel ik elke dag we;l twee uur moto gp alleen al om de time trails die ik dan vergelijk met die van het MOTO GP 2 forum, ben egt slecht vergeleken met die mensen daar....maar games is voor mij ( heb net examens achter de rug dus ben veel vrij naast mijn werk als MCdonalds medewerker) steeds meer een deel van mijn leven vindt eht egt gaaf.....kijk dan ook uit naar het moment datik kaskrakers als PGR, Burnout 2 en NBA street vol 2 te pakken krijg.....HHHHMMMMMMMM ... wens jullie allemaal veel gameplezier....Ben bw 17 jaar en geslaag dvoor mijn exmaen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Laatst bewerkt: 11 jun 2003
  4. Monkeyk

Monkeyk MoNkEyS LaW

Leuk Bevonden:
    0
    Zo oude ben je niet hoor er zijn meerdere ouderen ik zelf ben ook 25 :):)

Ben ook getrouwd, en heb een eigen huis:)

En toch zal ik heel mijn leven wel blijven gamen ik denk dat het gewoon niet leeftijd gebonden is:+

5. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    ben 17, ligt het aan mij of ben je met (action) rpgs langer zoet dan met shooters enzo. Halo of UC speel ik niet zolang achter elkaar door dan bijv Baldurs gate, dat kon ik uren door blijven spelen. maarjah, lekker vakantie nu en binnenkort (vrijdag denk) morrowind dus dat wordt weer even achter mn xbox zitten:D

6. live4xbox

live4xbox EmexUnliesjt

Leuk Bevonden:
    0
    jeptter gelijk in inderdaad zhebben rpgs een langere speelduur...maar shooters kunnen dat ook hebben als ze een goede verhaallijn hebben zoals bijv. hitman (2) ofzo...maarja rpgs hebben nu eenmaal een avontuur dat je moet bespelen en shooters zijn meer een soort van gangen waardoor je heen rent en vanalles kapot knalt....:)

7. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu zomervakantie dus dat wordt zo'n 5 a 6 uur per dag gamen...
    Ik heb net een demodisc gekocht , ben ik wel ff mee bezig en maandag koop ik Nba Street Vol. 2 , vrijdag Midtown Madness 3(nog niet zeker of ie dan komt). Ik heb dus wel een leuke vakantie :p

8. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    IK zit misschien wel langer achter xboxworld dan achter me xbox:eek:

* gaat snel Halo doen *

9. Plu!$

Plu!$ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Over demodisc's gesproken, zijn die nou te krijgen en zo ja waarbij en waar kan je dat kopen? Ik heb abo op XBM zonder demo disc en lees rest van nieuws op i-net duss..
    Nou Groetjes

10. Major Payne

Major Payne Drunkenmaster

Leuk Bevonden:
    0
    koop de official XboX magazine is wel engels (en duur)

11. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    damn, je kan uren verslinden in morrowind zonder nog veel verder te zijn, zit nog steeds als level 1, in balmora:D hoelang je erover doet maakt ook niet uit, in shooters is dat wel zo, maar dat zijn ook games die je ff tussendoor kan spelen, dat doe je niet voor ff een kwartiertje morrowind:D

12. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Eigenlijk heb ik al weken niet meer op mn Xbox gespeeld, ik heb nog allemaal spellen, waar ik nauwelijks mee begonnen ben (heb er 4 vlak achter elkaar gekocht). :eek: Maar er zijn gelukkig ook nog spellen die ik wel heb uitgespeeld, zoals Halo, Morrowind, Timesplitters 2, Unreal, DAOXBV en James Bond en Sega GT bijna. *) :cool:

Laatst bewerkt: 14 jun 2003
  13. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    :eek: Schaam je!. (*schaamt* zich ook).

Ik zit niet heel erg veel achter me xbox, want als ik game dan game ik lang (nu ongeveer 2 uur per week). Heb het druk met school dus ga niet heel vaak X-Dozen. Zet vaak ff pc aan met xbw.nl/forum . Ik heb in de xbazar aardig wat spellen geruild om in de (10 weken) zomervakantie(nog 2 dagen school) ze allemaal uit te spelen.

14. jelle333

jelle333 Guess de Groente!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben zelf 14 en ik game mag maar 1.5 urr per dag gamen, maar dat loopt vaak weleen uurtje of 2 uit:D

15. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    ai, ouders die controleren of staat xbox zeker in woonkamer.

btw: is morrowind wel uit te spelen?:p geen id wat hoofddoel is eigenlijk:|-

16. masterofthegame

masterofthegame the best saiyen

Leuk Bevonden:
    0
    ik speel nu erg veel morrowind.
    maar heb erg veel halo genma onimuha en doa3 gespeeld maar ik zit nu te wachten op bf en op ninja gaiden

17. XTM

XTM Metaal

Leuk Bevonden:
    1
    Niet meer, doe nou heel veel pgr en thps3:+

18. Ajax

Ajax Guest

ik zit meer spellen op xboxworld te ruilen dan dat ik op de xbox speel
    ik zit meer op de computer,omdat counterstrike verslavend is en een masterlijke game.
    op schooldagen zit ik nooit op de xbox
    in de weekenden (als er geen proefwekren zijn) en vakanties
    soms wel de hele dag op de computer en ongeveer 3 uurtjes op de xbox

maar welke games ik het meest speel is

1 HALO (in het begin singleplayer en daarna met vrienden elke keer multiplayer)

2 Splinter Cell (gewoon vet spannend als je s'avonds speelt)

3 MGS 2 Substance(hetzelfde als SC)

4 DOA3(alle extra costumes halen)

5 MKDA(alle coffins openen)

19. live4xbox

live4xbox EmexUnliesjt

Leuk Bevonden:
    0
    k zit ook veeeeel op het forum en de site van xboxworld......tis gewoon cool......maar ik game ook best wel veel....laatste tijd vooral burnout 2 door de variatie aan modes....echt een must-have voor alle xbox bezitters!!:) Zeeer verslavend!

seeyaz

Laatst bewerkt: 16 jun 2003
  20. live4xbox

live4xbox EmexUnliesjt

Leuk Bevonden:
    0
    das best veel 5 a 6 uur...:p...ps hoe kom je aan die demodisc gewoon vanuit een magazine of niet?

Deel Deze Pagina